استخدام نیرو در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در سال 98

استخدام دانشگاه علوم پزشکی اسد آباد

خبر 4 خرداد 98:

معاون امور بهداشتی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی اسدآباد از جذب پزشک برای مراکز بهداشتی درمانی روستایی این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

دکتر محمدجواد نظری پویا در گفت و گو با ایسنا، منطقه همدان، اظهار کرد: به زودی برای ارائه خدمات هر چه بهتر به بیماران 3 پزشک برای مراکز بهداشتی درمانی روستاهای چنارسفلی، جنت آباد و درمانگاه شبانه روزی شهر آجین جذب خواهد شد.

وی با اشاره به نقش بسزای پزشکان در زنجیره درمان بیماران و ارتقاء گسترده سطح بهداشت شهرستان گفت: با ورود پزشکان جدید علاوه بر تأمین نیاز مراکز بهداشتی درمانی و خواسته‌های مردم، برنامه این معاونت مبنی بر کاهش چشمگیر اعزام بیماران از مراکز روستایی به مراکز شهری و بیمارستان حضرت قائم(عج) تحقق خواهد یافت و بیماران نیازمند در محل سکونت خود درمان خواهند شد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان اسدآباد اضافه کرد: این امر علاوه بر جلوگیری از سرگردانی بیماران، رضایت‌مندی و کاهش هزینه درمان را نیز برای مراجعان در پی خواهد داشت.

وی در ادامه بیان کرد: 4 نفر نیروی فنی بهداشت محیط و حرفه‌ای به صورت طرحی، 1 نفر کارشناس ارشد روان به صورت طرحی و 10 نفر بهورز قراردادی نیز در سال 98 توسط دانشکده علوم پزشکی جذب می شوند.

نظری پویا همچنین از فعالیت 27 پزشک متخصص در این شهرستان خبر داد و یادآورشد: در طرح تقسیم پزشکان متخصص 11 پزشک متخصص جدید توسط دانشکده علوم پزشکی شهرستان در آبان ماه سال گذشته جذب شدند.

منبع: خبرگزاری ایسنا