استخدام دانشگاه علوم پزشکی مشهد در بهمن 97

استخدام دانشگاه علوم پزشکی مشهد سال 97

خبر 6 بهمن 97:

دانشگاه علوم پزشکی مشهد در نظر دارد به استناد نامه شماره ۹۱۱/۲۰۹/د مورخ ۱۸/۲/۹۷ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در بیمارستانهای تابعه، افراد واجد شرایط تحت عناوین :

پزشک عمومی و متخصص طب اورژانس را از طریق فراخوان، شناسائی و در صورت نیاز با برگزاری آزمون، مصاحبه یا هر دو، رتبه بندی و پس از احراز صلاحیت عمومی بر اساس قانون گزینش، بصورت قراردادی دعوت به همکاری نماید.

تذکرات:

۱. انعقاد قرارداد بصورت موقت می باشد و در صورت کسب حد نصاب نمره ارزشیابی سالیانه و نیاز واحد و رضایت از نحوه خدمتی ، قرارداد تمدید خواهد شد.

۲. هرگونه اطلاع رسانی در خصوص زمان و محل برگزاری آزمون، مصاحبه ، نحوه صدور کارت و … از طریق همین سایت انجام خواهد شد. لذا داوطلبین موظف هستند جهت آگاهی از اطلاعیه ها حداقل هر ۲۴ ساعت یکبار به سایت مراجعه نمایند.

۳. عواقب ناشی از عدم اطلاع در خصوص زمان شرکت در آزمون، مصاحبه و یا مراجعه جهت تشکیل پرونده بر عهده متقاضی خواهد بود.

۴. وجه پرداختی به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد.

۵. باتوجه به محدودیت زمانی جهت آماده نمودن مدارک مورد نیاز، لطفاً از هم اکنون، نسبت به تهیه مدارک لازم اقدام فرمایید، بدیهی است درصورت عدم ارائه اصل و تصویر مدارک در مهلت مقرر، هیچ امکانی جهت تمدید مهلت تحویل مدارک وجود نداشته و به دلیل نقص مدرک، از این فراخوان حذف خواهید شد.

جهت مشاهده آگهی اینجا کلیک نمایید

لینک ثبت نام