استخدام دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در آذر 97
- دانلود سوالات عمومی استخدامی دانشگاه علوم پزشکی
- دانلود سوالات حسابداری ویژه آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی
- دانلود سوالات کارشناس تحلیل گر و برنامه نویس سیستم
- دانلود سوالات برنامه نویس سیستم
- دانلود نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی رشته کامپیوتر و IT
- دانلود بسته جزوه و سوالات مصاحبه استخدامی دانشگاه علوم پزشکی
خبر 30 آبان 97:
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی رفسنجان در نظر دارد به استناد مجوز شماره ۱۰۳۳۸/۲۰۹ /د مورخ ۲۸/۱۲/۱۳۹۶ معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای تامین سرمایه انسانی متخصص و متعهد مورد نیاز خود طبق مفاد دستورالعمل نحوه جذب و بکارگیری نیروی انسانی مصوب هیات امناء ، تعداد ۳۱ نفر از افراد واجد شرایط را ازطریق امتحان کتبی (عمومی،تخصصی)و مصاحبه تخصصی برای رشته های شغلی مشخص شده پس از احراز صلاحیتهای عمومی براساس قانون گزینش کشور به صورت قرارداد کار معین (به صورت قرارداد یک ساله ) با در نظر گرفتن شرایط مندرج در جدول ذیل بکارگیری نماید:
جهت اطلاع:
۱-با توجه به مجوز خاص، امکان انتقال یا جابه جایی به هیچ وجه برای پذیرفته شدگان وجود ندارد.
۲-در صورت هرگونه سوال یا ابهام با شماره تلفن ۴۲ – ۰۳۴۳۴۲۸۰۰۳۹ داخلی ۲۲۴ یا ۱۳۰ تماس حاصل نمایید.
ضمنأ لینک ثبت نام بزودی فعال می گردد.
جدول مشاغل مورد نیاز
ردیف |
عنوان شغل |
محل جغرافیایی خدمت |
جنسیت |
تعداد مورد نیاز |
نوع |
شرایط احراز ( براساس طرح طبقه بندی مشاغل ) |
|
||||||
۱ |
پرستار |
رفسنجان |
زن/مرد |
۳ |
آزاد/ایثارگر |
دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس پرستاری یا فوق لیسانس درگرایش های رشته تحصیلی پرستاری مشروط به دارا بودن کارشناسی رشته تحصیلی پرستاری |
*** از تعداد ۳ نفر پرستار تعداد ۲ نفر(مرد/زن) سهمیه بنیاد شهید و امور ایثارگران می باشد. |
||||||
۲ |
کارشناس تحلیل گر سیستم |
رفسنجان |
زن/مرد |
۱ |
آزاد |
دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس یا فوق لیسانس در یکی از رشته های مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار، مهندسی فن آوری اطلاعات گرایش های شبکه های کامپیوتری، مخابرات امن دارا بودن مدرک تحصیلی فوق لیسانس در رشته انفورماتیک پزشکی مشروط به دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس مرتبط |
۳ |
کارشناس آزمایشگاه تشخیص طبی |
رفسنجان |
زن /مرد |
۳ |
آزاد |
دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس در رشته علوم آزمایشگاهی |
۴ |
کارشناس فوریتهای پزشکی |
رفسنجان |
مرد |
۲ |
آزاد |
دارا بودن مدرک لیسانس در رشته فوریتهای پزشکی،پرستاری ، هوشبری همچنین داشتن گواهینامه رانندگی ب۲ یا پایه دوم |
۵ |
کاردان فوریتهای پزشکی |
رفسنجان |
مرد |
۵ |
آزاد/ایثارگر |
دارا بودن مدرک تحصیلی کاردانی در رشته فوریت های پزشکی ، هوشبری همچنین داشتن گواهینامه رانندگی ب۲ یا پایه دوم |
*** از تعداد ۵ نفر کاردان فوریتهای پزشکی تعداد ۱ نفر سهمیه بنیاد شهید و امور ایثارگران می باشد. |
||||||
۶ |
کارشناس ارتباطات و عملیات |
رفسنجان |
زن |
۳ |
آزاد/ایثارگر |
دارا بودن مدرک لیسانس در رشته پرستاری. دارا بودن مدرک تحصیلی فوق لیسانس در یکی از رشته های پرستاری اورژانس ،پرستاری مراقبت های ویژه |
*** از تعداد ۳ نفر کارشناس ارتباطات و عملیات تعداد ۱ نفر سهمیه بنیاد شهید و امور ایثارگران می باشد. |
||||||
۷ |
کارشناس امور آموزشی |
رفسنجان |
زن / مرد |
۲ |
آزاد/ایثارگر |
دارا بودن فوق لیسانس در یکی از رشته های مدیریت وبرنامه ریزی آموزشی، مدیریت آموزشی، علوم تربیتی ،برنامه ریزی آموزشی، اموزش پزشکی |
*** از تعداد ۲ نفر کارشناس امور آموزشی تعداد ۱ نفر سهمیه بنیاد شهید و امور ایثارگران می باشد. |
||||||
۸ |
کارشناس تجهیزات پزشکی |
رفسنجان |
زن / مرد |
۱ |
ازاد |
دارا بودن مدرک تحصیلی فوق لیسانس در رشته تحصیلی مهندسی پزشکی (کلیه گرایشها) |
۹ |
کارشناس برق |
رفسنجان |
مرد |
۱ |
ازاد |
دارا بودن لیسانس یا فوق لیسانس در یکی از رشته های برق، الکترونیک |
۱۰ |
کارشناس عمران |
رفسنجان |
مرد |
۱ |
آزاد |
دارا بودن لیسانس یا فوق لیسانس در یکی از رشته های تحصیلی مهندسی عمران (کلیه گرایش ها) راه و ساختمان (کلیه گرایشها) |
۱۱ |
کارشناس معماری |
رفسنجان |
زن / مرد |
۱ |
آزاد |
دارا بودن لیسانس یا فوق لیسانس در رشته معماری |
۱۲ |
کارشناس تحول اداری |
رفسنجان |
زن / مرد |
۱ |
آزاد |
دارا بودن فوق لیسانس در رشته مدیریت دولتی (کلیه گرایش ها) |
۱۳ |
داروساز |
رفسنجان |
زن / مرد |
۳ |
آزاد/ایثارگر |
دارا بودن مدرک تحصیلی دکترای حرفه ای یا دانشنامه تخصصی در رشته داروسازی |
*** از تعداد ۳ نفر داروساز تعداد ۱ نفر سهمیه بنیاد شهید و امور ایثارگران می باشد. |
||||||
۱۴ |
متخصص زنان وزایمان |
رفسنجان |
زن |
۱ |
ازاد |
دارا بودن دانشنامه تخصصی در رشته زنان وزایمان |
۱۵ |
کارشناس امور دانشجوئی |
رفسنجان |
زن / مرد |
۲ |
آزاد/ایثارگر |
دارا بودن فوق لیسانس در رشته تحصیلی علوم تربیتی با کلیه گرایش ها |
*** از تعداد ۲ نفر کارشناس امور دانشجوئی تعداد ۱ نفر سهمیه بنیاد شهید و امور ایثارگران می باشد. |
||||||
۱۶ |
کارشناس بهداشتی |
رفسنجان |
مرد |
۱ |
ایثارگر |
دارا بودن لیسانس در رشته بهداشت عمومی |
*** این سهمیه مختص ایثارگران می باشد و داوطلبان آزاد حق انتخاب رشته شغلی کارشناس بهداشت عمومی را ندارند. |
* شرایط عمومی پذیرش قرارداد کار معین
۱ داشتن تابعیت ایران
۲- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۳-التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۴-انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی (ویژه آقایان)
۵- عدم اعتیاد به دخانیات ومواد مخدر وروان گردان
۶- نداشتن سابقه محکومیت جزائی موثر
۷- داشتن سلامت جسمانی روانی وتوانایی برای انجام کار که برای آن استخدام می شوند (طبق نظر کمیسیون پزشکی یا گروه طب کار دانشگاه وشرکت های طب کاردارای مجوز قانونی).
تذکرات مهم در خصوص شرایط عمومی : افرادی که مجاز به شرکت در این آزمون نیستند عبارتند از : ۱- مستخدمین رسمی،ثابت و پیمانی دانشگاه و سایر دستگاه های اجرایی ویا کارکنان بازنشسته وبازخرید خدمت آنها ۲-انفصال شدگان از خدمت ویا اخراج شدگان توسط واحد های تابعه دانشگاه و سایر دستگاهها وموسسات دولتی ۳-افرادی که به موجب آرای مراجع قضائی وذی صلاح ،از خدمت دولتی منع شده باشند ۴-افرادی که تعهد خدمت به سایر سازمان ها ،شرکت های دولتی وسازمان های وابسته به دولت و موسساتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است دارند . ۵- دارندگان مدرک تحصیلی معادل در رشته های تحصیل آگهی شده ۶- دارندگان مدرک تحصیلی بالاتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مندرج درآگهی تبصره ۱:در صورتی که داوطلب دارای مقطع تحصیلی بالاتر غیر مرتبط با مدرک تحصیلی مندرج درآگهی باشد،حسب نظر دانشگاه ،ملزم به ارائه تعهد نامه محضری مبنی بر عدم درخواست اعمال مدرک تحصیلی مربوطه پس از صدورقرارداد انجام کار معین خواهد بود. تبصره۲: تشخیص مرتبط یا غیرمرتبط بودن مدرک تحصیلی صرفاً بر عهده واحد مهندسی مشاغل دانشگاه بوده و ضروری است داوطلبان در صورت وجود ابهام قبل از انجام ثبت نام، مراتب را از واحد مذکور مستقر در ستاد دانشگاه استعلام نمایند. ۷– دارندگان مدرک تحصیلی در رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی در حیطه علوم پزشکی و سلامت و بهداشت (براساس نامه شماره ۷۱/۵۲۳/د مورخ ۳/۴/۱۳۹۶ دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی ) ۸- مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان در رشته های اجباری که در حال گذراندن طرح خود می باشندمجاز به شرکت در آزمون نخواهند بود. *لازم به ذکر است در صورت شرکت هر یک از مشمولین بند های مذکور، داوطلب در هر یک از مراحل جذب، از انجام مرحله بعدی محروم وحتی در صورت صدور قرارداد ، قرارداد مزبور لغو وبلا اثر می گردد. |
* شرایط اختصاصی پذیرش قرارداد کارمعین(تبصره ۵ ماده ۳۱)
شرایط سنی داوطلبان
داشتن حداقل ۲۰سال (متولدین تا ۱۳۷۷/۰۹/۰۱ ) و حداکثر۳۵سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی کاردانی ،کارشناسی(متولدین ۱۳۶۲/۰۹/۰۱ به بعد) و ۴۰ سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد (متولدین ۱۳۵۷/۰۹/۰۱ به بعد) و ۴۵ سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی دکتری (متولدین ۱۳۵۲/۰۹/۰۱به بعد)
تبصره :موارد ذیل به شرط ارائه تائیدیه های معتبر،به حداکثر سن مقرراضافه خواهند شد :
الف ) جانبازان، آزادگان، فرزندان و همسر شهدا، فرزندان و همسر جانبازان بیست وپنج درصد (۲۵%)و بالاتر،فرزندان و همسر آزادگان که حداقل یک سال و بالاتر سابقه اسارت دارند و رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه (دارندگان گواهی از معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین یا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یا معاونت توسعه مدیریت و منابع جهاد کشاورزی،و یا ستاد مشترک نیروهای مسلح (در خصوص کارکنان پایور نیروهای مسلح و نیرو های وظیفه)از شرط حداکثر سن معاف می باشند.
ب)افراد خانواده معظم شهدا (شامل پدر ،مادر ،خواهر ،برادر )تا میزان ۵ سال.
پ)رزمندگان دارای کمتر از شش ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه ،به میزان مدت حضور در جبهه.
ت)سابقه خدمت کارمندان تمام وقت دولتی حداکثر به میزان ۵ سال.
ح)داوطلبانی که طرح نیروی انسانی (اجباری یا اختیاری ویا در قالب تمدید طرح )رابه استناد قانون خدمت پزشکان وپیراپزشکان انجام داده اند ،به میزان انجام خدمت فوق .
خ)مدت خدمت سربازی انجام شده آقایان.
ج) سابقه خدمت کارکنان قراردادی مشاغل کارگری و همچنین کارکنان شرکت های پیمانکاری طرف قرارداد دانشگاه بر اساس لیست بیمه)حداکثر۵ سال)
*ضوابط ومقررات پذیرش مشمولین قانون خدمت پزشکان وپیرا پزشکان
الف )مشمولین قانون خدمت پزشکان وپیرا پزشکان در رشته های دارای طرح اجباری می بایست دارای معافیت یا گواهی پایان انجام طرح خدمت مربوطه باشند
تبصره ۱-در خصوص داوطلبانی که به استناد بخش نامه شماره ۸۵۴/۱۰۰مورخ ۱۶/۰۷/۱۳۹۳وزارت متبوع،نسبت به تمدید طرح آن ها اقدام شده است ،همچنین داوطلبانی که به استناد بند ۱ بخشنامه شماره۱۵۹۱/۲۰۹/دمورخ ۲۳/۰۵/۱۳۹۲ متقاضی انجام خدمت قانونی بدون احتساب ضریب منطقه خدمتی باشند، در مدت باقیمانده تا سقف قانونی،نیازی به ارائه گواهی ((پایان طرح))ندارند وگواهی ((اشتغال به طرح))برای این گونه افراد کفایت می نماید .
تاریخ اتمام طرح یا معاف از طرح: ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
ب) مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان در رشته های دارای طرح اختیاری که طرح خود را در دانشگاه یا سایر موسسات تابعه وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی می گذرانند موظفند در صورت قبولی در آزمون موافقت کتبی با انصراف از طرح ازواحد محل خدمت اخذ و ارائه نمایند.
**شرایط اختصاصی و ضوابط پذیرش رشته های شغلی حیطه فوریت های پزشکی :
در خصوص مشاغل « کارشناسی فوریت های پزشکی » « کاردان فوریتهای پزشکی » « کارشناس ارتباطات و عملیات » علاوه بر شرایط فوق الذکر ، داشتن شرایط ذیل نیز الزامی می باشد :
۱-داشتن سلامت کامل جسمانی و عدم ابتلا به بیماری های مزمن ، واگیر و صعب العلاج مانند دیابت ، فشار خون ، آسم ، نارسایی کلیه ، بیماریهای پیشرفته قلبی و مانند اینها .
۲-نداشتن صرع و هر گونه بیماری اعصاب و روان .
۳-نداشتن تغییر شکل مادر زادی یا اکتسابی اسکلتی بخصوص اندام ها ( که مغایر با توان فیزیکی پرسنل در ارائه خدمت طبق شرح وظایف سازمانی باشد )
۴-داشتن قدرت تکلم طبیعی زبان ( نداشتن لکنت زبان )
۵-داشتن قدرت بینایی و شنوایی کامل .
در خصوص رشته های شغلی «کارشناس فوریت های پزشکی » و « کاردان فوریتهای پزشکی » علاوه بر شرایط مندرج در بند قبلی برخورداری از شرایط ذیل نیز الزامی می باشد :
۱-دارای قد ۱۶۵ سانتی متر و بالاتر .
۲-دارای شاخص توده بدنی BMI ( Body Mass Index) کمتر از ۳۰ و بیشتر از ۱۹
تبصره : افرادی که BMI آنها در محدوده تعیین شده نبوده و نسبت به موضوع معترض باشند طبق دستورالعمل اجرایی مربوطه برای انجام تست بیوالکتریک امپدانس معرفی می شوند و تصمیم گیری نهایی در خصوص آنها طبق جداول دستور العمل صورت می گیرد .
تذکر : اندازه گیری ” قد ” و ” BMI ” اولین مرحله از مصاحبه می باشد و در صورتی که داوطلب هر یک از این شرایط را احراز ننماید ، از انجام سایر مراحل مصاحبه ( تست آمادگی جسمانی ، آزمایشات پاراکلینیکی و …………. ) باز می ماند .
۳- دارای گواهینامه رانندگی با آمبولانس (ب۲ ) یا پایه دوم
تبصره : داوطلبان دارای گواهینامه (ب ۱ ) چنانچه فاقد گواهینامه مذکور باشند ، در صورت قبول در آزمون ، بایستی تعهد محضری مبنی بر ارائه اصل گواهینامه (ب ۲ ) یا پایه دوم را تا پایان یک سال از زمان مصاحبه ارائه نمایند . بدیهی است در صورت عدم ارائه اصل گواهینامه در مدت تعیین شده قرارداد فرد کان لم یکن خواهد شد .
۴-داشتن آمادگی جسمانی و مهارت های بدنی برای امداد رسانی سریع و صحیح ( بدین منظور از حداکثر (۳) سه برابر داوطلبان واجد شرایط پس از اعمال اولویت ها و امتیازات کسب شده در آزمون کتبی ، آزمون آمادگی جسمانی به عمل خوا هد آمد )
نکته : اولویت پذیرش در خصوص رشته های شغلی « کارشناس فوریت های پزشکی » و « کاردان فوریتهای پزشکی » در شرایط برابر با فارغ التحصیلان رشته فوریت های پزشکی است .
*نحوه ثبت نام ومدارک مورد نیاز
صرفا داوطلبانی می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند که در زمان ثبت نام حسب مورد مدارک ذیل را در دست داشته و در زمان بررسی مدارک ارائه نمایند :
۱-مدرک ومقطع تحصیلی مندرج در شرایط احراز مشاغل ذکر شده درآگهی
۲-کارت ملی
۳- شناسنامه عکس دار
۴-کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی ویا معافیت دائم(ویژه آقایان)
۵- مدرک دال بر ایثارگری (ویژه داوطلبان ایثارگر)
۶- مدارک دال بر معلولیت عادی(ارائه گواهی معلولیت از سازمان بهزیستی)
۷-مدارک دال بر بومی بودن (حسب مورد براساس هر یک از موارد هشت گانه ذکر شده در بند «امتیازات وسهمیه های قانونی»)
۸- گواهی پایان طرح ویا معافیت برای مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان رشته های اجباری
۹-گواهی «اشتغال به طرح» برای مشمولین قانون خدمت پزشکان وپیراپزشکان که طرح خودرا به استناد بخش نامه شماره ۸۵۴/۱۰۰مورخ ۱۶/۰۷/۱۳۹۳تمدید نموده اند .
۱۰-گواهی مبنی بر موافقت با «انصراف از طرح»برای مشمولین قانون خدمت پزشکان وپیرا پزشکان در رشته های اختیاری که طرح خودرا در سایر موسسات تابعه وزارت متبوع (غیر از محل جغرافیایی خدمت مورد نظر) می گذرانند.
۱۱-لیست سوابق بیمه ممهور به مهر سازمان تامین اجتماعی به همراه گواهی مدت کارکرد با ذکر تاریخ شروع وپایان از واحد محل خدمت ویژه کارکنان مشاغل کارگری و یا شاغلین شرکت های طرف قرارداد با دانشگاه ( صرفا برای کاهش شرایط سنی)
تذکرات مهم در خصوص مدارک مورد نیاز : با توجه به این که مدارک متقاضیان ،پس از تعیین نمرات داوطلب در آزمون عمومی وتخصصی توسط دانشگاه بررسی خواهد شد ،لذا در صورتی که مدارک داوطلبان (به ویژه مدارک ایثارگری ، بومی بودن ،گواهی اشتغال به کار ومعلولیت عادی)مغایر با شرایط مندرج در این آزمون باشد هیچگونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد شد ودر هر مرحله از آزمون ،اعلام نتایج اولیه ،مصاحبه وحتی درصورت پذیرش نهایی ،امتیاز، اولویت یا سهمیه مربوطه از داوطلب سلب خواهد شد وداوطلب حق هیچ گونه اعتراضی ندارد.ضمنا در صورت نیاز مدارک از مراجع ذیربط استعلام خواهد گردید وتطبیق اولیه انجام شده، ملاک قطعی بر اصالت مدارک نخواهد بود. |
*اقدامات مورد نیاز برای ثبت نام اینترنتی:
ثبت نام به صورت الکترونیکی ازطریق سایت اینترنتی دانشگاه به شرح ذیل انجام می گیرد:
الف) تکمیل برگ درخواست شغل بصورت اینترنتی
ب) داوطلب می بایست یک قطعه عکس پرسنلی خودرا با مشخصات زیر اسکن نموده وفایل آن را بر اساس شرایط ذیل آماده واز طریق سامانه آزمون ارسال نمایند :
-عکس ۴*۳ که در سال جاری گرفته شده باشد(عکس تمام رخ)
– عکس اسکن شده فقط باید با فرمتJpg باشد
-اندازه عکس اسکن شده باید حداقل ۳۰۰*۲۰۰وحداکثر۴۰۰*۳۰۰پیکسل باشد .
-تصویر داوطلب باید واضح مشخص وفاقد اثر مهر ، منگنه وهرگونه لکه باشد.
-عکس خواهران باید با حجاب وصورت کامل آنان مشخص باشد .
-حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلو بایت بیشتر باشد.
– حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد .
حتی الامکان عکس رنگی ودارای زمینه سفید باشد
*اسکن عکس از روی کارت های شناسایی (کارت ملی،شناسنامه و…)قابل قبول نمی باشد وداوطلب لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق ،اقدام به اسکن نمایند .
تذکر مهم :با توجه به مشکلات به وجودآمده در آزمون های قبلی در خصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که ثبت نام آنان توسط دیگران انجام می شود؛ رخ داده است؛ تاکید می گردد که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتما نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباها عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد.بدیهی است در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی،فرد به عنوان متخلف تلقی ومطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.
ج) پرداخت مبلغ ۳۳۰۰۰۰ (سیصدوسی هزار) ریال به صورت الکترونیکی و با کارتهای بانکی متصل به شبکه شتاب از رطیق درگاه الکترونیکی
(ایثارگران ۵۰درصد مبلغ مذکور را می پردازند وفرزندان شاهد از پرداخت مبلغ مذکور معاف می باشند)
تذکر بسیارمهم در خصوص تغییر اطلاعات ثبت نامی : باتوجه به این که اعلام نتیجه اولیه (معرفی افراد برای بررسی مدارک)براساس اطلاعات ثبت نامی (خود اظهاری)داوطلبان وامتیازات وسهمیه های قانونی انتخاب شده توسط آنها صورت می گیرد وبه دلیل این که درهنگام بررسی مدارک، هرگونه تغییر در اطلاعات وارد شده به نحوی که منجر به بهره مندی داوطلب از اولویت یا امتیاز مربوطه گردد کل فرایند اعلام نتیجه را با اختلال مواجه می سازد لذا لازم است ورود اطلاعات مذکور (انتخاب اولویت بومی،وضعیت ایثارگری و …)در فرم تقاضانامه ثبت نام (به خصوص اگر در کافی نت صورت می گیرد) با دقت وصداقت صورت گیرد چرا که با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون های قبلی ، امکان اصلاح اطلاعات مذکور در هنگام بررسی مدارک به هیچ وجه امکانپذیر نمی باشد و داوطلب حق هیچ گونه اعتراضی نخواهد داشت. |
* نحوه ثبت نام مقدماتی ومهلت ثبت نام
– متقاضیان واجد شرایط ملزم هستند از تاریخ ۱/۹/۱۳۹۷ لغایت ۹/۹/۱۳۹۷ نسبت به ثبت نام الکترونیکی به آدرس اینترنتی www. rums.ac.irاقدام و کد رهگیری دریافت نمایند.
– به ثبت نام ناقص ویا ارسال مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد ووجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمیشود.
– زمان ومحل توزیع کارت:
– کارت ورود به جلسه امتحان توانمندیهای عمومی وتخصصی درروزهای دوشنبه و سه شنبه از تاریخ ۱۳۹۷/۰۹/۱۹ لغایت ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ با استفاده از کد رهگیری از طریق سایت اینترنتی آزمون قابل چاپ خواهد بود. همچنین زمان ومحل برگزاری امتحان درهنگام توزیع کارت به اطلاع داوطلبان خواهد رسید . چنانچه در زمان پرینت کارت ورود به جلسه مغایرتی در اطلاعات ثبت شده رویت شد ، در تاریخ ۲۱/۹/۱۳۹۷ از ساعت ۸ الی ۱۴ به واحد استخدام دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان واقع در بلوار امام علی (ع) سازمان مرکزی دانشگاه، ساختمان شماره یک واحد استخدام مراجعه فرمایید.
-۱- مواد آزمون کتبی:
به هر یک از داوطلبان یک دفترچه سوال عمومی ویک دفترچه سوال اختصاصی داده خواهد شد
کلیه دروس آزمون دروس عمومی واختصاصی به صورت چهار گزینه ای با ضریب (۱)برای سوالات حیطه عمومی وضریب (۲)برای سوالات حیطه تخصصی طراحی خواهد شد.ضمنا به ازای هر سه پاسخ غلط،یک پاسخ صحیح حذف خواهد شد.
الف:مواد آزمون عمومی به شرح ذیل می باشد :
۱-فناوری اطلاعات (مهارت های هفتگانه)
۲-ریاضی وآمار مقدماتی
۳-زبان وادبیات فارسی
۴-معارف اسلامی
۵-زبان انگلیسی -عمومی
۶-اطلاعات عمومی،دانش اجتماعی وحقوق اساسی
تبصره –اقلیت های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی از پاسخ گویی به سوالات معارف اسلامی معاف بوده ودراین صورت نمره مکتسبه این داوطلبان،براساس مجموع تراز شده سایر سوال های آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.
ب:مواد آزمون تخصصی :
سوالات حیطه تخصصی آزمون با توجه به دانش ومهارت های تخصصی متناسب با عناوین شغلی طراحی خواهد شد.
۲- مصاحبه تخصصی:
پس از برگزاری آزمون کتبی ، به تعداد سه برابر ظرفیت هر شغل انتخابی داوطلبان بر اساس سهمیه ها و اولویت های قانونی به ترتیب نمره فضلی و پس از تایید مدارک و خود اظهاری برای انجام مصاحبه تخصصی دعوت به عمل خواهد آمد.
تذکر: آزمون کتبی هفتاد درصد(۷۰%) نمره کل و مصاحبه که به صورت کاملا تخصصی در ارتباط با شغل مورد نظر انجام می گردد سی درصد(۳۰%) نمره کل داوطلبان را شامل خواهد شد.
-نحوه پذیرش داوطلب واعلام نتیجه
۱-اعلام نتیجه وانتخاب افراد در هر یک از رشته های انتخابی آزمون براساس دستور العمل مصوب هیئت امنای دانشگاه های علوم پزشکی به ترتیب زیر صورت خواهد گرفت :
محاسبه نمره کل آزمون کتبی داوطلبان (مجموع نمره کل عمومی با ضریب یک و نمره اختصاصی با ضریب ۲ )این نمره ملاک تعیین حد نصاب خواهد بود
**تذکر۱: تعیین حد نصاب نمره علمی کتبی لازم :شرط لازم (و نه کافی) برای اعمال امتیازات وسهمیه های قانونی وانتخاب داوطلبان جهت معرفی به دانشگاه به منظور بررسی مدارک،برمبنای کسب حداقل ۵۰ درصد میانگین امتیاز سه نفر دارای بالاترین نمره آزمون در هر یک از مشاغل دانشگاه می باشد که به روش زیر تعیین می گردد.
حدنصاب=۵۰% * میانگین نمره کل اولیه سه نفر دارای بالاترین امتیاز در رشته شغلی |
تبصره – در صورت عدم تامین نیروهای مورد نیاز در یک رشته شغلی ممکن است حسب نظر دانشگاه حد نصاب نمره آزمون تاتکمیل ظرفیت کاهش داده شود .
۲- ارائه کارنامه اولیه به داوطلبان توسط دانشگاه صرفا جهت اطلاع از وضعیت نمره ها می باشد
۳- اعمال امتیازات واولویت هاوسهمیه های قانونی توسط دانشگاه ومحاسبه نمره کل اولیه واعلام فهرست پذیرفته شدگان مرحله اول براساس نمره فضلی حداکثر تا سه برابر برای بررسی مدارک از طریق وب سایت دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.
-تذکرمهم:
-از داوطلبان کلیه شغل های انتخابی دانشگاه پس از اعلام نتایج اولیه آزمون کتبی به میزان سه برابر ظرفیت هر شغل انتخابی پس از اعمال اولویت ها و سهمیه های قانونی به ترتیب نمره فضلی، برای بررسی مدارک دعوت به عمل خواهد آمد و در صورت تایید مدارک برای انجام مصاحبه اقدام خواهد شد. (ضمنا دعوت جهت بررسی اولیه مدارک ، به هیچ عنوان به منزله پذیرش نهایی فرد نخواهد بود.)
۴-دعوت از مشمولین بند۳ جهت بررسی مدارک ومستندات در زمان مقرر
۵- انطباق سوابق ومدارک ومستندات ارائه شده با خود اظهاری داوطلب در تقاضانامه ثبت نام که به تایید (امضاءواثر انگشت)داوطلب رسیده باشد و تایید آن از سوی دانشگاه
۶-اعمال امتیازات وسهمیه های تایید شده (براساس مدارک ومستندات مثبته ارائه شده از سوی داوطلبان دعوت شده)
۷- استخراج لیست نهایی سه برابر ظرفیت هر رشته شغلی برای انجام مصاحبه
۸- با توجه به اینکه پذیرش در کلیه عناوین شغلی دانشگاه با انجام مصاحبه صورت می گیرد پس از محاسبه هفتاد درصد(۷۰%) نمره آزمون کتبی( پس از احتساب سهمیه ها و ضرایب مربوطه ) و سی درصد (۳۰%) نمره مصاحبه تخصصی ، معرفی افراد به هسته گزینش به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش به ترتیب نمره کل نهایی با رعایت اولویت های قانونی صورت خواهد گرفت.
** مصاحبه برای عناوین شغلی حیطه فوریتهای پزشکی به شرح ذیل خواهد بود:
عنوان کاردان و کارشناس فوریت های پزشکی :
- سنجش قد و BMI (شاخص توده بدنی):ارزیابی شرایط فیزیکی افراد از لحاظ قد و تناسب قد و وزن
- سنجش وضعیت و آمادگی جسمانی: ارزیابی قدرت بدنی و چابکی و توانایی مدیریت زمان داوطلبان
عنوان شغلی کارشناس ارتباطات عملیات (پرستار)
- مصاحبه تخصصی :ارزیابی دانش تخصصی ، اطلاعات شهرشناسی و سرعت عمل و مهارت در تایپ
- تسلط به زبان و لهجه رایج منطقه
* امتیازات وسهمیه های قانونی ونحوه اعمال آن ها .
براساس هماهنگی های بعمل آمده با بنیاد شهید و امور ایثارگران جذب ایثارگران از محل سهیمه های بکارگیری مشخص شده در جدول مشاغل مورد نیاز مندرج در صفحه ۱-۳ با رعایت سازوکار ذیل انجام می پذیرد . |
جذب ایثارگران اعم از سهمیه استخدامی ۲۵% و ۵% ( موضوع ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران ) صرفا از طریق شرکت در آزمون قراردادی انجام می پذیرد .
الف : مشمولین سهمیه ۲۵ درصد مجاز به بهره مندی از سهمیه استخدامی ۵درصد سایر ایثارگران ویا بالعکس نمی باشند به عبارت دیگر هر داوطلب می تواند در صورت مشمول بودن صرفا از یکی از سهمیه های مشخص شده استفاده نماید.
ب)سهمیه استخدامی بیست وپنج درصد (۲۵%)ایثارگران شامل جانبازان ،آزادگان وهمسر وفرزندان شهدا،همسر وفرزندان جانبازان بیست وپنج درصد وبالاتر وهمسر وفرزندان آزادگان دارای یک سال و بالای یکسال اسارت و خواهر و برادر شهید می باشد .
** تذکر۱:سهمیه ایثارگران در جدول مشاغل مورد نیاز مشخص شده است که ایثارگران مکلفند جهت بهره مندی از سهمیه ایثارگری در رشته های مشخص شده شرکت نمایند و در بین خود به رقابت بپردازند.
ج -سهمیه استخدامی پنج درصد (۵%) به رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور در جبهه ها و همسر و فرزندان آنها و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد و فرزندان آزادگان کمتر از یکسال اسارت اختصاص می یابد.
**تذکر۱: مشمولین این سهمیه به شرط دارا بودن از شرایط مندرج در آگهی و کسب حدنصاب لازم از طریق رقابت با کلیه مشمولین این سهمیه در دانشگاه(به ترتیب نمره مکتسبه) از حداکثر پنج درصد کل مجوز دانشگاه برخوردار خواهند بود.
**تذکر۲: اولویت انتخاب در مشمولین پنج درصد سهیه استخدامی با رزمندگان می باشد ( رزمندگان در صورت ثبت نام و شرکت در آزمون و داشتن شرایط احراز لازم در حد سهیمه تعیین شده از شرط حد نصاب در آزمون معاف بوده و در رقابت بین خود براساس نمرات فضلی مکتسبه انتخاب خواهند شد) و سایر مشمولین سهمیه مذکور در اولویت بعدی قرار داشته و در بین خود به رقابت خواهند پرداخت .
د -سهمیه های استخدامی ایثارگران مشمول ۲۵% از طریق رقابت بین فرزندان شاهد و ایثارگران انجام می پذیرد فلذا کسب حد نصاب نمرات آزمون ، رعایت شرط حداقل معدل و حداکثر سن برای داوطلبان مذکور در حد سهمیه تعیین شده الزامی نمی باشد .
ح -در فرایند جذب و استخدام فرزندان شاهد و سایر ایثارگران (بیکار و غیر دانشجو ) مشمول سهمیه بیست و پنج درصد اولویت ایثارگری آنها مطابق ضوابط و مقررات جاری و با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران اقدام خواهد شد .
چ- فرزندان شاهد و ایثارگرانی که حسب ضوابط جاری بنیاد شهید و امورایثارگران در شمول سهیمه ۲۵ % قرار نمی گیرند و احیاناً به صورت غیر رسمی شاغل و یا دانشجو باشند ، در صورت تمایل می توانند در آزمون ثبت نام نمایند و صرفاً از معافیت شرط حداقل معدل و حداکثر سن بهره مند می گردند و ملزم به رعایت سایر آگهی استخدامی می باشند .
ر -به تمامی ایثارگران مشمول سهمیه استخدامی ۲۵% توصیه می شود برای حصول اطمینان از امکان بهره مندی خود از سهیمه استخدامی مذکور ، قبل از ثبت نام با بنیاد محل پرونده خود تماس و نسبت به مشخص شدن وضعیت شغلی و در صورت لزوم اصلاح آن اقدام نمایند .
ه-استخدام مازاد بر سهیمه استخدامی ایثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان (غیر ایثارگر) صورت می پذیرد .
در خصوص ایثارگران در مواردی که نیاز به تخصص وجود دارد رعایت شرایط علمی الزامی می باشد .
ب) سهمیه معلولین:
سه درصد از سهمیه اختصاص داده شده آزمون در صورت برخورداری از شرایط اعلام شده و کسب حدنصاب نمره و دارا بودن توانایی انجام کار در شغل مورد نظر با تائید کمسیون پزشکی و یا مراکز طب کار به معلولین و با معرفی سازمان بهزیستی استان تعلق خواهد گرفت.
ج) سهمیه بومی:
پس از کسر سهمیه های ایثارگران و معلولین تمامی باقیمانده سهمیه براساس ضوابط و شرایط مندرج در آگهی به داوطلبان بومی شهرستان دارای حد نصاب به ترتیب نمره فضلی و در صورت عدم تکمیل ظرفیت به داوطلبان بومی استان یا غیر بومی تعلق خواهد گرفت.
بومی شهرستان :
۱- شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان شغل انتخابی یکی باشد
۲- همسر وفرزندان کارمندان رسمی وپیمانی دولت یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل یا بازنشسته )که شهرستان محل خدمت فعلی یابازنشستگی آنها با شهرستان شغل انتخابی یکی باشد.
۳-داوطلب حداقل چهار (۴)سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی،راهنمایی،دبیرستان وپیش دانشگاهی)را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان شغل انتخابی طی کرده باشد
۴-داوطلب پدر یا مادر یا همسر داوطلب حداقل چهار(۴)سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان شغل انتخابی راداشته باشد.
بومی استان :
۱- استان محل تولد داوطلب یا همسر وی با استان شغل انتخابی یکی باشد
۲- همسر وفرزندان کارمندان رسمی وپیمانی دولت یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل یا بازنشسته )که استان محل خدمت فعلی یابازنشستگی آنها با استان شغل انتخابی مربوطه یکی باشد.
۳-داوطلب حد اقل چهار (۴)سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی،راهنمایی،دبیرستان وپیش دانشگاهی )را به صورت متوالی یا متناوب در استان شغل انتخابی طی کرده باشد
۴-داوطلب پدر یا مادر یا همسر داوطلب حداقل (۴)سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان شغل انتخابی راداشته باشد.
تذکرا ت مهم در خصوص اولویت بومی : -داوطلبان در صورتی می توانند از شرایط بومی اعلام شده برای والدین و همسر (موضوع بند ۲و۴ موارد بومی شهرستان و بومی استان) استفاده نمایند که زمان تحقق موضوع (اشتغال، بازنشستگی یا پرداخت حق بیمه) به صورت کامل پس از تاریخ تولد داوطلبان باشد.و شرایط بومی به تبعیت از همسر:تاریخ ازدواج ثبت شده داوطلبان در دفاتر رسمی می باشد (قبل از تاریخ آخرین روز ثبت نام ۱۳۹۷/۰۹/۰۹ ) -پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده در بند های مورد اشاره صرفا توسط یکی از موارد یا پدر یا مادر یا همسر قابل احتساب است -در خصوص بند ۴ شرایط «بومی شهرستان » و«بومی استان» احتساب سنوات پراخت بیمه صرفا به پرداخت هایی که در قبال اشتغال فرد صورت گرفته باشد لحاظ خواهد شد(پرداخت بیمه روستایی، بیمه در قبال خدمات درمانی، بیمه دوران سربازی و… مورد قبول نمی باشد. -ضمنا در خصوص بند ۴شرایط «بومی شهرستان»شهرستان محل خدمت (کارگاه)که بیمه بابت آن پرداخت شده است ملاک عمل می باشد (نه شهرستان صادر کننده گواهی حق بیمه) -در خصوص بند (۲)موارد «بومی شهرستان »و«بومی استان»محلی را که فرد درآن بازنشسته شده است ملاک عمل می باشد. (نه محل انتقال مستمری بازنشستگی) مبنای شهرستان واستان برای تعیین بومی بودن ،تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد . کلیه داوطلبان مشمول شرایط بومی لازم است در صورت قرارگرفتن در فهرست دعوت شدگان به بررسی مدارک مستندات ومدارک بومی بودن رابه همراه سایر مدارک مورد نیاز در زمان بررسی مدارک که متعاقبا از سوی دانشگاه اعلام خواهد شد؛ ارائه نماید. |
*تذکرات وتوصیه های کلی :
– داوطلب بایستی به مبنای تاریخ های اشاره شده در آگهی توجه کافی داشته باشند.لازم به ذکر است ملاک عمل برای تاریخ گواهی فراغت از تحصیل ، گواهی پایان طرح ،معاف از طرح، معافیت دائم ، پایان خدمت نظام وظیفه آخرین روز ثبت نام (۱۳۹۷/۰۹/۰۹) و محاسبه سن اولین روز ثبت نام (۱۳۹۷/۰۹/۰۱) میباشد.
-مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط وشرایط اعلام شده در متن آگهی یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده و یا هرگونه مغایرت بین اطلاعاتی که داوطلب در زمان تکمیل تقاضانامه ثبت نام به دانشگاه اعلام می نماید با مستنداتی که در اعلام نتیجه اولیه وبررسی مدارک ارائه خواهد شد برعهده داوطلب خواهد بود ودر هر مرحله ازآزمون،اعلام نتایج اولیه،مصاحبه وحتی در صورت پذیرش نهایی محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا واقعیتی را کتمان نموده است،به این ترتیب ابتدا از امتیاز مربوطه محروم وچنانچه فاقد شرایط مندرج در آگهی است،از انجام مراحل بعدی محروم گردیده ودر صورت صدور قرارداد، قرارداد مزبور لغو وبلا اثر گردیده وداوطلب حق هیچ گونه اعتراضی را نخواهد داشت.
– داوطلبان صرفا در صورتی می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی،رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنان به طور کامل و مشخص در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد (مطابق با جداول شغل مشاغل مورد نیاز مندرج در صفحه اول تا صفحه سوم.)
لذا داوطلبان فاقد شرایط تحصیلی درج شده در آگهی از ثبت نام جدا خودداری نمایند.بدیهی است در هر مرحله از فرایند جذب و بکارگیری مشخص گردد که مقطع تحصیلی،رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی آن ها با شرایط ذکر شده در آگهی منطبق نیست،از سایر مراحل عقد قرارداد حذف خواهند شد.
-استخراج فهرست افراد دارای حد نصاب صرفا” بر اساس میانگین نمره کل عمومی و اختصاصی خواهد بود و در این مرحله،سهمیه ها و یا امتیازات اعمال نخواهد شد.
کارنامه اولیه صادر شده از سوی این دانشگاه،صرفا” جهت اطلاع داوطلبان شرکت کننده در آزمون از وضعیت علمی (نمرات مکتسبه )آنان می باشد و فاقد هر گونه ارزش قانونی دیگری می باشد .
-امتیازات و سهمیه های اعمال شده داوطلبان صرفا بر اساس اطلاعات خود اظهاری آنهاست و نتیجه نهایی پس از انطباق و اعمال مستندات کلیه افراد با امتیازات و سهمیه های قانونی اعلام خواهد گردید.
داوطلبان پس از ۱۰ روز فرصت خواهند داشت اعتراضات احتمالی خود را در خصوص نمرات علمی کسب شده از طریق درخواست کتبی به کمیته آزمون دانشگاه تحویل و پیگیری نمایند.
– اعلام نتایج پس از انجام آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی ، اعمال سهمیه ها و امتیازات و بررسی و تایید مدارک از طریق وب سایت دانشگاه صورت خواهد گرفت.انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل گزینش میسر می باشد که اسامی آنها به اطلاع داوطلبان خواهد رسید .
-داوطلبان پس از اعلام نتیجه حداکثر تا ۱۰روز مهلت دارند اعتراضات احتمالی خود را در خصوص نحوه بررسی مدارک و اعمال سهمیه ها و امتیازات قانونی و مصاحبه تخصصی، کتبا به کمیته آزمون دانشگاه تسلیم نموده و پیگیری نمایند .
-عدم مراجعه داوطلب در زمان مقرر (تعیین شده از سوی دانشگاه) برای بررسی مدارک و یا مصاحبه و غیره،به منزله انصراف از ادامه فرآیند جذب می باشد و داوطلب حق اعتراض نخواهد داشت .
– اخذ تائیدیه مدارک تحصیلی متقاضیان درصورت پذیرفته شدن درامتحان (حداکثر ۲ ماه پس از اعلام نتیجه) ازسوی دانشگاه انجام میگردد.
تبصره : داوطلبان موظفند پس از اعلام اسامی مرحله اول پذیرفته شدگان طبق برنامه تنظیم شده درمهلت مقرر به هسته گزینش دانشگاه برای تکمیل پرونده گزینشی مراجعه نمایند. درصورت عدم مراجعه قبولی فرد کان لم یکن تلقی شده واز افراد ذخیره بجای وی به گزینش معرفی خواهد شد .
– هرگونه اطلاع رسانی درخصوص آزمون از طریق سایت اینترنتی به صورت همزمان خواهد بود وداوطلبان می بایست با مراجعه و بررسی مطالب و اطلاعیه های مربوطه ، اطلاعات مورد نیاز خود را بدین طریق دریافت نمایند.
– با توجه به اینکه ملاک ثبت نام از متقاضیان، اطلاعات وارد شده در سایت می باشد لازم است در تکمیل آن نهایت دقت را به عمل آورده و هیچگونه اصلاحاتی پس از پایان مهلت ثبت نام قابل ویرایش نخواهد بود.
– داوطلبان منحصراً مجاز به انتخاب یک عنوان شغل خواهند بود.
نمونه برگ درخواست شغل از دانشگاه علوم پزشکی وخدماتی بهداشتی درمانی رفسنجان
- دانلود سوالات عمومی استخدامی دانشگاه علوم پزشکی
- دانلود سوالات حسابداری ویژه آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی
- دانلود سوالات کارشناس تحلیل گر و برنامه نویس سیستم
- دانلود سوالات برنامه نویس سیستم
- دانلود نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی رشته کامپیوتر و IT
- دانلود بسته جزوه و سوالات مصاحبه استخدامی دانشگاه علوم پزشکی