احتمال برگزاری آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر در سال آینده

استخدامی سازمان هلال احمر

دانلود سوالات استخدامی سازمان جمعیت هلال احمر

خبر 12 آذر 97:

معاون جمعیت هلال‌احمر با اشاره به تهیه برنامه مدون برای ساماندهی مجوز استخدام در این جمعیت، گفت: آزمون مربوط به استخدام‌های جدید سال آینده برگزار خواهد شد.

بهرام غیبی در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، در ارتباط با حکم بازنشستگی و استخدام نیروهای جدید در جمعیت هلال‌احمر اظهار داشت: در اواخر آبان ماه سال جاری پایان کار مدیران و کارمندان بازنشسته این جمعیت اعلام شد و افراد جدید به تدریج جایگزین آنها می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی مجوز برای استخدام در حال انجام است گفت: برنامه مدونی در این زمینه تهیه و با توجه به بررسی ورودی و خروجی‌ها برنامه‌ریزی استخدامی صورت می‌گیرد و تا 22 بهمن برنامه‌ریزی استخدامی توسط رئیس جمعیت اعلام خواهد شد.

معاون منابع انسانی جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه احتمال زیاد آزمون استخدامی جدیدی در سال آینده خواهیم داشت،‌گفت: اولویت استخدام با امدادگران و داوطلبانی بوده که با این جمعیت همکاری داشته‌اند.

غیبی با اشاره به اینکه این افراد حقوق ماهانه نداشته و تنها حق ایاب و ذهاب ماموریت خود را دریافت می‌کنند، خاطرنشان کرد: امسال تلاش کردیم که به بهانه‌های مختلف دریافتی این افراد را 2 تا 3 برابر کنیم و با هماهنگی‌های انجام گرفته کارمندان و پرسنل جمعیت هلال‌احمر که حقوق زیر 3 میلیون تومان داشته باشند برنامه‌های رفاهی جهت حمایت از آنها پیش‌بینی شده است.