شروع ثبت نام سرباز معلم (امریه) آموزش و پرورش استان هرمزگان در سال 97

سرباز معلم سال 97

دانلود جزوه و سوالات مصاحبه استخدامی سرباز معلمی

خبر 3 اردیبهشت 97:
آغاز ثبت نام سرباز معلمین وظیفه سال ۹۸-۹۷
معاون پژوهش و برنامه ریزی منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان از آغاز فرایند ثبت نام سرباز معلمان از چهارم اردیبهشت ماه جاری تا پایان وقت اداری یازدهم اردیبهشت ماه خبر داد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان؛ابراهیم خوشبخت افزود:داوطلبینی که دفترچه اعزام به خدمت با تاریخ اعزام یکم تیرماه امسال ‌ یا یکم شهریور ماه بدون غیبت ، مدرک تحصیلی لیسانس و دفترچه اعزام به خدمت از این استان داشته باشند می توانند با مراجعه به ادارات آموزش و پرورش محل سکونت خود نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و تهیه اسناد و مدارک مورد نیاز ثبت نام اولیه اقدام نمایند.

وی ادامه داد:اولویت بکارگیری با متقاضیان بومی همان منطقه و درصورت عدم تکمیل سهمیه، از متقاضیان بومی مناطق همجوار با رعایت کامل مقررات دستورالعمل می باشد.

این مسوول اضافه کرد:با توجه به محدودیت مهلت زمانی ثبت نام، ستاد ثبت نام در ادارات آموزش و پرورش مناطق و شهرستانها در روزهای پنج شنبه و جمعه نسبت به ثبت نام از داوطلبان اقدام می نمایند.

معاون پژوهش و برنامه ریزی منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان همچنین گفت: سهمیه هر منطقه از طریق اداره کل به صورت کلی به ادارات آموزش وپرورش مناطق اعلام خواهد شد .

خوشبخت یادآور شد: در صورتیکه در یک رشته تعداد داوطبین ثبت نام شده بیش از سهمیه اعلام شده باشد ادارات آموزش و پرورش منطقه مجری موظف به انتخاب افراد برتر براساس فرم امتیاز بندی و یا برگزاری آزمون خواهند بود .

وی در پایان گفت: مسئولیت هرگونه اعتراض و شکایت داواطلبان نسبت به فرآیند ثبت نام ،جذب ، امتیاز بندی و یا برگزاری آزمون بر عهده ستاد ثبت نام اداره منطقه مجری خواهد بود .

جهت دریافت دستورالعمل جذب و به کارگیری معلمان وظیفه سال ۹۷اینجا کلیک نمایید

دانلود جزوه و سوالات مصاحبه استخدامی سرباز معلمی