جذب ثبت نام سرباز معلم (امریه) آموزش و پرورش استان بوشهر در سال 97

مهلت ثبت نام: 9 اردیبهشت 97

سرباز معلم سال 97

دانلود جزوه و سوالات مصاحبه استخدامی سرباز معلمی

خبر 3 اردیبهشت 97:

جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش بوشهر:

معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش گفت: شرایط جذب سربازمعلمان در آموزش و پرورش بوشهر برای سال ۹۷ اعلام شد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، ناصر غلامی   ظهر امروز در مصاحبه با خبرنگار این اداره در اتاق کنفرانس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان به تشریح شیوه نامه جذب سرباز معلم در سال ۹۷پرداخت.
ناصر غلامی گفت: وزارت آموزش و پرورش در راستای تامین بخشی از کمبودهای نیروی انسانی در رشته های مرتبط با طرح طبقه بندی مشاغل معلمان سرباز معلمانی را در سال ۹۷ جذب می کند.
وی افزود: افراد داوطلب که دارای مدرک لیسانس در رشته های مرتبط با نیاز در طرح طبقه بندی مشاغل معلمان هستند می توانند حداکثر تا تاریخ ۹۷/۲/۹ (که قابل تمدید نمی باشد) به ادارات آموزش و پرورش مناطق آموزشی محل سکونت خود مراجعه نمایند.
غلامی ادامه داد: افراد داوطلب باید دارای دفترچه آماده به خدمت با تاریخ اعزام تیرماه ۹۷ و شهریور ۹۷ و بدون مهر غیبت و هم چنین بدون کسری خدمت باشند.
معاون پژوهش ، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: افراد، پس از طی مراحل ثبت نام و مصاحبه ی موردی در هسته گزینش، در صورت اخذ تایید و تشخیص دارا بودن سلامت جسمی، روحی و روانی و در صورتی که از سازمان نظام وظیفه تقاضای معافیت نکرده باشند جذب خواهند شد.
این مقام مسئول بیان داشت: در مرحله بعد افراد برای گذراندن دوره آموزش نظامی و هم چنین آموزش تربیت معلمی و شیوه های کلاس داری اعزام خواهند شد.
ناصر غلامی با تاکید بر این که افراد نمی توانند دارای کسر خدمت باشند و الزاما باید ۲سال در آموزش و پرورش خدمت نمایند گفت: اولویت جذب به داوطلبان مناطق محروم و روستایی اختصاص داده شده چون محل خدمت افراد مذکور نیز در همان مناطق و برای تدریس خواهد بود.
غلامی در پایان اعلام داشت: در پایان شهریور ۹۷ افرادی که مراحل نهایی جذب را گذرانده باشند برای تدریس به مناطق آموزشی معرفی خواهند شد.

دانلود جزوه و سوالات مصاحبه استخدامی سرباز معلمی