درخواست جذب 7 هزار سرباز معلم برای سال 97

سرباز معلم سال 96

دانلود جزوه و سوالات مصاحبه استخدامی سرباز معلمی

خبر 8 بهمن 96:

جذب و بکارگیری ۷ هزار سرباز معلم در سال تحصیلی ۹۷

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش از درخواست جذب ۷ هزار سرباز معلم در سال تحصیلی آینده خبر داد.
علی الله‌یار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره جذب سرباز معلم برای سال تحصیلی آینده اظهار کرد: با دفتر مناطق محروم ریاست جمهوری و و ستاد کل نیروهای مسلح مذاکراتی‌ داشتیم و بر این اساس درخواست ۷ هزار سرباز معلم برای سال ۹۷ داریم.

وی ادامه داد: هیچگونه حذف یا محدود کردن سرباز معلم برای سال آینده صحت ندارد و در تمامی مناطق کشور بر اساس نیاز سرباز معلم به خدمت گرفته می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: سرباز معلمان درصد قابل قبولی  از دانش آموزان در مناطق مختلف کشور زیر پوشش تحصیلی می‌دهند ، بنابراین ضرورتی‌ برای حذف آن‌ها وجود ندارد.

معاونت توسعه و پشتیبانی و مرکز نیروی انسانی، مرجع اصلی تصمیم گیری برای جذب سرباز معلم
الله‌یار ترکمن عنوان کرد: مرجع اصلی تصمیم گیری برای جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش، معاونت توسعه و پشتیبانی و مرکز نیروی انسانی است و سایر اظهار نظرها درباره نحوه جذب سرباز معلم قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه این گروه از معلمان در مناطق دور افتاده و صعب‌العبور کمک بزرگی به آموزش و پرورش و پوشش تحصیلی دانش آموزان می‌کنند، ‌یادآور شد: نیازهای آموزشی به تفکیک مقطع رشته تحصیلی و منطقه به ستاد کل نیروهای مسلح اعلام می‌شود و این ستاد شرایط جذب سربازان را فراهم می‌کند؛ سعی می‌کنیم در انتخاب نهایی و گزینش، کیفیت را مورد توجه قرار دهیم.

دانلود جزوه و سوالات مصاحبه استخدامی سرباز معلمی