معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش اولویت استخدام معلمان را اعلام کرد .

استخدام مربیان پیش دبستانی-اخبار استخدام وزارت آموزش و پرورش سال 1394-استخدام آموزش و پرورش سال 94-زمان استخدام آموزش و پرورش-اخبار استخدامی-آگهی استخدامی-آگهی استخدامی جدید-آزمون استخدامی-استخدام مربیان پیش دبستانی و حق التدریسی ها-استخدام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما محمد بطحایی امروز در سمنان با یادآوری اخذ مجوز استخدام پیمانی پنج هزار معلم گفت : بیشترین نیاز آموزش و پرورش معلم مرد در مقطع ابتدایی و دبیر متوسطه است. 
وی با بیان اینکه جدول نیازسنجی استان ها بر اساس نوع رشته ، جنس و تعداد معلمان مورد نیاز در حال تدوین و نهایی شدن است افزود : پس از بررسی اعلام نیاز استان ها ، آزمونی برای متقاضیان برگزار می شود و فارغ التحصیلان دارای مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر می توانند در این آزمون شرکت کنند .
بطحایی گفت : پدیرفته شدگان در این آزمون یک سال در دانشگاه فرهنگیان دوره مهارت آموزی و حرفه معلمی را طی می کنند و مهر ماه سال 95 افرادی که این دوره را با موفقیت طی کنند وارد سازمان آموزش و پرورش می شوند .
وی اظهار امیدواری کرد : آزمون تعیین معلمان واجد شرایط طی کردن دوره حرفه ای دانشگاه فرهنگیان تا قبل از مهر ماه امسال برگزار شود .
وی با یادآوری اینکه مربیان پیش دبستانی بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی دارای اولویت استخدام هستند افزود : این افراد هم باید در آزمون استخدامی شرکت کنند ولی در شرایط برابر با سایر متقاضیان ، اولویت استخدام با آنهاست .
وی که برای شرکت در مراسم تجلیل از 30 معلم ، مخترع و مولف برتر فرهنگی استان به سمنان آمده بود ، در جمع معلمان گفت : دولت ، امسال و سال آینده حدود پنج هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان در نظر گرفته تا حقوق معلمان را بین 15 تا 50 درصد افزایش دهد .
وی افزود : هدف دولت از اجرای این طرح کیفیت بخشی به آموزش هاست .

________________________________________

دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش