ثبت نام سرباز معلم (امریه آموزش و پرورش) استان چهارمحال و بختیاری در سال 96

سرباز معلم سال 96

دانلود جزوه و سوالات مصاحبه استخدامی سرباز معلمی

کارشناس مسئول استخدام آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری از آغاز پذیرش ۳۸ سرباز معلم در آموزش و پرورش این استان خبر داد.
محمدزمان کریمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ثبت نام پذیرش سرباز معلم در استان از امروز شنبه ۲۳۳ اردیبهشت آغاز و تا چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت سال جاری در واحد امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان ادامه دارد.
وی از ابلاغ شیوه نامه پذیرش سرباز معلم برای سال تحصیلی ۹۶- ۹۷ خبر داد و افزود: سرباز معلمان از بین مشمولان دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های فنی، متوسطه و ابتدایی جذب می شوند.

وی اظهار کرد: در این دوره ۸۸ سرباز معلم در رشته های الکترو تکنیک، کامپیوتر، تاسیسات، الکترونیک، طیور ودامپروری، صنایع شیمیایی، ۱۰ سرباز معلم در رشته های معارف، کار و فناوری، زبان خارجی، زیست شناسی و ادبیات فارسی جذب می شوند.
کریمی از جذب ۲۰۰ سرباز معلم در مقطع آموزش ابتدایی در رشته های آموزش ابتدایی، روانشناسی، روان شناسی شخصیت، علوم تربیتی، مشاوره و راهنمایی، روان شناسی بالینی، سنجش و اندازه گیری، دبیری امور تربیتی، روان شناسی عمومی، امور فرهنگی و تکنولوژی آموزش و مطالعات خانواده خبر داد.
وی اظهار کرد: خدمت سربازی در آموزش و پرورش ۲۲ سال تحصیلی می باشد و اولویت بکارگیری در هفت منطقه محروم عشایری ، لردگان، میانکوه، فلارد، کوهرنگ، اردل و خانمیرزا است.
به گزارش ایرنا، هم اینک بیش از ۱۰۰۰سرباز معلم در مدارس استان چهارمحال وبختیاری مشغول تدریس هستند.