ثبت نام آزمون تبدیل وضعیت استخدامی کارکنان قراردادی شهرداری های استان قزوین سال 96

تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی شهرداری ها - قوانین شهرداری ها

دانلود بسته جزوه و سوالات استخدامی شهرداری ها

دانلود جزوه و سوالات مصاحبه شهرداری ها

شهردار قزوین گفت: براساس پیگیری‌های انجام شده شهرداری از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، ۴۳۳ نفر در شهرداری و سازمان‌های وابسته و ۱۶۱ نفر در سازمان آتش‌نشانی شهرداری تبدیل وضعیت به استخدام پیمانی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، به نقل از شهرداری قزوین، مسعود نصرتی با تأکید بر اینکه استخدام کارکنان فارغ از هر نوع قرارداد ، فرصتی مناسب برای کارکنان است، اظهار داشت: با این موضوع موافقت کردم و مسؤولیت سنگین آن را پذیرفتم تا کارکنان با انگیزه و اطمینان خاطر بیشتری به شهر و شهروندان خدمت کنند.

وی ادامه داد: براساس موافقت شهرداری برای کارکنان فعلی شهرداری که دارای حداقل مدرک کارشناسی و سه سال سابقه کاری باشند، با برگزاری آزمون تبدیل وضعیت به استخدام پیمانی صورت می‌گیرد.

به کانال آگهی های استخدامی رسمی بپیوندید

 

شهردار قزوین با اظهار اینکه این تعداد پست‌ها خالی در چهار سال تکمیل می‌شود، بیان کرد: شرایط احراز براساس بخشنامه‌های سازمان شهرداری‌ها در بهمن ۹۵ و اردیبهشت ۹۶ است.

نصرتی عنوان کرد: نحوه ثبت‌ نام و اطلاعات آزمون استخدامی از تاریخ ۲۰ اردیبهشت تا سوم خرداد ماه سال جاری بر روی وب‌سایت شهرداری قزوین قرار می‌گیرد و احتمالاً این آزمون در خرداد یا تیر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

برای ثبت نام کلیک کنید