مدیرکل دفترنوسازی،تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از اخذ مجوز و ابلاغ استخدام سه هزار نفر در شهرداری های سراسر کشور در سال ۹۴ خبر داد.

بسته جزوه و سوالات استخدامی شهرداری ها ویژه آزمون 94

بسته جزوه و سوالات استخدامی آتش نشانی ها ویژه آزمون 94

دانلود جزوه و سوالات مصاحبه شهرداری ها و آتش نشانی

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، محمد حسن آبادی با بیان مطلب فوق گفت : به منظور تامین نیروی انسانی کارآمد و متخصص مورد نیاز شهرداری‌ها در سال ۱۳۹۴، با توجه به پستهای سازمانی مصوب و بلاتصدی و همچنین وضعیت خروج از خدمت کارکنان شهرداری‌ها، سه هزار سهمیه استخدامی برای جذب نیروی انسانی اختصاص یافت.

وی افزود : این سهمیه ها با مجوز سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و از طریق انتشار آگهی و برگزاری آزمون استخدامی مشروط به تامین منابع اعتباری از محل درآمدهای قانونی شهرداری ها و بدون تحمیل بارمالی بر بودجه عمومی دولت، اختصاص یافته است.

حسن آبادی در ادامه اضافه کرد : صدور مجوز استخدام از محل سهمیه مزبور و نحوه تامین نیروی انسانی در شهرداری‌ها با رعایت مفاد دستورالعمل استخدام پیمانی در شهرداری‌ها (بخشنامه شماره ۳۰۱ مورخ ۸/۱/۹۴ وزیر محترم کشور) و دستورالعمل استخدام پیمانی در مشاغل عملیاتی آتش نشانی (بخشنامه شماره ۱۴۵۹۵۴ مورخ ۲۵/۱۱/۱۳۹۳) و رعایت سهمیه قانونی ایثارگران و معلولین است.

وی گفت : تخصیص سهمیه استخدامی به شهرداری‌ها به صورت استانی براساس آمار و اطلاعات دریافت شده از هر استان و اعلام نیاز آنها در قالب تشکیلات ابلاغی هر شهرداری می‌باشد.

حسن آبادی افزود : مجوز بکارگیری نیروی انسانی در هر شهرداری در سقف سهمیه های اعلامی از سوی سازمان شهرداریها و دهیاری های کشور براساس پستهای سازمانی شهرداری، جمعیت شهری، ویژگیهای محیط و اختصاصی شهر؛ به تصویب شورای اداری و استخدامی شهرداری های استان خواهد رسید.

وی در خاتمه گفت : آزمون مذکور به صورت هماهنگ در نیمه دوم آذر ماه امسال در کشور برگزار خواهد شد.

بسته جزوه و سوالات استخدامی شهرداری ها ویژه آزمون 94

بسته جزوه و سوالات استخدامی آتش نشانی ها ویژه آزمون 94

دانلود جزوه و سوالات مصاحبه شهرداری ها و آتش نشانی