اطلاعیه دریافت کارت آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی سال 97

استخدام سازمان تامین اجتماعی

دانلود سوالات استخدامی سازمان تامین اجتماعی

خبر 17 مهر 97:

قرارگیری باجه رفع نقص کارت آزمون استخدامی تامین اجتماعی در دانشگاه سمنان

باجه رفع نقص کارت ورود به آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در دانشگاه سمنان مستقر شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نماینده تام الاختیار برگزاری آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی سال 97 گفت: کارت شرکت در این آزمون از امروز ( سه شنبه 17 مهر ) روی سایت اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای کارت خود را چاپ کنند.
پرویز ملک زاده افزود: باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون ، روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 18 و 19 مهر صبح ها از ساعت 8:30 تا 12 و بعد از ظهر ها از ساعت 14 تا 18 در مرکز چاپ و انتشارات پردیس شماره یک دانشگاه سمنان فعال است .
این آزمون صبح روز جمعه 20 مهر با حضور 149 داوطلب در پردیس شماره یک دانشگاه سمنان برگزار می شود.


خبر 15 مهر 97:

اطلاعیه تاریخ دریافت کارت آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در سال ۱۳۹۷ می‌رساند که آزمون استخدامی سراسری سازمان تأمین اجتماعی صبح روز جمعه مورخ ۹۷/۰۷/۲۰ در ۳۱ شهرستان کشور (مراکز استان) برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون صبح از ساعت ۸:۳۰ آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم­ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا کلیه داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

الف‌ – نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون

لینک مربوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه­‌شنبه ۹۷/۰۷/۱۷ بر روی سایت اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

ب‌ – درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

۱ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص مراجعه نمایند.

۲ـ چنانچه عکس الصاقی به کارت ورودی داوطلب با چهره وی مغایرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عکس و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار برای اصلاح کارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ رفع نقص مراجعه نمایند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

۳- چنانچه عکس روی کارت داوطلب دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می­باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص مراجعه نمایند. موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد.

ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود داوطلب تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.

تذکر: داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

ج – آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون

در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت از کارت شرکت در آزمون و یا مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامی و یا هریک از موارد مندرج در بند «ب» فوق ، داوطلبان می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ الی۱۲:۰۰ صبح و ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ بعدازظهر روز پنجشنبه مورخ ۹۷/۰۷/۱۹ به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (مطابق جدول ذیل) مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.

د- زمان و محل برگزاری آزمون

آزمون کلیه داوطلبان صبح روز جمعه مورخ ۹۷/۰۷/۲۰ برگزار می‌گردد و فرآیند برگزاری آزمون نوبت صبح از ساعت ۸:۳۰ همان روز خواهد بود. آدرس محل برگزاری آزمون بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون داوطلبان درج شده است.

ه‍‍ ـ تذکرهای‌ مهم‌

۱- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

۲- در ورودی ِحوزه­های امتحانی نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

۳- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.

۴- مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارک امتحانی ماهیتاً از مصادیق تخلّف و تقلّب محسوب میگردد و با داوطلبان متخلف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.

۵- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است که به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری رفتار خواهد شد.

در خاتمه اضافه می‌نماید که داوطلبان درصورت لزوم می‌توانند سئوال یا سئوالات خود را در این خصوص از این تاریخ لغایت روز پنج­شنبه ۹۷/۰۷/۱۹ همه روزه بغیر از ایام تعطیل و در وقت اداری با بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان و یا شماره ‌تلفن ‌۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند.

دانلود سوالات استخدامی سازمان تامین اجتماعی

جدول محل تشکیل باجه رفع نقص آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی در سال ۱۳۹۷

استان شهرستان محل تشکیل باجه رفع نقص آدرس محل تشکیل باجه رفع نقص
آذربایجان شرقی تبریز دانشکده فنی و حرفه ای شماره یک تبریز تبریز: بالاتر از منظریه ، جنب لشگر عاشورا
آذربایجان غربی ارومیه دانشگاه ارومیه ارومیه: خیابان شهید بهشتی،ستاد مرکزی پردیس دانشگاهی دانشگاه ارومیه
اردبیل اردبیل دانشگاه محقق اردبیلی اردبیل: انتهای‌خیابان دانشگاه، دانشگاه محقق اردبیلی، ساختمان سابق اداره کل امور آموزشی دانشگاه
اصفهان اصفهان دانشگاه اصفهان اصفهان: میدان آزادی، بلواردانشگاه، درب شمالی دانشگاه ، ستاد برگزاری آزمونهای دانشگاه اصفهان
ایلام ایلام دانشگاه ایلام ایلام: بلوار پژوهش، دانشگاه ایلام، سازمان مرکزی ، حوزه معاونت آموزشی
بوشهر بوشهر دانشگاه خلیج فارس بوشهر بوشهر: خیابان شهید ماهینی، دانشگاه خلیج فارس بوشهر، سازمان مرکزی معاونت آموزشی
تهران تهران دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره تهران: میدان فردوسی ، خیابان انقلاب ، مابین خیابان استاد نجات اللهی و سپهبد قرنی ، بن بست شاهرود
چهارمحال و بختیاری شهرکرد دانشگاه شهرکرد شهرکرد: بلوار رهبر، دانشگاه شهرکرد، معاونت آموزشی
خراسان جنوبی بیرجند دانشگاه بیرجند بیرجند: میدان شهدا، خیابان دانشگاه، دانشکده هنر
خراسان رضوی مشهد دانشگاه فردوسی مشهد مشهد: بلوار وکیل آباد، روبروی پارک ملت، درب شمالی دانشگاه فردوسی مشهد، مدیریت آموزشی دانشگاه
خراسان شمالی بجنورد دانشگاه بجنورد بجنورد: کیلومتر۴ جاده اسفراین، دانشگاه بجنورد
خوزستان اهواز دانشگاه شهید چمران اهواز اهواز: بلوار گلستان، جنب پل پنجم، ورودی دانشگاه شهید چمران اهواز
زنجان زنجان دانشگاه زنجان زنجان: کیلومتر ۶ جاده تبریز، دانشگاه زنجان، ساختمان مرکزی واحد رایانه
سمنان سمنان دانشگاه سمنان سمنان: روبروی پارک سوکان، پردیس شماره یک دانشگاه سمنان، ساختمان انتشارات دانشگاه
سیستان و بلوچستان زاهدان دانشگاه سیستان و بلوچستان-زاهدان زاهدان: خیابان دانشگاه ، ورودی زیباشهر، سازمان مرکزی دانشگاه سیستان و بلوچستان ، دفتر معاونت آموزشی
فارس شیراز دانشگاه شیراز شیراز: خیابان ساحلی غربی، مجتمع فرهنگی و رفاهی دانشگاه شیراز
قزوین قزوین آموزشکده فنی و حرفه ای پسران قزوین( شهید بابایی) قزوین: خیابان شهید بابایی آموزشکده فنی و حرفه ای شهید بابایی
قم قم دانشگاه قم  قم: بلوار الغدیر، بعد از شهرک قدس، دانشگاه قم، ساختمان سازمان مرکزی ، اتاق ۱۱۵
کردستان سنندج دانشگاه کردستان سنندج: خیابان پاسداران، خیابان دانشگاه، درب اصلی دانشگاه کردستان، واحد صدور کارت
کرمان کرمان دانشکده  فنی و حرفه ای شهید چمران کرمان کرمان: خیابان شهید مصطفی خمینی (ره) (شهاب سابق) ابتدای اتوبان هفت باغ علوی
کرمانشاه کرمانشاه دانشگاه رازی کرمانشاه کرمانشاه: طاق بستان، باغ ابریشم، پردیس دانشگاه رازی، سازمان مرکزی دانشگاه، اداره آموزش
کهگیلویه و بویراحمد یاسوج دانشگاه یاسوج یاسوج: میدان معلم، خیابان دانشجو، دانشگاه یاسوج، ساختمان مدیریت آموزشی
گلستان گرگان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گرگان: خیابان شهید بهشتی، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
گیلان رشت دانشگاه گیلان رشت: بلوار حافظ، خیابان ملت، روبروی شهر بازی، پردیس دانشگاه گیلان
لرستان خرم آباد دانشگاه لرستان خرم آباد: کیلومتر۵جاده (خرم آباد- تهران)، دانشگاه لرستان، اداره امور آموزشی دانشگاه
مازندران ساری دانشکده فنی امام محمد باقر (ع) ساری: بلوار خزر، خیابان شهید مطهری (طبرستان)
مرکزی اراک دانشگاه اراک اراک: میدان شریعتی، ابتدای بلوار میرزای شیرازی ، درب اصلی دانشگاه اراک، روبه روی باجه انتظامات
هرمزگان بندرعباس دانشگاه هرمزگان بندرعباس: آزاد شهر، بلوار افروز شهابی­پور، مجتمع آموزشی پژوهشی بصیرت (گفتگوی تمدنها)
همدان همدان دانشگاه بوعلی سینا همدان همدان: شهرک مدرس ، خیابان ابوطالب ، جنب دبیرستان دانشگاه ، دانشکده علوم انسانی
یزد یزد دانشگاه یزد یزد: صفائیه ، بلوار دانشگاه، دانشگاه یزد، ورودی دانش
البرز کرج دانشگاه خوارزمی – پردیس کرج کرج : حصارک، میدان دانشگاه،دانشگاه خوارزمی پردیس کرج