استانداری فارس جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز در سایر مشاغل از محل مجوز شماره۱۶۶۱۸۱- ۹۴/۷/۱۸ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و مصوبه ۹۴/۷/۲۶شواری توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شهرداری ها و دهیاریهای کشور تعداد ۱۹۸نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندیهای تخصصی و علمی و گزینش بصورت پیمانی استخدام مینماید.

استخدام شهرداری ها، دانلود جزوه و مجموعه قوانین شهرداری ها ویژه آزمون 94

دانلود جزوه و سوالات استخدام شهرداری ها ویژه آزمون آذر ماه 94

دانلود جزوه و نمونه سوالات استخدامی آتش نشانی شهرداری ها

دانلود جزوه و سوالات مصاحبه شهرداری ها و آتش نشانی

حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز از محل مجوز استخدامی شماره ۱۶۶۱۸۱ تاریخ ۱۳۹۴/۷/۱۸ سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، تعداد ۱۹۸ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندیهای تخصصی، مصاحبه و گزینش بصورت پیمانی به شرح جدول انتهای این آگهی استخدام می نماید. تبصره-در مشاغل عملیاتی آتش نشانی (ردیف های ۲۸ و ۲۹ جدول انتهای آگهی) علاوه بر مراحل فوق آزمون عملی هم برگزار خواهد شد.

بسته جزوه و سوالات استخدامی شهرداری ها ویژه آزمون 94

بسته جزوه و سوالات استخدامی آتش نشانی ها ویژه آزمون 94

دانلود جزوه و سوالات مصاحبه شهرداری ها و آتش نشانی

الف- شرایط عمومی

۱- داشتن حداکثر سی و پنج سال تمام سن در اولین روز ثبت نام تبصره-داشتن حداکثر ۲۵ سال تمام سن در اولین روز ثبت نام در عنوان شغلی کاردان آتش نشان و داشتن حداکثر ۳۰ سال تمام سن در اولین روز ثبت نام برای رشته شغلی راننده وسائط نقلیه سنگین.

۲- داشتن تابعیت ایران

۳- دارابودن کارت پایان خدمات یا کارت معافیت قانونی برای مردان تبصره-داوطلبانی که دارای کارت معافیت پزشکی می باشند و همچنین معلولین مجاز به ثبت نام در رشته شغلی کاردان آتش نشان و راننده وسائط نقلیه سنگین (ردیف های ۲۸ و ۲۹) نمی باشند.

۴- عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانی

۵- نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر

۶- نداشتن ممنوعیت استخدام در دستگاههای اجرایی به موجب آراء مراجع قانونی

۷- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که درآن شغل استخدام می شود

۸- اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۹- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

تبصره ۱-داوطلبان عنوان شغلی راننده وسائط نقلیه تندرو سنگین (برای تصدی پست آتش نشان راننده سنگین) می بایست دارای گواهینامه رانندگی پایه یک و برای عنوان شغلی کاردان آتش نشانی دارای گواهینامه رانندگی پایه دو در اولین روز ثبت نام باشند.

تبصره ۲- شرکت شهرداران و دهیاران فعلی به شرط بودن شرایط مربوط در آزمون استخدامی بلامانع است.

تبصره ۳-کارکنان قراردادی واحدهای آتش نشانی و سازمان های آتش نشانی شهرداری ها و کارکنان شرکت های طرف قرارداد با شهرداری در واحدها و یا سازمان های آتش نشانی که تا قبل از سال ۱۳۹۰ به طور تمام وقت با پرداخت حق بیمه اشتغال دارند می توانند با مدرک تحصیلی پایان دوره متوسطه در آزمون شرکت نمایند.

تبصره ۴- داوطلبان عنوان شغلی راننده وسائط نقلیه تندرو سنگین (برای تصدی پست آتش نشان راننده سنگین) می توانند با مدرک تحصیلی پایان دوره متوسطه در آزمون عنوان مذکور شرکت نمایند.

بسته جزوه و سوالات استخدامی شهرداری ها ویژه آزمون 94

بسته جزوه و سوالات استخدامی آتش نشانی ها ویژه آزمون 94

دانلود جزوه و سوالات مصاحبه شهرداری ها و آتش نشانی

ب – شرایط اختصاصی

۱. داوطلبان نمی توانند از مستخدمین رسمی، ثابت و پیمانی سایر دستگاههای اجرایی و بازنشسته یا بازخرید خدمت باشند.

۲. پذیرفته شدگان نهایی موظفند حداکثر ظرف مدت ۱۰ روز کاری پس از اعلام رسمی استانداری یا شهرداری کلانشهر نسبت به ارائه مدارک لازم و تکمیل پرونده و ارائه تعهد محضری برای هفت سال مبنی برعدم هرگونه انتقال و ماموریت به سایر شهرداریها و سازمانهای وابسته و نیز دستگاههای اجرایی دیگر اقدام نمایند۰ عدم مراجعه و ارائه مدارک لازم در مهلت مقرر به منزله انصراف وی از استخدام تلقی خواهدشد.

۳. موارد زیر به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهدشد.

الف – داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل ( از تاریخ ۱۳۵۹/۶/۳۱ لغایت ۱۳۶۷/۵/۲۹ ) به طور داوطلبانه خدمت نموده اند، به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل

ب – اعضای خانواده شهدا، آزادگان، مفقودالاثرها، جانبازان( همسر ، فرزندان، پدر، مادر، خواهر و برادر) تا میزان ۵ سال

ج- داوطلبانی که در طول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن بعثی و یا گروه های ضد انقلاب درآمده اند به میزان مدت اسارت و حضور درجبهه

د- داوطلبانی که بصورت غیر رسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها، موسسات و شرکتهای دولتی، بانکها و شرکتهای تحت پوشش آنها، شرکتهای بیمه دولتی، شهرداریها، موسسات و شرکتهای تابعه و وابسته به آن موسسات و شرکتهای دولتی که شمول قانون برآنها مستلزم ذکر نام است و همچنین موسسات و شرکتهای ملی و مصادره شده و موسساتی که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکتهای تحت پوشش آنها از تاریخ ۱۳۵۷/۱۱/۲۲ به خدمت اشتغال داشته اند، به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها. لازم به ذکر است سابقه خدمتی افراد در شرکتهای طرف قرارداد با شهرداریها مشمول امتیازات این بند نمی باشد، به استثناء کارکنانی که بطور تمام وقت با پرداخت حق بیمه در شرکتهای طرف قرارداد با شهرداری که تا قبل از ابتدای سال ۱۳۹۰ در شهرداری اشتغال داشته اند.

تبصره – طول مدت خدمت نظام وظیفه داوطلبان به حداکثر سن داوطلبان اضافه نخواهد شد.

۴. داوطلب بومی : به داوطلبی گفته می شود که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشد:

• شهر محل صدور شناسنامه داوطلب یا همسر وی با شهر مورد تقاضا برای استخدام یکسان باشد.

• داوطلب حداقل چهار(۴) سال از سنوات تحصیلی ( ابتدایی ، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه ) را بصورت متوالی یا متناوب در شهر محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.

• همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت ویا نیروهای مسلح ( اعم از شاغل و یا بازنشسته) که شهر محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهر محل مورد تقاضا برای استخدام یکسان باشد.

• داوطلب یا پدر، مادر و یاهمسر وی، حداقل چهار(۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه درشهر محل موردتقاضا برای استخدام را داشته باشند. پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفاً توسط یکی ازموارد مذکور قابل احتساب است.

تبصره ۱- مبنای استان و شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد.

تبصره ۲- در صورتیکه شهرداری متقاضی استخدام، درشهرستان یا استانی قرار داشته باشد که شهر داوطلب درآن شهرستان ویا استان واقع باشد ، داوطلب به ترتیب مشمول مزایای داوطلبین بومی شهرستان و استان خواهد بود.

 

ج – ثبت نام و مدارک مورد نیاز

۱- داوطلبان می توانند تنها در یک عنوان شغلی و درشهرهای مختلف یک استان به ترتیب اولویتی که درهنگام ثبت نام اعلام می نمایند حداکثر تا سه گزینه محل جغرافیایی مورد تقاضا را انتخاب و ازطریق سایت بصورت اینترنتی ثبت نام کند.

۲- شروع ثبت نام از ساعت ۱۰ روز دوشنبه تاریخ ۱۳۹۴/۹/۹ به مدت ۸ روز می باشد.

۳- داوطلبان استخدام می بایست عکس پرسنلی ۳×۴ خود را باعرض ۱۵۰ و ارتفاع ۲۰۰ پیکسل و با فرمت jpg و حداکثر ۲۰۰ کیلو بایت در رایانه اسکن نموده و آن را در قسمت مربوط در سایت وارد نمایند.

۴- خرید سریال ثبت نام به مبلغ ۵۵۰,۰۰۰ ریال از طریق سایت به عنوان حق شرکت در آزمون استخدامی (ایثارگران از پرداخت ۵۰ % مبلغ مذکور و فرزندان شاهد از واریز وجه مذکور معاف می باشند) و تکمیل فرم درخواست شغل در سایت. داوطلبان استخدام بایستی شماره رهگیری خود را برای پیگیری مراحل بعدی آزمون و دریافت کارت ورود به جلسه اخذ و نزد خویش نگهداری نمایند.

۵- کارت ورود به جلسه آزمون استخدام از تاریخ ۱۳۹۴/۹/۲۲ الی ۱۳۹۴/۹/۲۵ ازطریق وب سایت www.farshamyari.ir به داوطلبان ارائه می شود.

۶- زمان برگزاری آزمون روز جمعه تاریخ ۱۳۹۴/۹/۲۷ ساعت ۸:۳۰ صبح است و محل برگزاری آزمون بر روی کارت ورود به جلسه آزمون داوطلبان درج خواهد شد.

۷- مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در سایت به شرح زیر می باشد:

 یک قطعه عکس ۳×۴ پرسنلی تمام رخ با پس زمینه روشن که با فرمت jpg و حجم کمتر از ۲۰۰ کیلوبایت اسکن شده باشد

۸- مدارک مورد نیاز ثبت نام پس از قبولی در آزمون استخدامی به شرح زیر می باشد:

 اصل به همراه تصویر آخرین مدرک تحصیلی

 اصل به همراه تصویر صفحه اول شناسنامه (در صورت داشتن توضیحات کلیه صفحات)

 اصل به همراه تصویر کارت ملی (پشت و روی کارت)

 اصل به همراه تصویر کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا کارت معافیت

 مستندات ایثارگری و سوابق پرداخت بیمه در شهرداری ها، سازمان های وابسته و دهیاری ها

 مستندات مربوط به قهرمانان ورزشی (قهرمانان مسابقات المپیک، جهانی، آسیایی، دانشجویان جهان و قهرمانی کشور)

 مستندات مربوط به نخبگی

 مستندات استفاده از سهمیه معلولین

 تصویر گواهی نامه های پایه یک و پایه دو در صورت لزوم

 

د-مواد آزمون تخصصی آزمون تخصصی در هر عنوان شغلی به صورت چهار گزینه ای و به تعداد ۱۲۰ سؤال شامل ۹۰ سؤال به صورت کاربردی و تخصصی در شغل مربوط و۳۰ سؤال برای سنجش هوش، سرعت، دقت و استعداد یادگیری با احتساب نمره منفی طراحی (سقف امتیاز آزمون تخصصی ۱۰۰ می باشد و به ازای هر سه پاسخ غلط یک نمره منفی در نظر گرفته می شود.)

ه-اعلام نتایج اسامی داوطلبان پذیرفته شده برای شرکت در مصاحبه در سایت رسمی سازمان همیاری شهرداری های استان فارس بعد از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد.

و – تذکرات

۱- پنج درصد(۵%) سهمیه استخدامی به ایثارگران و خانواده های آنان شامل رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه درجبهه ها و همسر و فرزندان آنان، آزادگان کمتر از یکسال اسارت و همسر و فرزندان آنان، جانبازان و همسر و فرزندان آنان و خواهران وبرادران شهداء اختصاص دارد۰ انتخاب ایثارگران درحد سهمیه تعیین شده ( ۵%) به ترتیب امتیاز کسب شده از بین ایثارگران واجد شرایط که حد نصاب لازم درآزمون تخصصی و موفقیت در مصاحبه را کسب نموده باشند و مراحل مربوط را با موفقیت طی نموده باشند انجام خواهدشد.

۲- داوطلبان شاغل در شهرداریها، مشروط به دارا بودن سابقه پرداخت بیمه در شهرداری تا ۱۲۰ روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون تخصصی و کتبی از اولویت استخدام برخوردارند.

۳- دهیاران، شهرداران،فرزندان کارکنان فوت شده حین خدمت در شهرداری یا سازمانهای وابسته، یا فرزندان کارکنان از کارافتاده کلی دائم حین خدمت در شهرداری یا سازمانهای وابسته، افراد بومی شهر، شهرستان و استان شهر متقاضی استخدام از لولیت استخدام برخوردارند.

۴- نمره نهایی داوطلب از مجموع امتیاز آزمون تخصصی با «ضریب ۲» وامتیاز مصاحبه با «ضریب ۱» محاسبه می شود. تبصره- برای مشاغل عملیاتی آتش نشانی (ردیف های ۲۸ و ۲۹) نمره نهایی داوطلب از مجموع امتیاز آزمون تخصصی با «ضریب ۱» وامتیاز آزمون عملی با «ضریب ۲» محاسبه می شود.

۵- درصورت مساوی بودن نمره نهایی کسب شده داوطلبان، اولویت معرفی به گزینش به ترتیب با شاغلین قراردادی و بومی شهرداری، شهرستان و استان می باشد.

۶- داوطلبان می توانند حداکثر ظرف مدت دوهفته پس از اعلام نتایج، اعتراض خود را از طریق سایت برای بررسی و اعلام نظر ارائه نمایند. پس از مدت مذکور به اعتراض داوطلبان ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۷- چنانچه در هر مرحله از مراحل آزمون محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع اعلام نموده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی باشد، از انجام مراحل بعدی محروم خواهدشد و مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده درمتن اگهی و یا ارسال مدارک بصورت ناقص برعهده داوطلب خواهد بود در این صورت خسارت و هزینه تحمیل شده برابر مقررات از داوطلب اخذ خواهد شد.

۸- به مدارک ارسالی توسط دانشجویان و دارندگان مدارک تحصیلی پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مورد اشاره و همچنین مدارک در رشته های غیر مرتبط و معادل (به استثنای دارندگان دارک تحصیلی معادل صادره از دانشگاهها و موسسه های آموزش عالی کشور که در آزمون جامع سازمان سنجش آموزش کشور شرکت نموده و قبول شده اند و گواهی مبنی بر ادامه تحصیل در مقطع بالاتر یا ارزش علمی دارند) ترتیب اثر داده نخواهد شد. تبصره- در مشاغل عملیاتی آتش نشانی (ردیف های ۲۸ و ۲۹)، افرادی که مدارک تحصیلی یک مقطع بالاتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده دارند می توانند مشروط به ارائه تعهدنامه مبنی بر عدم درخواست اعمال مدرک تحصیلی بالاتر در آزمون شرکت نمایند. در این صورت شرایط احراز عنوان شغلی راننده وسائط نقلیه تندرو سنگین در یک مقطع تحصیلی بالاتر، همان رشته تحصیلی مندرج در آگهی استخدام برای عنوان شغلی کاردان اتش نشانی در جدول شرایط احراز عناوین شغلی مندرج در آگهی استخدامی می باشد.

۹- انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از موفقیت در کلیه مراحل آزمون تخصصی و عملی (در مشاغل عملیاتی آتش نشانی)، مصاحبه و گزینش صورت خواهد گرفت. تبصره- داوطلبان استخدام در آزمون مشاغل آتش نشانی می بایست علاوه بر آزمون تخصصی در آزمون عملی و تست های مورد نیاز نیز حائز شرایط لازم باشند.

۱۰-در مشاغل عملیاتی آتش نشانی (ردیف های ۲۸ و ۲۹)، استانداری می تواند حداکثر ده درصد (۱۰%) نیازهای استخدامی شهرداری ها را به قهرمانان ورزشی مشمولین ماده دو آیین نامه تسهیلات تشویقی رتبه اول تا سوم مصوب ۱۳۷۶ هیأت وزیران (قهرمانان مسابقات المپیک، جهانی، آسیایی، دانشجویان جهان و قهرمانی کشور) که به تأیید وزارت ورزش و جوانان می رسد، در آتش نشانی به شرط داشتن شرایط عمومی ورود به خدمت و اخذ حد نصاب از آزمون تخصصی و آزمون تخصصی و آزمون عملی اختصاص دهد.

۱۱-ملاک پذیرش رشته های مختلف تحصیلی و گرایشهای آنها صرفاً می بایست بر اساس رشته ها و گرایشهای مندرج در آگهی استخدام باشد و رشته ها و گرایشهای مشابه بغیر از رشته ها و گرایشهای درج شده در آگهی مورد پذیرش نمی باشد

۱۲-داوطلبان متقاضی باید حداکثر تا روز اول ثبت نام (۹۴/۹/۹) گواهینامه فارغ التحصیلی، کارت پایان خدمت، گواهینامه رانندگی و سایر مدارک مورد نیاز را اخذ نموده باشند.

۱۳-سابقه کار داوطلبانی که در شرکتهای خصوصی و پیمانکاران طرف قرارداد در دستگاههای دولتی مورد پذیرش نیست و به سن داوطلبان اضافه نخواهدشد لکن در خصوص داوطلبانی که بعنوان نیروی شرکتی طرف قرارداد شهرداریها مشغول بکار بوده اند مشروط به پرداخت حق بیمه صرفاً سابقه آنها تا پایان سال ۱۳۸۹ به سقف سنی داوطلبان اضافه خواهد شد.

۱۴-افرادی که در شغل مامور حراست به مرحله بعدی راه می یابند علاوه بر فرآیند آزمون تخصصی و مصاحبه دارای فرایند صلاحیتی دیگری هم در مراجع ذیصلاح میباشند که در صورت تایید نشدن ازادامه مراحل استخدام آنها جلوگیری بعمل خواهد آمد و حق هیچگونه اعتراضی وارد نمی باشد.

بسته جزوه و سوالات استخدامی شهرداری ها ویژه آزمون 94

بسته جزوه و سوالات استخدامی آتش نشانی ها ویژه آزمون 94

دانلود جزوه و سوالات مصاحبه شهرداری ها و آتش نشانی