استخدام دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در بهمن 96

مهلت ثبت نام: 13 الی 19 بهمن

استخدام دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

دانلود سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی

دانلود سوالات مصاحبه استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی

خبر 18 بهمن 96:

اصلاحیه دوم و تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
به اطلاع داوطلبان شرکت در آزمون شرکتی می رساند پیرو آگهی اصلاحیه شماره ۱ درج شده در سایت، کلیه رشته های تحصیلی مدیریت با تمام گرایش ها می توانند در شغل محل ها و در مقاطعی که رشته تحصیلی مدیریت دولتی اجازه شرکت در آزمون داشته، ثبت نام کنند و به همین دلیل ثبت نام آزمون تا ساعت ۲۳ روز شنبه ۹۶/۱۱/۲۱ تمدید می گردد.
ضمنا در سایت ثبت نام در قسمت رشته تحصیلی مورد نیاز گزینه مدیریت دولتی را انتخاب کرده و در گرایش تحصیلی داوطلب ، رشته تحصیلی خود را درج نمایید.


خبر 15 بهمن 96:

اصلاحیه اول آزمون جذب نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
به اطلاع داوطلبان شرکت در آزمون شرکتی می رساند پیرو آگهی درج شده در سایت این دانشگاه موارد ذیل به آگهی مذکور اضافه می گردد.
۱- مدرک تحصیلی « کاردانی » به شرایط احراز رشته های شغلی مراقب سلامت ( ماما) – مراقب سلامت (زن) – مراقب سلامت ( مرد) اضافه می گردد.
۲- مدرک تحصیلی « کارشناسی ارشد» به شرایط احراز رشته های شغلی کارشناسی بهداشت محیط – و کارشناسی بهداشت حرفه ای اضافه می گردد.
۳- مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری در یکی از رشته های تحصیلی پژوهشگری علوم اجتماعی کارشناس پژوهشی (معاونت اجتماعی) اضافه می گردد.
توضیح: منبع سوالات آزمون تخصصی کلیه رشته های شغلی از بعضی از دروس اختصاصی مقطع دانشگاهی رشته شغلی مندرج در آگهی طرح می گردد.


خبر 12 بهمن 96:

آگهی آزمون جذب نیروی شرکتی سال ۹۶

شرکت های طرف قرارداد با دانشگاه علوم پزشکی یاسوج درنظردارد درراستای اجرای مفاد قرارداد منعقده با آن دانشگاه طبق دستور العمل برنامه تامین مراقب های اولیه سلامت و در جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مراکز جامع خدمات سلامت (در قالب طرح مراکز حاشیه شهرها) و نیرو های مورد نیاز پشتیبانی و متخصص سایر واحد های تابعه جدول شماره ۱ از افراد واجد شرایط با شرایط ذیل پس ار طی مراحل گزینش بضورت شرکتی خرید خدمت نماید

ثبت نام:

از تاریخ ۱۳ بهمن لغایت ۱۹ بهمن به صورت اینترنتی در تارنمای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به نشانی:

www.yums.ac.ir و www.azmoon.yums.ac.ir

تذکر: مدت زمان تعیین شده تمدید نمی گردد.زمان برگزاری و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:

کارت ورود به جلسه امتحان در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه مورخ ۲۵ و ۲۶ بهمن، دریافت از تارنمای دانشگاه به نشانی: www.yums.ac.ir و www.azmoon.yums.ac.ir و قابل چاپ خواهد بود.

زمان و محل برگزاری آزمون:

در کارت ورود به جلسه به اطلاع داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون مورد بررسی قرارخواهد گرفت.

تذکر: همراه داشتن اصل شناسنامه یا کارت ملی جهت ورود به جلسه آزمون الزامی می باشد درغیر این صورت ازورود افراد به جلسه ممانعت بعمل خواهد آمد

ثبت نام

مشاهده شرایط آزمون

مشاهده  جداول رشته و شغل ها