آموزش و پرورش خواستار برگزاری آزمون جهت جذب حق التدریسی ها

استخدام آموزش و پرورش

دانلود سوالات استخدامی آموزش و پرورش

دانلود جزوه و سوالات مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش

خبر 30 آبان 96:

آموزش و پرورش خواستار برگزاری آزمون جهت جذب حق التدریسی ها

در گفتگو با مهر عنوان شد؛ نیروهای حق التدریس باید در آزمون استخدامی شرکت کنند
رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: اصرار وزارت آموزش و پرورش و مقررات قانون خدمات کشوری، شرکت حق التدریس ها و نیروهای نهضت سوادی آموزی در آزمون استخدامی است.
اسفندیار چهاربند در گفتگو با خبرنگار مهر درباره  پیشنهاد آموزش و پرورش برای چگونگی جذب نیروهای حق التدریس و نهضت سوادآموزی اظهار کرد: پیشنهاد مشخص ما ایجاد فرصت برابر و برقراری عدالت استخدامی مطابق ماده ۴۱ قانون مدیریت خدمات کشوری است.
وی بیان کرد: برای کسانی که سابقه و تجربه دارند، به ازای سابقه تدریس تمام وقت آنان در وزارت آموزش و پرورش، می توانیم ضریب  دو درصدی به نمره آزمون آنان بدهیم.
رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش گفت: اصرار وزارت آموزش و پرورش و ضوابط و مقررات قانون خدمات کشوری، شرکت در آزمون عمومی و برقراری شرایط برابر است.
مجلس شورای اسلامی، طی طرح «تعیین‌تکلیف استخدام معلمان حق التدریس»، آموزش‌وپرورش را مکلف کرده نیروهای حق‌التدریس آزاد، مربیان پیش دبستانی و آموزشیاران نهضت را استخدام کند. از سوی دیگر دبیر شورای عالی آموزش و پرورش از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست کرد، تا به وزارت آموزش و پرورش اجازه دهد تا با برگزاری آزمون نیرو جذب کنند.


دراین باره بخوانید: