آخرین اخبار استخدام استانداری همدان در سال 96

اخبار استخدام استانداری ها

دانلود جزوه و سوالات مصاحبه استخدامی استانداری ها

خبر 9 اریبهشت 96:

ایجاد 10 هزار شغل در همدان:

خبرگزاری شبستان: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان اظهار کرد: سال گذشته ۱۰ هزار شغل جدید و بیمه شده جدید در زمینه مشاغل خانگی و خرد در استان همدان ایجاد شده است.
به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، احمد توصیفیان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان امروز( ۸ اردیبهشت) جاری در پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته همدان گفت: مهارت آموزی و اجرای طرح های آموزشی از برنامه های مهم دولت در بحث اشتغالزایی است.
وی با بیان اینکه ماهیانه ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ شغل در استان ایجاد شده است، افزود: سال گذشته ۱۰ هزار شغل جدید و بیمه شده جدید در زمینه مشاغل خانگی و خرد در استان همدان ایجاد شده است.

به کانال آگهی های استخدامی رسمی بپیوندید


وی از پرداخت ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به ۶ هزار و ۱۱۴ نفر در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خبرداد و تصریح کرد: در دولت یازدهم چهار هزار و ۷۰۷ واحد مسکونی برای متقاضیان احداث شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید پایه سنوات از سال ۹۲ به کارگران تعلق گرفت و نرخ دستمزد کارگری افزایش پیدا کرده است.
توصیفیان خاطرنشان کرد: براساس فرمایشات رهبری و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی امروزه کارگران آماده افزایش تولیدات ملی هستند و خرید کالای ایرانی باید به یک ارزش تبدیل شود.