مشخص شدن ظرفیت جذب دانشجو معلم در دانشگاه های فرهنگیان سراسر کشور در سال 97

سرباز معلم سال 97

در مصاحبه استخدامی دانشگاه فرهنگیان (تربیت معلم) چه می پرسند؟

خبر 6 مرداد 97:

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان گفت: این دانشگاه تمام تلاش خود را برای تبدیل وضعیت همه مدرسان به کار می گیرد، چرا که اعتقاد داریم این عزیزان سرمایه های علمی و معنوی تربیت معلم کشور هستند.

به گزارش ایسنا، دکتر روشندل در جلسه شورای مدیران معاونت آموزشی سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: جایگاه دانشگاه فرهنگیان ایجاب می‌کند که برای ارتقاء کیفیت آموزش، با توکل به خداوند متعال و براساس قوانین بالا دستی، خرد جمعی و پرهیز از شتاب زدگی، مجاهدت علمی داشته و در این مسیرپر افتخار سر از پانشناسیم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد: معاونت آموزشی باید به سهم خودبه مدد طرح ها، ایده های عالمانه و تلاش های استادان ارجمند، نظرات ارزشمند دانشجو معلمان گرانقدر؛ درجه دانشگاه فرهنگیان را در بین سایر دانشگاه های کشور آنگونه که برازنده نام تربیت معلم فاخر و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است ارتقاء دهیم.

دکتر روشندل گفت: تلاش می کنیم در کنار فعالیت، مطابق برنامه عملیاتی سالانه در هر یک از چهار حوزه مدیریتی این معاونت یک پروژه بزرگ را به اتمام رسانده و با برنامه ریزی و تمهید مقدمات از وضع موجود به وضع مطلوب برسیم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان افزود: توزیع بیش از 24 هزار دانشجومعلم برای سال تحصیلی پیش رو صورت پذیرفته است و دانشگاه فرهنگیان در سراسر کشور با برنامه ریزی از فرصت طلایی تابستان در راستای فراهم نمودن شرایط مطلوب برای استقبال از دانشجو معلمان استفاده می‌کند.

وی گفت: همانگونه که پیش از این بارها اعلام کردیم استادان و اعضاءهیات علمی مهم‌ترین پشتوانه برای تحقق رسالت دانشگاه فرهنگیان و تربیت معلم فاخر هستند.

دکتر روشندل خاطر نشان کرد: دانشگاه تمام تلاش خود را برای تبدیل وضعیت همه ی مدرسان گرانقدر به کار می گیرد، چرا که اعتقاد داریم این عزیزان سرمایه های علمی و معنوی تربیت معلم کشور هستند.

وی گفت: در حوزه دفتر برنامه‌ریزی درسی نیز ساماندهی گروه‌های آموزشی انجام گرفته و ارتباط بین آمایش گروه ها براساس تعداد اعضاءهیات علمی مورد تاکید است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان افزود: در راستای تولید برنامه­ های درسی رشته­ های جدید تربیت معلم، کارگروه­ های تخصصی رشته­ های دوره کارشناسی پیوسته آموزش علوم تجربی، آموزش هنر و آموزش مطالعات اجتماعی توسط دفتر برنامه ­ریزی درسی تشکیل و فعالیت می‌کند.

دکتر روشندل در پایان خاطرنشان کرد: دانشگاه فرهنگیان تأمین بخشی از نیروی انسانی مدرس خود از طریق خدمات آموزشی (حق­ التدریس) با طی مراحل علمی را در دست اقدام دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا