شروع ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از ساعت 17 امروز یکشنبه 18 مهر 95

مهلت زمانی ثبت نام : 18 الی 24 مهر ماه 95
تاریخ برگزاری آزمون : روز جمعه 21 آبان ماه

زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش در سال 95 - شرایط و رشته های مورد نیاز

به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش سال ۹۵ می‌رساند ثبت‌‌نام این آزمون برای جذب نیروی پیمانی از روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۵/۷/۱۸ لغایت روز شنبه مورخ ۹۵/۷/۲۴ از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org  آغاز خواهد شد. لذا از متقاضیان واجد شرایط برای شرکت در آزمون مذکور دعوت بعمل می‌آید بمنظور کسب اطلاعات و جزییات مربوط به رشته‌ها و شغل محلهای استخدام به دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون مذکور که از روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۵/۷/۱۸ بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی قرار داده خواهد شد، مراجعه نمایند. لازم به توضیح است که تاریخ ثبت‌نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

برای ثبت نام کلیک کنید

دانلود دفترچه استخدام آموزش و پرورش در سال 95

توجه:

  • با توجه به اینکه آزمونهای فراگیر و آموزش و پرورش همزمان برگزار خواهد شد لذا امکان ثبت‌نام داوطلبان همزمان برای هر دو آزمون میسر نبوده و داوطلبان منحصراً مجاز به ثبت‌نام در یکی از آزمونهای مذکور خواهند بود.
  • داوطلبانی که قبلاً در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور و دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ثبت‌نام نموده‌اند، با عنایت به شرایط و ضوابط و رشته‌ها و شغل محلهای مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت آموزش و پرورش در صورت علاقمندی می‌توانند با مراجعه به قسمت ویرایش نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و یا تغییر آزمون خود از ثبت‌نام قبلی به ثبت‌نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش اقدام نمایند.

به کانال آگهی های استخدامی رسمی بپیوندید

آخرین خبر: خدایی، رئیس سازمان سنجش با اشاره به تاخیر آغاز ثبت نام آزمون استخدامی گفت: به دلیل چند ایرادی که در دفترچه این آزمون وجود داشت در حال اصلاح آن هستیم و از ساعت 17 امروز ثبت نام آغاز می شود.