زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و دانشگاه های علوم پزشکی سال 95

استخدام دستگاه های اجرایی کشور در سال 95

دانلود سوالات استخدامی دستگاه های اجرایی کشور ویژه آزمون 95

مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: مقرر شده آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی هم زمان با برگزاری آزمون جذب نیرو برای دانشگاه های علوم پزشکی کشور برگزار شود.
حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: بعد از تغییر و تحولاتی که در زمان برگزاری آزمون استخدامی اعمال شد، زمان جدید برپایی این آزمون را اعلام کردیم.

به کانال آگهی های استخدامی رسمی بپیوندید


وی افزود: آزمون استخدامی دستگاه های دولتی در روز جمعه ۲۱ آبان ماه برگزار خواهد شد و کلیه داوطلبان در این روز با یکدیگر به رقابت می پردازند.
مشاور عالی سازمان سنجش کشور در خصوص زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: پیشنهاد ما به مسئولان وزارت آموزش و پرورش این بوده که آزمون استخدامی خود را هم زمان با برپایی آزمون استخدامی دستگاه های دولتی و دانشگاه های علوم پزشکی برگزار کنند.
توکلی ادامه داد: مسئولان وزارت آموزش و پرورش برای اعلام زمان آزمون استخدامی خود در حال بررسی های بیشتر هستند و قرار شده زمان مد نظر خود را به سازمان سنجش کشور اطلاع دهند.
وی با اشاره به جذب ۱۰ هزار معلم پیمانی در آموزش و پرورش تصریح کرد: با توجه به اینکه قرار است ۱۰ هزار معلم پیمانی در سراسر کشور جذب وزارت آموزش و پرورش شوند برگزاری این آزمون از دشواری هایی برخوردار خواهد بود اما این آمادگی را داریم که سه آزمون استخدامی را هم زمان با هم در سراسر کشور برگزار کنیم.