درخواست آموزش و پرورش برای مجوز استخدام 5000 معلم از سازمان امور اداری و استخدامی

استخدام آموزش‌ و پرورش در سال 95 - هنر آموز کامپیوتر استان سیستان و بلوچستان

دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش برای آمادگی در آزمون سال 95

دانلود نمونه سوالات تخصصی آموزش و پرورش برای آمادگی در آزمون سال 95

دانلود جزوه و نمونه سوالات مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش

معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش گفت: این وزارتخانه مجوز استخدام پنج هزار معلم را از سازمان امور اداری و استخدامی درخواست کرده است.
به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مصطفی ناصری شامگاه پنجشنبه در حاشیه گردهمایی حامیان دولت تدبیر و امید استان زنجان در پاسخ به سوال خبرنگار مهر، در خصوص موارد مورد بحث در زمینه استیضاح فانی وزیر آموزش و پرورش، افزود: این استیضاح غالبا دو جنبه دارد که یکی در پوسته ظاهری مربوط به کمبود حقوق، مزایا و پاداش بازنشستگان و در باطن استیضاح هم خواسته های نمایندگان برای حوزه های انتخابیه است.
وی با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش در زمینه استخدام معلمان حق التدریسی طبق آنچه مجلس تصویب کرده بود، رفتار کرد، ادامه داد: طبق تصویب مجلس، وزارت آموزش و  پرورش ۲۰ هزار نفر معلم حق التدریس را استخدام کرد.

به کانال آگهی های استخدامی رسمی بپیوندید


معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش گفت: این وزارتخانه مجوز استخدام پنج هزار معلم را از سازمان امور ادارای خواسته است و اگر مجوز داده شود امسال این تعداد نیرو جذب خواهند شد.
ناصری افزود: حقوق معلمان طی سه سال ۸۲ درصد رشد داشته است و دولت هر چه میزان بودجه در اختیار وزارت آموزش قرار بدهد هزینه خواهیم کرد.
معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش  همچنین در جمع  حامیان دولت تدبیر و امید با بیان اینکه طی سه سال فعالیت دولت یازدهم مخالفان هر تلاشی را برای تضعیف این دولت انجام دادند، گفت: سدهای پیش روی دولت تدبیر و امید شکسته شد و  آرامش بی‌نظیری در مدت زمان استقرار دولت تدبیر و امید در کشور حاکم شده که مهم‌ترین آن خلاصی از  «بگم، بگم‌ها» است.
ناصری افزود: دولت تدبیر و امید در سال چهارم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و مردم هم حامی دولت هستند و هر چند دلیل برخی از مسائل قابل گفتن نیست و شاید به این زودی هم قابلیت گفتن نداشته باشد ولی به طور حتم مردم کمک می‌کنند و همراه خواهند بود.
وی با بیان اینکه دولت یازدهم طی سه سال گذشته، روزهای پرفراز و نشیب زیادی را پشت سرگذاشته است،  افزود: دولت یازدهم روزهای سختی را پشت سرگذاشته و طی این مدت همواره چالش ها و مشکلاتی برای دولت به‌وجود آمده است.
ناصری با بیان اینکه رسانه ها نقش مهم و تاثیرگذاری در استقرار دولت یازدهم در کشور داشتند، گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در استقرار دولت ایفا کردند و نتیجه آن گشایش در کار بود چرا که دولت طرفدار آزادی بیان و فعالیت رسانه‌ای است.
معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان بزرگ‌ترین قشر جامعه  هستند و هیچ کس از جمله دانش‌آموزان نباید به خاطر فکر و بیان مورد مواخذه قرار گیرند و هزینه‌های پرداختی دولت نتیجه همین تفکر است.
ناصری  با تاکید بر اینکه کنترل تورم یکی از موفقیت‌های دولت در بخش اقتصاد است، افزود: تثبیت قیمت‌ها در بازار و موفقیت‌های سیاست‌های خارجی، ایران امروز را سربلندتر از هر زمان دیگر کرده است.
ناصری با بیان اینکه همه حامیان دولت و آحاد مختلف جامعه برای موفقیت دولت طی یک سال مانده به عمر دولت تلاش می کنند، افزود: با این روند جشن پیروزی این دولت برای دور دوم با همراهی مردم برگزار می‌شود.