خبر شروع ثبت نام آزمون استخدام آموزش و پرورش در سال 98 از دو هفته آینده

اخبار استخدام آموزش و پرورش 98

دانلود سوالات استخدامی آموزش و پرورش

دانلود جزوه و سوالات مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش

خبر 18 مرداد 98:

خبر شروع ثبت نام آزمون استخدام آموزش و پرورش از دو هفته آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان جنوبی، مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی امروز در بازدید از واحد خبر صداوسیما استخدام 12 هزار نفر در آموزش و پرورش گفت: ثبت نام برای آزمون استخدام این نیروها از حدود دو هفته آینده آغاز می شود.
واقعی با بیان اینکه شرایط ثبت نام از طریق سازمان سنجش اعلام خواهد شد افزود:امسال شرط بومی بودن برای استخدام حذف شده است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان جنوبی، مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی امروز در بازدید از واحد خبر صداوسیما استخدام 12 هزار نفر در آموزش و پرورشگفت: ثبت نام برای آزمون استخدام این نیروها از حدود دو هفته آینده آغاز می شود که سهم خراسان جنوبی از این استخدامی ها 179نفر است.
واقعی با بیان اینکه شرایط ثبت نام از طریق سازمان سنجش اعلام خواهد شد افزود:امسال شرط بومی بودن برای استخدام حذف شده است.
وی همچنین از پذیرش 25هزار دانشجوی فرهنگی از طریق دانشگاه فرهنگیان در استانهای کشور برای سال جدید تحصیلی خبر داد و گفت: دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی در سال تحصیلی جدید بیش از 500نفر پذیرش دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش با اشاره به کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش، به والدین دانش آموزان اطمینان داد در سال تحصیلی جدید، هیچ کلاس درسی بدون معلم در خراسان جنوبی نباشد.