جذب 1200 نیروی جدید در آموزش ‌و  پرورش خوزستان در سال 98

اخبار استخدام آموزش و پرورش 98

دانلود سوالات استخدامی آموزش و پرورش

دانلود جزوه و سوالات مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش

خبر 5 مرداد 98:

سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش گفت: یک هزار و ۲۰۰ نفر نیروی جدید از طریق ردیف ۲۸ و یک جذب آموزش‌وپرورش خوزستان می‌شوند.

سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش خبر داد: در حال حاضر ۱۲ هزار و ۹۰۰ ساعت کلاس برای مقاطع مختلف داریم که بیش از چهار هزار ساعت کلاس از استاندارد دیگر کشورها بیشتر است.

حسینی عنوان کرد: برای تأمین نیروی انسانی ابتدا آزمون برگزار و بعد در دانشگاه تربیت‌معلم و رجایی به آنها شایستگی‌های حرفه‌ای را آموزش می‌دهیم.

وی با اشاره به پیشنهاد آزادسازی ظرفیت‌های بی‌کران نظام تعلیم و تربیت برای خلق ثروت گفت: با تولید و خلق ثروت داخلی به صورت مشروع و با اخذ مجوزهای قانونی باید آموزش‌وپرورش را از اعتبارات دولتی بی‌نیاز و در نهایت به یک آموزش با کیفیت برتر دست پیدا کنیم.

سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش یادآور شد: اینکه استاندار خوزستان با مشارکت نوسازی مدارس استان تلاش کرده‌اند تا دیگر کلاس درس کانکسی نداشته باشیم، جای تقدیر و تشکر دارد.

حسینی خبر داد: امروز چند پروژه با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای آموزش‌وپرورش و نوسازی مدارس مسجدسلیمان کلنگ زنی شد؛ تلاش می‌کنیم تا با نگاه ویژه به این شهرستان بخشی از وظایف خود را برای تعلیم و تربیت این شهرستان انجام دهیم.

وی در پایان اظهار کرد: یک هزار و ۲۰۰ نفر نیروی جدید از طریق ردیف ۲۸ و یک جذب آموزش‌وپرورش خوزستان می‌شوند؛ این افراد با مدرک تحصیلی بالای لیسانس و فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های برتر کشور هستند.