جزئیات استخدام 4 هزار آتش نشان در شهرداری ها در سال 98

استخدام سازمان آتش ‌نشانی در سال 98

دانلود بسته سوالات استخدامی آتش نشانی ها

خبر 28 اردیبهشت 98:

استخدام آتش نشانان در سال ۹۸، طی نامه ای از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به معاونین هماهنگی امور عمرانی استانداری های سراسر کشور کلید خورده است و آزمون استخدامی مربوط به صورت جداگانه از سوی هر استانداری برگزار خواهد شد. .

بر اساس موافقت سازمان اداری و استخدامی کشور و به منظور تامین نیروی انسانی موردنیاز ایستگاه ها و سازمان های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرهای کشور، به استثناء شهرداری تهران ، چهار هزار نفر برای به کارگیری در مشاغل آتش نشانی به صورت پیمانی استخدام خواهند شد.

آنگونه که عباس کرکه آبادی مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری های کشور خبر داده است، سهمیه یادشده براساس نیاز شهرداری هابوده ونحوه فرآیند برگزاری آزمون استخدامی از سوی رئیس سازمان شهرداری هاودهیاریهای کشور به استانداری های سراسر کشور ابلاغ شد.
در این گزارش با توجه به بخشنامه و ابلاغیه های سازمان اداری و استخدامی کشور و شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شهرداری ها و دهیاری های کشور به بررسی سهمیه استخدامی هر استان و شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان می پردازیم.

به استناد سهمیه استخدامی شماره ۷۱۱۳۰۴ مورخ 1392/12/19 سازمان اداری و استخدامی کشور و مصوبه شماره ۶۷۲۱۵ تاریخ 1397/12/27 شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شهرداری ها و دهیاری های کشور سهمیه استخدامی هر استانداری برای مشاغل عملیاتی آتش نشانی به شرح جدول شماره یک است آنگونه که در این مصوبه ذکرشده است توزیع سهمیه استخدامی اعلام شده به شهرداری های استان می بایست براساس پست های سازمانی مندرج در تشکیلات تفصیلی شهرداری های متقاضی جذب نیرو در مشاغل عملیاتی آتش نشانی و با در نظر گرفتن نیازهای کاملا ضروری شهرداری های آن استان با اولویت شهرهای تازه تاسیس و مناطق کمتر توسعه یافته صورت پذیرد.
همچنین تعیین سهمیه استخدامی ایثارگران بر اساس قوانین و مقررات مربوط با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران اداره کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد) است.