بزودی استخدام سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور

استخدام سازمان تامین اجتماعی

دانلود سوالات استخدامی سازمان تامین اجتماعی

خبر 4 آذر 96:

همانگونه که اطلاع دارید این سایت همواره سعی و تلاش در اطلاع رسانی دقیق و سریع استخدام های مهم کشور را دارد. در موارد قبلی آزمون های استخدامی بانک مسکن، بانک مرکزی و قوه قضاییه چندین هفته قبل از درج و انتشار رسمی آنها جهت اطلاع افراد علاقه مند اطلاع رسانی و جزییاتی از آنها منتشر شد. لذا خوش حال هستیم که مجددا خبر خوش و جذاب دیگری را در این ایام فرخنده ربیع الاول به اطلاع شما عزیزان برسانیم. این اطلاعات همگی از منابع اطلاعاتی موثق و قابل اعتماد در این نهادها اخذ شده است که در ادامه نظر شما را به خواندن جدید ترین اطلاعات بدست آمده دعوت می نماییم.

طبق اطلاعات به دست آمده از یک منبع قابل اعتماد در سازمان تامین اجتماعی این سازمان با توجه به مصوبه ی جدید هیأت مدیره ی سازمان در حال تدارک برای یک استخدام جدید با توجه به خروجی گسترده ی پرسنل بعلت بازنشستگی و همچنین افتتاح واحدهای جدید بیمه ای و درمانی خود در اکثر استان ها که آخرین مراحل ساخت و بهره بردای خود را طی می کنند می باشد. براساس اطلاعات این منبع موثق به احتمال زیاد سازمان سنجش همچون استخدام های گذشته ی این سازمان مجری این استخدام انتخاب گردد زیاد است و شرایط آزمون استخدامی هم همچون استخدام های گذشته باشد. بطور مثال شرایط استخدام با مدرک کارشناسی ۲۸ سال سن و با مدرک کارشناسی ارشد ۳۰ سال سن مبنا قرار گیرد. این منبع موثق اطمینان داد که ثبت نام این آزمون قبل از سال ۹۷ و به احتمال زیاد در اسفند ماه ۹۶ صورت گیرد ولی خود آزمون قطعا در بهار ۹۷ است.

این منبع موثق ادامه داد که چند واحد استانی بصورت مجذا درخواست استخدام داده بودند که با نظر مدیریت سازمان فعلا تمام موارد متوقف شده است تا در استخدام هماهنگ کشوری این سازمان همگی این مجوزهای استخدامی گنجانده شود. پس می توان استخدام گسترده ای را برای این سازمان در نظر داشت. آماری در حدود ۳ هزار نفر که نیمی از آن مخصوصی کادر درمان و نیمی دیگر برای کادر بیمه در حال قطعی شدن می باشد. برای همین از دوستان درخواست میشود خود را برای آین آزمون آ؛ماده سازند.