جزئیات مصاحبه آزمون استخدامی هلال احمر سال 95

استخدام جمعیت هلال احمر سال 95

دانلود جزوه و نمونه سوالات مصاحبه استخدامی جمعیت هلال احمر

مرحله دوم آزمون استخدامی هلال احمر با برگزاری مصاحبه توانمندی‌های علمی و عملی پذیرفته شدگان در مرحله اول، از هفته آینده آغاز می‌شود.
به گزارش سلامت خبرگزاری تسنیم، حسن ابوالقاسم گرجی – معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر با صدور بخشنامه ای، از نهایی شدن لیست افراد حائز شرایط عمومی و اختصاصی مرحله اول آزمون استخدامی هلال احمر خبر داد.

به کانال آگهی های استخدامی رسمی بپیوندید


ابوالقاسم گرجی با اشاره به نهایی شدن لیست افراد حائز شرایط عمومی و اختصاصی مرحله اول آزمون استخدامی جمعیت هلال احمر براساس بررسی‌های انجام شده در استان و تایید مدیرعامل هلال احمر هر استان، اظهار کرد: در مرحله دوم و با انجام آزمون علمی و عملی، توانایی‌های پذیرفته شدگان مورد محاسبه، سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرد تا پس از تعیین امتیاز این مرحله و تجمیع آن با نمرات مکتسبه داوطلبان در آزمون کتبی، نفرات اول در مرحله نهایی در هر شغل-محل با لحاظ سهمیه ایثارگران به هسته مرکزی گزینش معرفی شوند.
وی با تاکید بر اینکه عدم حضور داوطلب در این مرحله به منزله غیبت و انصراف از آزمون تلقی شده و حقی برای اعتراضات بعدی متقاضیان در این خصوص وجود ندارد، افزود: پیش بینی‌های لازم جهت وقوع حوادث احتمالی برای داوطلبان در این مرحله صورت گرفته و در بخشنامه درج شده است.
متن بخشنامه مرحله مصاحبه و آزمون توانمندی‌های علمی و عملی که شامل جدول زمانبندی برگزاری مصاحبه، آدرس محل های برگزاری مصاحبه و مدارک مورد نیاز در زمان مصاحبه تخصصی، می شود را ببینید.