مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از استخدام 60 آتش نشان خبرداد و گفت: ثبت نام متقاضیان از امروز اول اردیبهشت آغاز خواهد شد.


به گزارش ایرنا روابط عمومی شهرداری سنندج، مرتضی سنندجی روز سه شنبه افزود: دستورالعمل استخدام پیمانی در مشاغل عملیاتی آتش نشانی در شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شهرداری ها و دهیاری های کشور مصوب و به شهرداری های استان کردستان ابلاغ شد.

وی ادامه داد: متقاضیان می توانند برای ثبت نام در این آزمون از امروز سه شنبه تا 10 اردیبهشت جاری از طریق سایت استانداری کردستان اقدام نمایند.

او اظهار کرد: در رشته شغلی کاردان آتش نشان 26 مرد و چهار زن و 15 نفر هم برای شغل رانندگی وسائل نقلیه تندرو سنگین و پنج نفر هم جزء سهمیه خانواده شهدا و ایثارگران در این آزمون استخدام می شوند.

سنندجی افزود: دارا بودن گواهینامه فوق دیپلم در تمامی گرایش های یکی از رشته های مدیریت عملیات امداد و سوانح، مدیریت عملیات امداد و نجات، مدیریت امور امداد، ایمنی و آتش نشانی، مدیریت عملیات حریق و حوادث، پیشگیری و ایمنی در برابر حریق و حوادث اطفاء حریق، امداد و نجات، بهداشت حرفه ای، تربیت بدنی، برق، تاسیسات، مکانیک، مخابرات، کامپیوتر و همچنین دارا بودن گواهینامه رانندگی پایه دو برای داوطلبین رشته آتش نشانی الزامی است.

او تاکید کرد: داوطلبان برای حضور در آزمون رانندگی وسائل نقلیه باید دارای گواهینامه پایان تحصیلات کامل متوسطه و یا دارا بودن گواهینامه فوق دیپلم در تمامی گرایش های یکی از رشته های مدیریت عملیات امداد و سوانح، مدیریت عملیات امداد و نجات، مدیریت امور امداد، ایمنی و آتش نشانی، مدیریت عملیات حریق و حوادث، پیشگیری و ایمنی در برابر حریق و حوادث اطفاء حریق، امداد و نجات، بهداشت حرفه ای، تربیت بدنی، برق، تاسیسات، مکانیک، کامپیوتر و همچنین دارای گواهینامه رانندگی صرفاً پایه یکم (مجاز رانندگی با خودروهای باربری بیش از شش تن و خودروهای مسافربری بیش از 26 نفر) باشند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج که مسولیت نظارت بر سازمان های آتش نشانی استان را هم بر عهده دارد، گفت: شهرداری های سرو آباد مجوز استخدام سه نفر و شهرداری کامیاران هم مجوز استخدام چهار نفر آتش نشان را کسب نموده است.

سنندجی در خاتمه گفت: با توجه به حساسیت و اهمیت کار نیروهای شاغل در بخش آتش نشانی و ارتباط مستقیم آن با امنیت و جان مردم امیدواریم در آینده شاهد جذب نیروهای توانمند و شایسته در این حوزه ها باشیم.

استخدام 60 آتش نشان در استان سنندج-استخدام آتش نشانی-استخدام آتش نشان سال 94-دانلود سوالات آتش نشانی-دانلود جزوه و نمونه سوال استخدامی آتش نشانی سال 94-دانلود سوالات استخدامی آتش نشانی-نمونه سوالات استخدامی آتش نشانی-ثبت نام استخدام آتش نشان-آگهی استخدامی-آزمون استخدامی

ثبت نام از تاریخ 94/02/01 تا تاریخ 94/02/10 انجام می گیرد

جهت ثبت نام اینجا را کلیک کنند.


برای دانلود جزوه و نمونه سوالات استخدامی آتش نشانی کلیک کنید