جذب نیروی جدید در آموزش و پرورش استان خورستان در سال 96

استخدام آموزش و پرورش - مصاحبه و گزینش

دانلود سوالات استخدامی آموزش و پرورش

دانلود جزوه و سوالات مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش

خبر 8 مهر ماه 96:

جذب نیروی جدید در آموزش و پرورش خورستان /تا فردا ابلاغ ٢هزار نیروی حق التدریس برای رفع مشکل کمبود معلم در خوزستان صادر می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خورستان گفت: نیروهای جویای کار می توانند برای جذب در دوره پیش دبستانی از صبح روز دوشنبه ١٠ مهرماه ٩۶ به ادارات آموزش و پرورش استان خوزستان مراجعه کنند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، محمد تقی زاده با اعلام این خبر افزود: امروز تصمیم گرفته شد که بخشی از مشکل کمبود معلم در مناطق و نواحی آموزش و پرورش خوزستان با استفاده از نیروهایی که به صورت حق التدریس  در بخش پیش دبستانی مشغول به کار بودند، حل شود.

به کانال آگهی های استخدامی رسمی بپیوندید

وی با اظهار اینکه با روسای ادارات و نواحی آموزش و پرورش خوزستان برای صدور ابلاغ برای این نیروها صحبت شده است، گفت: علی رغم اینکه فردا روز عاشورا و تعطیل است اما مقرر شده ابلاغ ٢هزار نیرو برای تدریس در مناطقی که با کمبود نیروی آموزشی روبرو هستند صادر شود و این عزیزان روز دوشنبه در محل خدمت خود برای تدریس حاضر می شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه مشکل تامین نیرو در حوزه پیش دبستانی با جذب فارغ التحصیلان دانشگاهی برطرف می شود، خاطر نشان: نیروهای لیسانس به بالا که جویای کار هستند، می توانند از روز دوشنبه ١٠مهرماه برای جذب در دوره پیش دبستانی به ادارات آموزش و پرورش در سراسر استان مراجعه کنند.

وی همچنین با اشاره به اینکه امروز به همراه دکتر ساری بازدیدی از غیزانیه برای  رفع مشکلات این منطقه انجام شد، گفت: طی این بازدید برطرف کردن مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری موجود در بخش غیزانیه  در دستور کار قرار گرفت

تقی زاده گفت: مدارس مورد نیاز بازسازی  در غیزانیه تحت تعمیر قرار می گیرند و یک مدرسه نیز در این بخش احداث می شود.

گفتنی است با ابتکار مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در طی این چهارسال  تا کنون  حدود  ٨ هزار نفر از فارغ التحصیلان دانشگاهی جذب بازار کار شدند.