ثبت نام فراخوان توسعه دفاترخدمات الکترونیک قضایی در مراکز استان ها سال 97

فراخوان راه‌ اندازی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

دانلود جزوه و سوالات مصاحبه استخدامی قوه قضاییه

خبر 22 مهر 97:

مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه جهت گسترش خدمات الکترونیک قضایی در راستای تکمیل ظرفیت این دفاتر از کلیه متقاضیان واجد شرایط در تمامی حوزه های قضایی مراکز استان  (به غیر از سنندج)دعوت به همکاری می نماید.

متقاضیان واجد شرایط پس از مطالعه اطلاعیه­ های اعلامی، می توانند در صورت تمایل اقدام به ثبت نام نمایند.

مهلت ثبت نام  از مورخه 1397/07/23 لغایت 1397/08/10 می­ باشد.

شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان تصدی مدیریت دفتر خدمات الکترونیک قضایی

شرایط عمومی متقاضیان تصدی مدیریت دفتر خدمات الکترونیک قضایی

1- تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران

2- التزام عملی به قانون اساسی و ولایت فقیه

3- تدین به دین مبین اسلام و التزام عملی به احکام و اخلاق اسلامی

4- عدم اعتیاد به مواد مخدر

5- عدم سوء پیشینه کیفری

6- دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم از خدمت نظام وظیفه برای داوطلبان مرد

7- توانایی جسمی و روحی لازم

شرایط اختصاصی متقاضیان تصدی مدیریت دفتر خدمات الکترونیک قضایی

1- دارا بودن مدرک کارشناسی یا بالاتر در رشته های مرتبط با حقوق، فقه و حقوق و علوم قضایی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی یا مدرک سطح دو یا بالاتر از حوزه های علمیه

2- داشتن حداقل بیست و پنج سال سن

3- دارا بودن پنج سال سابقه کار مرتبط با حوزه های قضایی یا حقوقی

نکته 1:پنج سال ابتدایی سابقه کار با عنوان پیش شرط ثبت نام بوده و امتیازی به آن تعلق نمی‌گیرد

نکته 2: جهت اختصاص امتیاز به مشاغلی مانند محقق و پژوهشگر در قسمت شغلی، بایستی شخص صرفا” به این حرفه مشغول بوده و درنهادهای پژوهشی مرتبط حقوقی یا قضایی فعالیت داشته باشد.

4- دارا بودن اطلاعات پایه و مهارت کار با رایانه

علاوه بر شرایط عمومی و اختصاصی فوق، افرادی که دارای سوابق خدمتی تایید شده باشند به تشخیص اداره کل خدمات قضایی، در اولویت قرار دارند.

توجه: دریافت پروانه و اشتغال در دفتر برای افراد ذیل ممنوع می باشد:

1- وکلای دادگستری و مشاوران موضوع ماده 187 و کارشناسان رسمی دادگستری

2- قضات و سردفترانی که به انفصال دائم محکوم شده و این محکومیت قطعیت یافته است

3- شاغلان به امر تجارت طبق تعریف ماده 2 قانون تجارت

4- کارمندان و مستخدمان دولت و کارمندان موسسات عمومی غیر دولتی

نکته : کارمندان و مستخدمان دولت و موسسات عمومی غیر دولتی در هنگام ثبت نام نباید به این مشاغل مشغول به کار باشند

شهرهای مجاز به ثبت نام
آذربایجان شرقی – تبریز
آذربایجان غربی – ارومیه
اردبیل – اردبیل
اصفهان – اصفهان
البرز – کرج
ایلام – ایلام
بوشهر – بوشهر
تهران – تهران
چهار محال بختیاری – شهرکرد
خراسان جنوبی – بیرجند
خراسان رضوی – مشهد
خراسان شمالی – بجنورد
خوزستان – اهواز
زنجان – زنجان
سمنان – سمنان
سیستان و بلوچستان – زاهدان
فارس – شیراز
قزوین – قزوین
قم – قم
کرمان – کرمان
کرمانشاه – کرمانشاه
کهکیلویه و بویر احمد – یاسوج
گلستان – گرگان
گیلان – رشت
لرستان – خرم‌آباد
مازندران – ساری
مرکزی – اراک
هرمزگان – بندرعباس
همدان – همدان
یزد – یزد

·اطلاعات راجع به شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان در اطلاعیه شماره 2 از طریق سامانه قابل دریافت است.

· پاسخ گویی به سوالات تنها از طریق سامانه امکان پذیر است و به هیچ عنوان به مراجعات حضوری و یا تماس تلفنی پاسخ داده نمی‌شود.

· مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده با متقاضی می باشد و در صورت اشتباه یا مغایرت اطلاعات به تقاضای وی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

· نام نویسی در این مرحله جهت ثبت تقاضا می باشد و متعاقباً نسبت به بررسی صلاحیت و اطلاع رسانی از طریق سامانه مذکور اقدام خواهد شد.

· فقط اطلاعیه هایی که از طریق سامانه  اعلام می شود معتبر بوده و سایر اطلاعیه ها از نظر مرکزآمار و فناوری اطلاعات غیر قابل استناد است.

· ثبت نام پذیرفته شدگان مرحله اول تأسیس دفاتر خدمات شهرستان های غیرمرکز استان در این فراخوان، به منزله انصراف از ثبت نام قبلی تلقی می شود.

جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید