استخدام آتش نشانی هرمزگان سال 94-ثبت نام استخدام آتش نشان استان هرمزگان-آگهی استخدام آتش نشانی هرمزگان-آزمون استخدامی-استخدام-آگهی استخدامی-آگهی استخدامی جدید-استخدام آتش نشانی-استخدام آتش نشان سال 94-دانلود سوالات آتش نشانی
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار هرمزگان گفت: ثبت نام در آزمون استخدامی برای تامین 81 نفر نیروی انسانی مورد نیاز در مشاغل عملیاتی آتش نشانی هرمزگان از پنجم اردیبهشت ماه 94 آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، دکتر رضا برومند با بیان اینکه پیگیری برای اخذ مجوزهای استخدامی در هرمزگان ادامه دارد اظهار داشت: استانداری هرمزگان در این مرحله از محل مجوز استخدامی شماره52886 مورخ 29/11/93 سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، تعداد 81 نفر از افراد واجدشرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندیهای تخصصی ،عملی یا مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی برای خدمت در شهرداریهای استان استخدام می کند.

وی اضافه کرد: مشاغل تعریف شده در این مجوز استخدامی، "کاردان آتش نشان" با مدرک فوق دیپلم در رشته های تعیین شده و گواهینامه پایه 2 و همچنین "راننده وسائط نقلیه تندروی سنگین" با شرط دارا بودن دیپلم و فوق دیپلم در رشته های تعیین شده و گواهینامه پایه یک می باشد.

وی گفت: کارکنان قراردادی واحدهای آتش نشانی و سازمانهای آتش نشانی شهرداری ها و کارکنان شرکت های طرف قرارداد با شهرداری در واحدها و یا سازمانهای آتش نشانی که تا قبل از سال 1390 بطور تمام وقت با پرداخت حق بیمه اشتغال دارند،می توانند با مدارک تحصیلی پایان دوره متوسطه در آزمون شرکت نمایند.

وی خاطر نشان کرد: افرادی که مدارک تحصیلی یک مقطع بالاتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده دارند می توانند مشروط به ارائه تعهدنامه مبنی بر عدم درخواست اعمال مدرک تحصیلی بالاتر در آزمون شرکت نمایند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار هرمزگان در خصوص نحوه و مهلت ثبت نام برای شرکت در این آزمون استخدامی بیان داشت: مهلت ثبت نام ازساعت 8 صبح روز شنبه تاریخ 5/2/94 لغایت 15/2/94 می باشد.

برومند ادامه داد: دواطلبان می توانند تنها در یک رشته شغلی و در شهرهای مختلف یک استان به ترتیب اولویتی که در هنگام ثبت نام اعلام می نمایند حداکثر تا سه گزینه محل جغرافیایی مورد تقاضا را انتخاب و از طریق سایت استانداری به نشانی www.hormozgan.ir و یا سایت معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری به نشانی www.maph.gov.ir  آگهی استخدام را دریافت، مطالعه و از طریق لینک109.230.84.20 به صورت اینترنتی ثبت نام کنند.

وی یادآور شد: یکی از رئوس برنامه ریزی های این معاونت، پیگیری برای اخذ مجوزهای استخدامی برای بکارگیری جوانان بومی استان در سازمان ها و ادارات است که امیدواریم بتوانیم طبق برنامه ها به اهداف تعیین شده دست یافته و خبرهای مسرت بخشی را در ادامه به مردم شریف هرمزگان اعلام کنیم.

لینک ثبت نام

نمونه سوالات استخدامی آتش نشانی-دانلود سوالات استخدامی آتش نشانی-دانلود جزوه و نمونه سوال استخدامی آتش نشانی سال 94-دانلود سوالات آتش نشانی-آزمون استخدامی-دانلود آزمون استخدامی آتش نشانی-استخدام آتش نشان سال 94-آگهی استخدامی جدید-استخدام-اخبار استخدامی

برای دانلود جزوه و نمونه سوالات استخدامی آتش نشانی کلیک کنید