تقاضای استخدام 10 هزار نیروی وزارت آموزش و پرورش در سال 95

استخدام آموزش‌ و پرورش در سال 95

دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش برای آمادگی در آزمون سال 95

دانلود نمونه سوالات تخصصی آموزش و پرورش برای آمادگی در آزمون سال 95

دانلود جزوه و نمونه سوالات مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش

خبرگزاری خانه ملت: وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه شرایط استخدامی برای متقاضیان ثبت‌نام در آزمون این وزارتخانه از قبل اعلام شده بود، نامه گلایه‌آمیز آنها به رییس جمهور را بلامحل دانست.
علی اصغر فانی در گفت‌‎وگو با خبرنگار خانه ملت، با بیان اینکه وزرات آموزش و پرورش درخواست استخدام ۱۰ هزار نیرو را به سازمان مدیریت ارائه کرده است، اظهار داشت: در صورت تأیید این تعداد، حتما روند جذب این تعداد نیرو را آغاز خواهیم کرد.
گلایه و انتقاد پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ، وجهی ندارد
وزیر آموزش و پرورش در خصوص نامه گلایه‌آمیز پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش به رییس جمهور و بیان برخی انتقادات، بیان کرد: من هم از طریق سایت این نامه را دیدم.
فانی با بیان اینکه ما از «همان روز که می خواستیم این آزمون را برگزار کنیم، شرایط را اعلام کرده ایم»، گفت: ما بر طبق شرایط اعلام‌شده، عمل کردیم و همه نیز از آن اطلاع داشتند.
وی افزود: این افراد، زمان ثبت نام به این شرایط توجهی نمی کنند و وقتی ما می خواهیم مقررات خود را اجرا کنیم، ابراز ناراحتی می کنند.
وزیر آموزش و پرورش در خصوص اینکه آیا تغییری در وضعیت این افراد ایجاد می‌شود یا خیر، پاسخ منفی داد و گفت: هنوز این افراد به استخدام وزارت آموزش و پرورش در نیامده‌اند و تعهدی به ما نداده‌اند و ما نیز تعهدی از آن‌ها نگرفته ایم؛ همانند یک نیروی آزاد هستند و هنگامی که پذیرش شدند، آن زمان کارمند وزارت آموزش و پرورش محسوب می‌شوند.