برگزاری مجدد آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در سال 97

استخدام دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

دانلود سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی

دانلود سوالات مصاحبه استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی

خبر 2 اردیبهشت 97:

آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج دوباره برگزار می شود 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال برای اولین بار سازمان مدیریت اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان برای بیمارستان چرام در نظر گرفته و از طریق بنیاد برکت نیز پیگیر هستیم که اعتبار تامین شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، اورنگ ایلامی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پایگاه‌های افتتاحی شهرستان چرام،اعتبار پایگاه سلامت این شهرستان را ۳ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: این پایگاه قبلا در یک مکان استیجاری بوده که به زودی به این مکان مناسب انتقال داده می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به بیمارستان چرام اشاره داشت و با بیان اینکه این بیمارستان در برنامه راه درمان ۱۴۰۴ تصویب شده است،گفت: امسال برای اولین بار سازمان مدیریت اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان برای این پروژه در نظر گرفته و از طریق بنیاد برکت نیز پیگیر هستیم که اعتبار تامین شود و بتوانیم زودتر پروژه را به مناقصه گذاشته و مراحل اجرایی را شروع کنیم.

وی،به لغو آزمون استخدامی دانشگاه اشاره داشت و ابراز کرد: این آزمون در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، قرار نبود آزمون شرکتی برگزار شود اما به جهت برقراری عدالت این آزمون برگزار می شود.