برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی تفرش در بهمن ماه 96

استخدام سازمان تامین اجتماعی

دانلود سوالات استخدامی سازمان تامین اجتماعی

خبر 11 بهمن 96:

فرماندار تفرش گفت: آگهی و شرایط این استخدام در آینده‌ای نزدیک اطلاع‌رسانی و آزمون استخدامی آن در بهمن ماه امسال برگزار می شود.
علی میرزایی، فرماندار تفرش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی ندای تفرش، با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی درمانگاه تامین اجتماعی تفرش گفت: آزمون استخدامی درمانگاه تامین اجتماعی تفرش در بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

میرزایی با بیان این مطلب که متقاضیان بومی در اولویت جذب نیروهای این درمانگاه قرار دارند، اظهار کرد: کادر درمانی و اداری این درمانگاه طی آزمون، از بین فارغ‌التحصیلان دانشگاهی جذب می‌شوند. در صورتی که براساس نیازهای این درمانگاه، نیروهای بومی وجود نداشته باشد، از نیروهای غیر بومی جذب می‌شوند.

وی با اشاره به رسته‌های شغلی مورد نیاز این درمانگاه افزود: قرار است ۱۳ نیرو در رسته‌های شغلی پزشک عمومی، دارو ساز، کارشناس فناوری اطلاعات، متصدی پذیرش، پرستار، بهیار، ماما، کارشناس آزمایشگاه، منشی پزشکی، متصدی خدمات دارویی، حسابدار، کارشناس اداری و راننده جذب شوند.

فرماندار تفرش خاطر نشان کرد: آگهی و شرایط این استخدام در آینده‌ای نزدیک منتشر می شود و آزمون استخدامی آن در ۲۷ بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانا