خبرگزاری ایلنا : علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش و زمان دقیق برگزاری آن گفت: فکر می‌کنم؛ حداکثر تا پایان این هفته بتوانیم، اطلاعات دقیق‌تری که به آن بتوان اتکا کرد را در اختیار دوستان قرار دهیم و به صورت رسمی اعلام کنیم.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ما شبانه‌روز دنبال هماهنگی‌های لازم هستیم، ادامه داد: چون به هر حال بخشی از این آزمون در معاونت توسعه مدیریت ریاست جمهوری دنبال می‌شود و مجوز را این بخش صادر کرده و به طبع باید هماهنگی‌های لازم صورت گیرد.
فانی با بیان اینکه هماهنگی‌های داخل وزارت آموزش و پرورش کاملا انجام شده است و مشکلی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: براساس پیگیری‌هایی که انجام دادم و گزارشی که دریافت کردم، قول آخر این هفته را برای اعلام جزییات آزمون استخدامی گرفتم.
وی در ادامه اضافه کرد: اطلاعات تکمیلی برگزاری آزمون، محتوای آزمون، سرفصل‌ها و تاریخ برگزاری آزمون در این زمان مشخص خواهد شد.
وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که چقدر زمان اعلام شده برای بیان محتوای آزمون دقیق و حساب شده است، گفت: این طور که به ما قول دادند تا پایان هفته اعلام می‌شود؛ به هر حال ما پیشنهاداتمان را دادیم و باید به تایید معاونت توسعه مدیریت ریاست جمهوری برسد و به محض تایید شدن جزییات را اعلام خواهیم کرد.

استخدام مربیان پیش دبستانی-اخبار استخدام وزارت آموزش و پرورش سال 1394-استخدام آموزش و پرورش سال 94-زمان استخدام آموزش و پرورش-اخبار استخدامی-آگهی استخدامی-آگهی استخدامی جدید-آزمون استخدامی-استخدام مربیان پیش دبستانی و حق التدریسی ها-استخدام

دانلود نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش

دانلود سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش

دانلود سوالات مصاحبه و گزینش آموزش و پرورش