اعلام جزئیات دومین آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش سال 96 در هفته آینده

استخدام آموزش و پرورش

دانلود سوالات استخدامی آموزش و پرورش

دانلود جزوه و سوالات مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش

خبر 13 آذر 96:

وزیر آموزش‌وپرورش از اعلام جزئیات آزمون استخدامی وزارت آموزش‌وپرورش در اوایل هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سید محمد بطحایی ــ وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به پرسشی در رابطه با ماندگاری قهرمانان ملی در کتب درسی اظهار کرد: ماجرای فداکاری ریزعلی خواجوی، دهقان فداکار از کتاب‌های درسی حذف نشده است و در کتاب فارسی دانش‌آموزان دوره ابتدایی وجود دارد و در درس سیمای فداکاران به‌همراه برخی دیگر از فداکاران اشاره‌ای به وی شده است.

وی افزود: در تاریخ کشور مصادیق متعددی از فداکاران را شاهد هستیم که حقی به گردن ما دارند. به‌تدریج از همه فداکاران که در عرصه‌های مختلف از خود گذشتگی داشتند در کتاب‌های درسی یاد خواهیم کرد.

وزیر آموزش‌وپرورش درباره برگزاری آزمون مجدد استخدامی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: در این رابطه شاهد کند بودن کار هستیم البته اوایل هفته آینده جزئیات این آزمون مشخص می‌شود.

به گزارش تسنیم، پیش از این وزیر آموزش‌وپرورش در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری در پاسخ به پرسشی درباره چرایی حذف درس دهقان فداکار از کتاب‌های درسی گفته بود:‌ به‌جهت این‌که نمادهای مختلف فداکاری و ایثار را باید در کتاب‌های درسی دانش‌آموزان معرفی کنیم موضوع دهقان فداکار حذف شد تا فرصتی برای طرح مباحث جدیدتر فراهم شود.