اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص اسامی چند برابر ظرفیت پنجمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 97

خبر استخدام دستگاه های اجرایی کشور - آزمون - ثبت نام - اجرائی - دفترچه - دانلود - آموزش و پرورش - رشته ها مورد نیاز - خبر استخدامی 97

دانلود سوالات استخدامی دستگاه های اجرائی کشور

خبر 21 شهریور 97:

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص اعلام اسامی چندبرابر ظرفیت پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۷ به منظور انجام مصاحبه استخدامی

پیرواطلاعیه مورخ ۷/۵/۱۳۹۷ این سازمان، بدین‌وسیله به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که براساس اطلاعیه مذکور و نتایج مندرج در سایت سازمان سنجش جهت بررسی مدارک به‌دستگاه مربوطه ‌معرفی گردیده ‌و مدارک و اطلاعات خوداظهاری آنها توسط دستگاه استخدام‌کننده بررسی و تأیید گردیده، می‌رساند، که براساس اعلام نتیجه بررسی مدارک از سوی دستگاه‌های اجرایی ذیربط (دستگاه‌های‌اجرایی سازمان دامپزشکی کشور،سازمان شیلات کشور، وزارت راه وشهرسازی،سازمان حفاظت محیطزیست،وزارت اموراقتصادی ودارایی،سازمان بیمه سلامت،سازمان ملی زمین ومسکن و سازمان اوقاف وامورخیریه) نتایج مربوط به معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت از بین داوطلبان واجد شرایط جهت انجام مصاحبه استخدامی در قالب کارنامه از ساعت ۱۸ (۶ بعدازظهر) روز شنبه مورخ ۹۷/۰۶/۲۴ برروی سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا داوطلبان فوق‌الذکر می‌بایست باتوجه به نتیجه مندرج در کارنامه خود و توضیحات‌ ذیل این اطلاعیه، اقدام لازم معمول دارند و همچنین داوطلبان معرفی شده برای مصاحبه استخدامی موظفند، از روز پنجشنبه مورخ ۹۷/۰۶/۲۲ لغایت روز شنبه مورخ ۹۷/۰۶/۲۴ با مراجعه به سایت اطلاع‌رسانی دستگاه استخدام‌کننده ذیربط به شرح جدول ذیل، از شرایط، زمان و مکان مصاحبه استخدامی خود مطلع شوند.

ردیف

نام دستگاه

تاریخ مراجعه به سایت دستگاه

آدرس دستگاه

۱

وزارت اموراقتصادی ودارایی

۹۷/۰۶/۲۴

WWW.MEFA.GOV.IR

۲

وزارت راه وشهرسازی

۹۷/۰۶/۲۲

WWW.MRUD.IR

۳

سازمان حفاظت محیط زیست

۹۷/۰۶/۲۲

WWW.DOE.IR

۴

سازمان دامپزشکی کشور

۹۷/۰۶/۲۴

WWW.IVO.IR

۵

سازمان شیلات کشور

۹۷/۰۶/۲۴

WWW.SHILAT.COM

۶

سازمان بیمه سلامت

۹۷/۰۶/۲۴

WWW.IHIO.GOV.IR

۷

سازمان ملی زمین ومسکن

۹۷/۰۶/۲۲

WWW.NLHO.IR

۸

سازمان اوقاف وامورخیریه

۹۷/۰۶/۲۴

WWW.OGHAF.IR

توجه:

·         عدم مراجعه داوطلب معرفی شده برای انجام مصاحبه استخدامی در زمان و مکان تعیین شده، به منزله انصراف از ادامه روند استخدام بوده و داوطلب حق اعتراض و پی گیری نخواهد داشت.

·         بدیهی است در هر مرحله از آزمون، مسابقه و جذب محرز شود که داوطلب به اشتباه و یا به عمد اطلاعات خلاف واقع اعلام نموده و یا فاقد شرایط مندرج در دفترچه ثبت‌نامی است، داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و حتی درصورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می‌شود.

تذکر: پذیرفته‌شدگان نهایی ‌هریک ازسهمیه‌های آزاد، ایثارگران ‌و معلولین‌عادی در سقف تعیین شده، صرفاً درصورت صحت مدرک و تأیید اطلاعات ثبت‌نامی و به ترتیب نمرات فضلی (حاصل از ۷۰ درصد نمره آزمون کتبی و ۳۰ درصد نمره مصاحبه تخصصی)، به‌تعداد یک برابر ظرفیت موردنیاز اعلام شده دردفترچه ثبت‌نامی فوق‌الذکر، انتخاب و به گزینش معرفی خواهند شد.

در خاتمه اضافه می‌نماید که واحد پاسخگویی غیرحضوری پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاههای اجرایی کشور سال ۱۳۹۷ منحصراً در رابطه با کارنامه آزمون برای کلیه داوطلبان آماده پاسخگویی به سؤالات می باشد. لذا داوطلبان درصورت نیاز می توانند سؤالات خود را درخصوص مندرجات کارنامه حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۷/۷/۸ با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org یا با تماس تلفنی در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند و از مراجعه حضوری به این سازمان اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است پاسخگویی به مکاتباتی که بعد از تاریخ ۱۳۹۷/۷/۸ ارسال گردد، مقدور نخواهند بود.