اصلاحیه دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون‌ استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور سال 97

خبر استخدام دستگاه های اجرایی کشور - آزمون - ثبت نام - اجرائی - دفترچه - دانلود - آموزش و پرورش - رشته ها مورد نیاز - خبر استخدامی 97

دانلود سوالات استخدامی دستگاه های اجرایی کشور

دانلود سوالات استخدامی آموزش و پرورش

خبر 29 اردیبهشت 97:
پیرو اطلاعیه اصلاحی مورخ ۹۷/۰۲/۲۳ بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان می‌رساند، با توجه به درخواست برخی از دستگاه های اجرایی، اصلاحات جدید ذیل (سری دوم) در دفترچه راهنمای ثبت نام صورت گرفته است. بنابراین کلیه متقاضیان، ضرورت دارد هنگام ثبت‌نام به این نکات توجه نمایند. همچنینداوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام نموده‌اند با عنایت به توضیحات ذیل در صورت علاقه‌مندی با مراجعه به قسمت ویرایش، نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود حداکثر تا پایان روز دوشنبه ۹۷/۰۲/۳۱ اقدام نمایند.

ضمناً داوطلبانی که در این آزمون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، در صورت تمایل برای ثبت‌نام لازم است با توجه به دفترچه راهنمای ثبت‌نام (پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور) و همچنین اطلاعیه‌ اصلاحی مورخ ۹۷/۰۲/۲۳ مندرج در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی مذکور در بازه زمانی فوق نسبت‌به ثبت‌نام اقدام نمایند.

تذکر مهم: مجدداً تاکید می‌گردد مهلت ثبت‌نام تا پایان روز دوشنبه مورخ ۹۷/۰۲/۳۱ بوده و این تاریخ به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

۱-ظرفیت پذیرش در کد شغل محل های ذیل مربوط به سازمان بیمه سلامت به شرح جدول ذیل اصلاح می گردد:

۲-۱- ظرفیت کد شغل محل ۱۰۰۰۱ برنامه نویس سیستم (تهران- تهران) از ۶ نفر به ۷ نفر افزایش می یابد.

۲-۲- ظرفیت کد شغل محل ۱۰۰۰۲ کارشناس تحلیلگر سیستم (تهران – تهران) از ۳ نفر به ۴ نفر افزایش می یابد.

۲-۳- ظرفیت کد شغل محل ۱۰۰۰۳ کارشناس شبکه (تهران- تهران) از ۳ نفر به ۴ نفر افزایش می یابد.

۲-اصلاحات مربوط به ‌شغل‌محلهای وزارت آموزش و پرورش:

۲-۴- در شغل محل هایی که در محل خدمت آن ها عبارت «عشایر» قید گردیده است، تایید نوع بومی (استان یا شهرستان) به عهده اداره کل امور عشایر استان مربوطه می باشد.

۲-۵- در شغل محل‌هایی که در محل خدمت آن‌ها عبارت «ویژه آموزش و پرورش» درج شده است، تمامی داوطلبان متقاضی استخدام در وزارت آموزش و پرورش با رعایت سایر شرایط اعلام شده در دفترچه راهنمای ثبت‌نام از داوطلبان، مجاز به ثبت‌نام در شغل محل های مذکور می‌باشند.

همچنین به اطلاع تمامی داوطلبان متقاضی استخدام در پنجمین امتحان مشترک فراگیر می‌رساند، اخذ سوابق مربوط به اشتغال قراردادی و یا غیر رسمی در زمان ثبت‌نام صرفاً براساس «بند آخر تبصره شرایط عمومی داوطلبان» مندرج در صفحه ۳ دفترچه راهنمای ثبت‌نام داوطلبان بوده و هیچ امتیاز دیگری ندارد.

دانلود سوالات استخدامی دستگاه های اجرایی کشور

دانلود سوالات استخدامی آموزش و پرورش

برای ثبت نام کلیک کنید

برای دانلود دفترچه راهنمای آزمون کلیک کنید