استخدام 700 نفر دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در سال 95

استخدام دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از اختصاص ۲۲ دستگاه آمبولانس به استان خبر داد و گفت: با افتتاح بیمارستان ۲۷۰ تختخوابی رازی بیرجند حدود ۷۰۰ نفر نیرو را در سال جاری استخدام می‌کنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، بهنام باریک‌بین ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از دومین دستگاه MRI بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند، اظهار داشت: معاونت توسعه  حمایت‌های مالی، منابع فیزیکی و انسانی دانشگاه را بر عهده دارد.
وی با اشاره به اینکه رفاه پرسنل و خدمات پزشکی از اولویت‌های ما است، گفت: سال گذشته مبلغ ۱۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان را توانستیم در بحث تجهیزات دانشگاهی جذب کنیم.
معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تصریح کرد: سال گذشته توانستیم ۸۵۰ نفر را در بخش‌های مختلف شرکتی، حاشیه شهرها و دولتی جذب کنیم که بخشی از مشکلات دانشگاه رفع شد.
باریک‌بین به مراحل گزینش نیروها در حاشیه شهر اشاره کرد و افزود: همچنین آزمون جذب نیرو در سطح حاشیه شهر برگزار شد که ۱۴۰ نفر در این آزمون قبول شدند که مراحل گزینش و جذب آنها هر چه سریع‌تر صورت می‌گیرد.
وی به منابع فیزیکی دانشگاه اشاره کرد و ادامه داد: سال گذشته توفیقاتی در زمینه ساختمانی و خودرویی نصیب استان شد که بسیار ارزشمند بود.
معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، از اختصاص ۲۲ دستگاه آمبولانس به استان خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۰ دستگاه آمبولانس پلاک‌گذاری شده که به‌زودی در سطح استان توزیع می‌کنیم.
باریک‌بین گفت: با افتتاح بیمارستان ۲۷۰ تختخوابی رازی بیرجند حدود ۷۰۰ نفر نیرو را در سال جاری استخدام خواهیم کرد.

دانلود نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی برای نیروی خدماتی

نمونه سوالات استخدامی علوم پزشکی رشته علوم کامپیوتر شغل متصدی پذیرش و آمار

نمونه سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی رشته حسابداری شغل پذیرش و آمار

دانلود جزوه و نمونه سوالات مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی