استخدام ۲۷۰۰ نفر در سازمان تامین اجتماعی تا یک ماه آینده

استخدام سازمان تامین اجتماعی

دانلود سوالات استخدامی سازمان تامین اجتماعی

خبر 23 تیر 97:

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکترسیدتقی نوربخش در نشست خبری که به مناسبت هفته تامین اجتماعی برگزار شد، ضمن گرامیداشت این ایام گفت: امیدوارم علاوه بر ایفای تعهدات حسب قانون، در این جنگ تمام عیار اقتصادی که از سوی استکبار انجام شده بتوانیم به رونق اقتصادی کمک کنیم.

وی افزود: فشارهای اقتصادی بر منابع و مصارف تامین اجتماعی وارد می‌شود اما تلاش می کنیم طبق برنامه‌ریزی های انجام شده از چهار ماه گذشته بدون آنکه خللی بر برنامه وارد شود ارائه خدمت کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر اینکه سطح پوشش خدمات سازمان های بیمه گر تغییری ایجاد نشده است، گفت: افزایش پوشش ۱۸۰ قلم دارو در سال گذشته انجام شد و روند توسعه خدمات در سازمان تأمین اجتماعی پیگیری می شود.

دکتر نوربخش ادامه داد: امیدوارم برنامه حذف دفترچه های کاغذی به طور کامل در تمامی مراکز درمانی طرف قرارداد اجرایی شود و نیازی به دفترچه های کاغذی نباشد. اکنون دفترچه در تمام مراکز ملکی حذف شده و در هشت استان نیز پزشکان بخش خصوصی طرف قرار داد امکان استفاده از سامانه نسخه الکترونیکی را دارند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: سال گذشته ۷۰ میلیون نسخه الکترونیک تولید شد و با توسعه این سامانه به مراکز طرف قرارداد امیدواریم شاهد افزایش تولید نسخه الکترونیک باشیم.

وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی ۱۱هزار تخت بیمارستانی در سراسر کشور دارد که حدود ۱۰ درصد کل تخت ها در بخش دولتی را شامل می‌شود، گفت: بیمارستان جدید شهید فیاض بخش در تهران در دست ساخت است و سال آینده افتتاح می‌شود که شبیه به بیمارستان میلاد است و با آخرین تکنولوژی در غرب تهران ساخته می‌شود. بیمارستان هدایت نیز دو سال گذشته مورد بازسازی قرار گرفت که سال آینده به بهره برداری می‌رسد. ظرفیت این دو بیمارستان حدود هزار تخت است. بیمارستانهای خوی، دزفول و آبادان نیز امسال یا سال آینده افتتاح می‌شوند و در هفته دولت بیمارستانهای تبریز، شیراز و اصفهان کلنگ زنی می‌شوند.

دکترنوربخش ادامه داد: اکنون سازمان ۴۲ هزار پرسنل درمانی دارد و در استخدامی که یک ماه آینده انجام می‌شود ۲۷۰۰ نفر به کادر درمانی افزوده خواهند شد.

وی به ارتقای هتلینگ بیمارستانی اشاره کرد و گفت: ۵۰ درصد این پروژه پیش رفته است و اقدامات بسیار موثری در این بیمارستانها انجام شده است.