استخدام و تعیین تکلیف حق التدریسی ها و آموزشیاران نهضت سوادآموزی استان مازندران

استخدام و تعیین تکلیف حق التدریسی ها و آموزشیاران نهضت سوادآموزی

خبرگزاری فارس : مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، گفت: حق‌التدریسی‌ها و آموزشیاران نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش استان در اجرای قانون استخدامی تعیین تکلیف می‌شوند.
سید علی قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با اعلام اینکه آموزش و پرورش مازندران در حال تعیین و تکلیف نیروهای حق‌التدریس است، اظهار کرد: آموزش و پرورش مازندران، برای تکمیل بانک اطلاعاتی مشمولان قانون اصلاح تبصره (۱۰) ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی مصوب ۲۸ مهر ماه امسال مجلس شورای اسلامی بخشنامه شماره ۱۵/۷۱۰-۱۲/۸/۹۵ معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت متبوع، نسبت به جمع‌آوری آمار اقدام می‌کند.
وی با اشاره به اینکه گروه‌های مشمول برای تکمیل فرم، حداکثر تا ۲۳ آبان ماه امسال به ادارات شهرستان‌ها و مناطق مراجعه کنند، افزود: تمامی نیروهای خرید خدمات آموزشی که تا قبل از سال ۹۱ با مدرک تحصیلی دانشگاهی که از طریق شرکت‌های خرید خدمات آموزشی با آموزش و پرورش همکاری داشته اند می‌توانند نسبت به تکمیل فرم اقدام کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، تصریح کرد: مربیان پیش‌دبستانی با مدارک دانشگاهی که در یکی از مراکز پیش دبستانی دولتی و یا کلاس‌های پیش دبستانی ضمیمه مدارس دولتی از سال ۷۹ تا قبل از سال ۹۱ اشتغال به کار داشته‌اند در تعیین و تکلیف لحاظ می‌شوند.
قاسمی با بیان اینکه افرادی که از سال ۷۹ تا قبل از سال ۹۱ به‌صورت حق‌التدریس با آموزش و پرورش همکاری داشته‌اند در اجرای این طرح دیده می‌شوند، گفت: آموزشیاران نهضت سوادآموزی که با مدرک دانشگاهی از سال ۷۹ تا قبل از سال ۹۲ به‌عنوان آموزشیار اشتغال داشته‌اند نسبت به تکمیل فرم تعیین و تکلیف از سوی آموزش و پرورش اقدام کنند.

به کانال آگهی های استخدامی رسمی بپیوندید