استخدام نیروی انتظامی استان کرمانشاه در مرداد 98

استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سال 98

دانلود نمونه سوالات استخدامی نیروی انتظامی

در مصاحبه استخدامی نیروی انتظامی چه می پرسند؟

خبر 5 مرداد 98:

رئیس اداره گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از آغاز مرحله جدید نام نویسی برای جذب و استخدام در پلیس کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،شریف روانبخش رئیس اداره گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت : با توجه به سهمیه جذب و استخدامی که از سوی مرکز گزینش ناجا به کرمانشاه داده شده مرحله دوم استخدامی در مقطع درجه داری آقایان به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی گفت : افرادی که متولد اول فروردین ۱۳۷۴ به بعد و دارای مدرک تحصیلی دیپلم در همه رشته‌ها و با حداقل معدل کل ۱۲ هستند، می‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

روانبخش تاکید کرد: افرادی که در مراحل قبلی استخدامی ناجا ثبت نام و به دلایلی مانند مشکلات پزشکی، تست‌های جسمانی و یا هر دلیل دیگری شرایط گزینشی لازم را کسب نکرده اند مجاز به ثبت نام نیستند.

رئیس گزینش فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: افرادی که شرایط لازم را دارند می‌توانند با در دست داشتن ۶ قطعه عکس سه در چهار تمام رخ و با زمینه سفید، کپی مدرک دیپلم، کپی شناسنامه و کارت ملی و روشن بودن وضعیت نظام وظیفه (به شرط نداشتن غیبت) به دفتر گزینش انتظامی استان واقع در فرهنگیان فاز ۲، ایستگاه اول، کوچه ۱۰۰ مراجعه و ثبت نام کنند .