استخدام مرکز بهداشت شهرستان بوشهر در مهرماه 97

مهلت ثبت نام: 28 مهر ماه 97

استخدام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

دانلود سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی

دانلود سوالات مصاحبه استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی

خبر 22 مهر 97:

مرکز بهداشت شهرستان بوشهر در نظر دارد برای تامین نیروهای مورد نیاز خودجهت خدمت در واحدهای تابعه بر اساس مجوز برنامه تحول سلامت تعداد ۳ نفرافراد واجدالشرایط را از طریق آزمون کتبی تخصصی و مصاحبه شفاهی پس از طی کردن مراحل گزینش توسط هسته گزینش دانشگاه به صورت قرارداد شرکتی از طریق آگهی به شرح ذیل جذب نماید.

عنوان شغل محل جغرافیایی خدمت تعداد مورد نیاز جنسیت شرایط احراز از نظر مدرک و رشته تحصیلی توضیحات
زن مرد
کارشناس بهبودتغذیه مراکز تابعه شهری ۱ * * حداقل مدرک کارشناس تغذیه
مراقب سلامت  پایگاه غیرضمیمه چغادک ۱  * کارشناس مامایی
 دستیار دندانپزشک  مرکز عالیشهر ۱  * * دستیار دندان پزشک

۱- شرایط عمومی جذب نیروی شرکتی
۱/۱- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح درقانون اساسی
۲/۱- داشتن تابعیت ایران
۳/۱- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (ویژه برادران)
۴/۱- عدم اعتیاد به دخانیات ومواد مخدر و روانگردان
۵/۱- عدم سابقه محکومیت جزایی موثر
۶/۱- نداشتن منع استخدام دردستگاه­های دولتی به­موجب آرای مراجع قانونی
۷/۱- داوطلبان نباید مستخدم رسمی، ثابت و پیمانی سایر دستگاه­های دولتی و یا بازنشسته و بازخرید خدمت باشند.
۸/۱- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
۹/۱- داشتن سلامت جسمانی وروانی وتوانایی برای انجام کاری که برای آن استخدام می­شوند بر اساس ماده ۳۷ دستورالعمل اجرایی برگزاری آزمون استخدامی که به تایید هیات امنا در تاریخ ۶/۱۱/۹۶ رسیده است .
تبصره : ماده ۳۷ دستورالعمل اجرایی برگزاری آزمون استخدامی( استخدام پذبرفته شدگان در آزمون که مراحل قانونی را طی نموده باشند منوط به تایید توانمندیهای جسمی ، روانی ، ذهنی و حرکتی افراد توسط واحد طب کار موسسه و یا کمسیون پزشکی (طبق شیوه نامه سلامت جسمانی و روانی وزارت متبوع ) است ) .
۲- شرایط اختصاصی جذب نیروی شرکتی
/۲- داشتن حداقل ۲۰ سال سن تمام (۱۸ سال برای دارندگان دیپلم بهیاری) و حداکثر۲۵ سال تمام برای دارندگان دیپلم بهیاری، ۳۵ سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی کاردانی وکارشناسی ،۴۰ سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد و ۴۵ سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دکتری و بالاتر تا تاریخ انتشار آگهی
تبصره : منظور از سن کامل برای هر سن معادل همان سن و ۱۱ ماه و ۲۹ روز می باشد به عنوان مثال برای ۲۰ سال تمام یعنی ۲۰ سال و ۱۱ ماه و ۲۹ روز.
تبصره: موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد.
الف) داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل (ازتاریخ ۳۱/۶/۱۳۵۹ لغایت ۲۹/۵/۱۳۶۷) به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان مدت حضور در جبهه وهمچنین مدت زمان بستری ویا استراحت پزشکی رزمندگان دراثر مجروحیت درجبهه های نبرد حق علیه باطل
ب)جانبازان وآزادگان، همسرو فرزندان شهدا،همسرو فرزندان جانبازان بیست وپنج درصد (۲۵%) وبالاتر، همسر و فرزندان یک‌ سال وبالای یک‌ سال اسارت و رزمندگان(با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه)از شرط حداکثر سن معاف می باشند.
ج) خواهر و برادر شهداء، همسر و فرزند جانبازان زیر بیست و پنج درصد( ۲۵%)، همسر و فرزند آزاده کمتر از یکسال اسارت تا میزان ۵ سال
د) داوطلبانی که به صورت قرارداد تمام وقت در موسسه و سایر موسسات تابعه وزارت متبوع به خدمت اشتغال داشته اند به میزان خدمت غیررسمی آنها.
هـ) مدت خدمت سربازی
و)داوطلبانی که طرح خدمت نیروی انسانی موظف را به استناد قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان و متعهدین خدمت قانون مذکور انجام داده اند به میزان انجام خدمت فوق
۲/۲- مشمولین خدمت پزشکان و پیراپزشکان می بایست دارای معافیت یا گواهی پایان انجام طرح خدمت مربوطه باشند.
تبصره۱- مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان که در حین انجام خدمت قانونی در واحدهای تابعه دانشگاه می­باشند، می­توانند صرفاً در آزمون­های استخدام پیمانی همان دانشگاه شرکت نمایند.
تبصره۲- در خصوص داوطلبانی که به استناد بخشنامه شماره ۸۵۴/۱۰۰ مورخ ۱۶/۷/۹۳ نسبت به تمدید طرح آنان اقدام شده است، نیازی به ارائه گواهی پایان طرح نداشته و ارسال گواهی اشتغال به طرح اینگونه افراد کفایت می نماید. ضمناً مشمولین مذکور می­توانند با ارائه گواهی مربوطه در آزمون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شرکت نمایند.
۳/۲اولویت ها:
افراد ی که دارای هریک از شرایط ذیل باشند بترتیب در اولویت پذیرش قرار دارند:
۱-ایثارگران بر اساس بند۷ آگهی مربوطه
۲-بومی به ترتیب : شهرستان ،استان، غیربومی به این شیوه که : اولویت انتخاب با بومی شهرستان می باشد و در صورتی از داوطلبان سایر شهرستانها انتخاب صورت می گیرد که داوطلب بومی شهرستان موجود نباشد و ترتیب انتخاب براساس بومی بودن به صورت :بومی شهرستان / بومی سایر شهرستانهای تابعه استان / غیربومی خواهد بود . تمامی سهمیه مجوز به داوطلبان بومی درصورت برخورداری از شرایط مندرج در آگهی به ترتیب نمره فضلی اختصاص می یابد.

۳- در شرایط کسب امتیاز یکسان فی ما بین شرکت کنندگان در آزمون اولویت با فرزند یا همسر پرسنل شاغل یا باز نشسته دانشگاه علوم پزشکی بوشهر
۳- نحوه ثبت نام ومدارک مورد نیاز
۱/۳- متقاضیان واجد شرایط ملزم هستند از تاریخ ۲۲/۷/۱۳۹۷ لغایت ۲۸/۷/۱۳۹۷ مدارک مورد نیاز ثبت نام را به واحد کارگزینی مرکز بهداشت شهرستان بوشهرتحویل دهند.
۲/۳- مدارک مورد نیاز ثبت نام:
– تکمیل برگ درخواست شغل
– یک قطعه عکس ۴×۳
– تصویر آخرین مدرک تحصیلی
– تصویر کارت ملی
– تصویر شناسنامه به همراه تصویر تمام صفحات آن
– تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم (ویژه برادران)
– تصویر پایان طرح مشمولین خدمت پزشکان وپیراپزشکان یا معافیت ازآن یا اشتغال به طرح به همراه تصویر آن
– تصویر مدارک دال بر بومی بودن (در خصوص اولویتهای لازم)
– تصویر سایرمدارک طبق مفاد آگهی حسب ضرورت
۳/۳- به ثبت نام ناقص ویا ارسال مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد .
۴- زمان تحویل کارت وآزمون :
دریافت کارت ورود به جلسه:۲۹/۷/۱۳۹۷ لغایت ۳۰/۷/۱۳۹۷
زمان برگزاری آزمون: ۳۰/۷/۱۳۹۷ساعت ۱۲ ظهر-درمحل سالن اجتماعات مرکز بهداشت شهرستان بوشهر
۵-مواد امتحان :
۱/۵- امتحان تخصصی شامل سوالات مربوط با رشته شغلی مورد درخواست داوطلب به تعداد ۵۰ سوال به صورت چهار گزینه ای می باشد .
۶- کسب بالاترین نمره به عنوان نمره قبولی مد نظر قرار میگیرد .
۷- تذکرات
۱/۷-ایثارگران شامل جانبازان، آزادگان و رزمندگانی که حداقل ۶ ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه های جنگ تحمیلی دارند و نیز خانواده های معظم شهداء، جانبازان، مفقودین، آزادگان یک سال و بالای یک سال اسارت و رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه های جنگ تحمیلی، درصورت دارا بودن شرایط مندرج درآگهی با رعایت قوانین ومقررات مربوط از اولویت قانونی برخوردار خواهند بود.
۲/۷- از کل مجوز تخصیص یافته به دانشگاه سی (۳۰) درصد آن برابر قوانین ومقررات برای پذیرش ایثارگران اختصاص می یابد. از ۳۰درصد فوق­الذکر، بیست وپنج (۲۵) درصد آن به جانبازان وآزادگان فاقد شغل و فرزندان و همسران شهداء و فرزندان و همسران جانبازان بیست وپنج (۲۵) درصد و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان یک­سال و بالای یکسال اسارت و خواهر و برادر شهید معرفی شده از سوی بنیاد شهید و امورایثارگران استان و پنج(۵) درصد سهمیه باقیمانده را نیز به رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست وپنج (۲۵) درصد وآزادگان زیر یک (۱) سال اسارت اختصاص می یابد.
تبصره: فرزندان (شهید، جانباز بیست و پنج درصد(۲۵%) و بالاتر، آزاده، اسیر و مفقودالاثر) بازنشسته مراکز تابعه دانشگاه/دانشکده نیز مشمول بند فوق هستند.
۳/۷- انتخاب ایثارگران در حد سهمیه ۵ درصد به ترتیب نمره فضلی از بین ایثارگران واجد شرایط که در زمان مقرر ثبت نام نموده اند، انجام خواهد شد.
۴/۷- پذیرش مازاد بر ۳۰ درصد سهمیه ایثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان واجد شرایط صورت خواهد گرفت.
۵/۷- جانبازان و خانواده محترم شهدا در صورت داشتن کارت شناسایی از بنیاد شهید و امور ایثارگران با ارائه تصویر آن، نیازی به اخذ و ارائه گواهی از بنیاد مذکور ندارند.
۶/۷- تمامی سهمیه مجوز به داوطلبان بومی درصورت برخورداری از شرایط مندرج در آگهی به ترتیب نمره فضلی پس از کسب حد نصاب لازم اختصاص می یابد.
۷/۷- داوطلب بومی شهرستان یا استان به ا فرادی اطلاق می گردد که واجد یکی از شرایط ذیل باشد:
۱/۷/۷- بومی شهرستان :
الف) شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.
ب) همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح(اعم از شاغل و یا بازنشسته) که شهرستان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد.
ج) داوطلب حداقل چهار(۴) سال از سنوات تحصیلی(ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.
د) داوطلب یا پدر، مادر ویا همسر وی، حداقل چهار(۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند.(پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفاً توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است).
۲/۷/۷- بومی استان :
الف) استان محل تولد داوطلب یا همسر وی با استان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.
ب) همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح(اعم از شاغل و یا بازنشسته) که استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با استان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد.
ج) داوطلب حداقل چهار(۴) سال از سنوات تحصیلی(ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در استان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.
د) داوطلب یا پدر، مادر ویا همسر وی، حداقل چهار(۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند.(پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفاً توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است).
تبصره۱: مبنای استان و شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد.
تبصره۲: درصورتی که ظرفیت مورد نیاز هریک از رشته های شغلی مندرج در آگهی از بین متقاضیان بومی شهرستان تکمیل نگردد، پذیرش بقیه افراد تا تکمیل ظرفیت و همچنین انتخاب افراد ذخیره از بین داوطلبان با اولویت بومی استان و سپس متقاضیان غیر بومی همان رشته شغلی به ترتیب نمره فضلی صورت می پذیرد .
۸/۷- داوطلبان منحصراً مجاز به انتخاب یک شغل و یک محل جغرافیایی خواهند بود.
۹/۷- مدارک تحصیلی بالاتر یا پائین­تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده درشرایط احراز مشاغل در آگهی استخدامی و همچنین مدارک معادل، برای شرکت در امتحان و استخدام معتبر نمی­باشد.
۱۰/۷- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط وشرایط اعلام شده درمتن آگهی برعهده داوطلب خواهد بود ودر هر مرحله از مراحل ثبت نام، امتحان و جذب محرز شود که داوطلب اطلاعات خلاف داده یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است داوطلب از انجام مراحل بعدی محروم خواهد شد، حتی در صورت صدور قرارداد حکم مزبور لغو وبلااثر می­گردد.
۱۱/۷- داوطلبان موظفند پس از اعلام اسامی مرحله اول پذیرفته شدگان طبق برنامه تنظیمی درمهلت مقرر(اعلام شده توسط کارگزینی شبکه بهداشت و درمان شهرستان در زمان تحویل مدارک) به کارگزینی شبکه بهداشت و درمان شهرستان برای تکمیل پرونده گزینشی مراجعه نمایند. درصورت عدم مراجعه فرد به مدت ده روز پس از کسب اطلاع و ابلاغ از سوی مرکز بهداشت شهرستان ، قبولی فرد کان لم یکن تلقی شده واز افراد ذخیره به­جای وی به گزینش معرفی خواهد شد.
۱۲/۷- هرگونه اطلاع رسانی درخصوص امتحان از طریق شبکه بهداشت ودرمان شهرستان بوشهر خواهد بود وداوطلبان اطلاعات مورد نیاز خود را بدین طریق دریافت خواهند کرد.
۱۳/۷- باتوجه به این که ملاک ثبت نام ازمتقاضیان تکمیل برگ درخواست شغل می باشد لازم است درتکمیل آن نهایت دقت را به عمل آورده وهیچگونه اصلاحاتی پس از ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود.
۱۴/۷-انتخاب داوطلبان به ترتیب بالاترین نمره کل ماخوذه در آزمون در هر رشته شغلی با رعایت ظرفیت پیش بینی شده می­­باشد. در مواردی که نمره کل دو داوطلب در یک رشته شغلی یکسان و مازاد بر تعداد ظرفیت اعلام شده در آگهی استخدامی باشد، انتخاب اصلح از سوی هسته گزینش، ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

۱۵/۷- شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوشهر هیچ گونه تعهدی جهت تامین غذا، ایاب و ذهاب و مسکن پذیرفته شدگان ندارد.

برای دانلود فرم ثبت نام اینجا کلیک کنید