استخدام مرکز بهداشت سپیدان استان فارس

استخدام مرکز بهداشت سپیدان

مرکز بهداشت سپیدان در نظر دارد جهت سنجش توانمندی ورضایتمندی نیروهای طرف قرارداد برنامه بیمه روستایی و پزشک خانواده برای خدمت در مراکز بهداشتی درمانی طبق فرم درخواست برابر دستورالعمل برنامه بیمه روستایی و پزشک خانواده جهت سال ۱۳۹۶ به شرح ذیل اقدام نماید . به همین منظور روز سه شنبه مورخ ۲۶/۱۱/۹۵ ساعت ۹ صبح در محل سالن رازی شبکه از داوطلبین آزمون بعمل می آید . لازم است داوطلبین نسبت به انجام موارد ذیل اقدام نمایند.

به کانال آگهی های استخدامی رسمی بپیوندید

  1. فرم درخواست و مدارک مورد نیاز حد اکثر می بایست تا تاریخ ۲۴/۱۱/۹۵ به واحد توسعه شبکه و ارتقاء سلامت شبکه بهداشت و درمان سپیدان تحویل داده شود . بدیهی است پس از این تاریخ به مدارک ارسالی ترتیب اثر داده نخواهد شد .الف – مدرک تحصیلی در یکی از رشته های تحصیلی مامائی ، پرستاری و بهداشت خانوادهج – فرم درخواست ذ – گواهی مبنی بر سابقه خدمت
  2. د – گواهی مبنی بر بومی بودن
  3. ب – مدرک (ICDL )
  4. مدارک مورد نیاز :
  5. شرکت در آزمون کتبی ( امتیاز آزمون کتبی ۸۰ امتیاز می باشد و عدم شرکت در آزمون تحت هر شرایط به منزله انصراف تلقی می گردد :
  • آزمون کتبی شامل موارد ذیل خواهد بود :ب – سامانه سیب د – نحوه نظارت و پایش خانه های بهداشتبومی بودن ( ۵ امتیاز) داشتن مدرک کارشناسی مامایی ( ۵ امتیاز ) کاردان مامائی (۵/۲ امتیاز ) ، سابقه خدمت به ازای هر سال یک امتیاز حداکثر(۱۰امتیاز)، امتیاز ویژه مرکز بهداشتی درمانی ( نمونه گیری آزمایشگاه ،داروخانه، تزریقات وپانسمان ،کاردان بهداشتی ) هرکدام۵/۲حداکثر ۱۰ امتیاز شامل مراکز بهداشتی درمانی راشک و ابنو ۱۰ امتیاز ، کمهر و دلخان ۵/۷ امتیاز ، هرایجان و خلیلی ۵ امتیاز ، هماشهر و جوزکنگری ۵/۲ امتیازفرد بومی به فردی اطلاق می شود که :ب – همسر بومی شهرستان باشد .تبصره ۱ :
  • ج – دو مقطع تحصیلی را در این شهرستان گذرانده باشد .
  • الف – محل صدور شناسنامه شهرستان سپیدان باشد
  • جهت بیتوته در روستاهای کمهر ، ابنو و راشک ۱۰ امتیاز ویژه و هرایجان ۵ امتیاز ویژه در نظر گرفته می شود .
  • نحوه امتیاز دهی :
  • ج – نحوه تزریقات و پانسمان
  • الف – دستورالعمل بیمه روستائی شماره ۱۷

با نیروهای بهداشت خانواده به شرط عدم وجود ماما و پرستار با اخذ مجوز از دانشگاه علوم پزشکی قرارداد منعقد خواهد شد ، بدیهی است در صورت وجود کارشناس یا کاردان مامائی به تعداد کافی این مرکز هیچگونه مسؤلیتی در قبال عقد قرارداد با نیروهای بهداشت خانواده بر عهده ندارد .

تبصره ۲ :

امتیاز ویژه بیتوته به کسانی تعلق می گیرد که در فرم ثبت نام مراکز کمهر ، راشک ، ابنو و هرایجان را انتخاب نموده و پس از قبولی در آزمون موظف به فعالیت و بیتوته در آن مرکز می باشدو یا هم اکنون در آن مرکز مشغول بکار می باشند .

تبصره ۳ :

امتیاز ویژه خدمات به کسانی تعلق می گیرد که انجام خدماتی شامل تزریقات و پانسمان ، نمونه گیری آزمایشگاه ، کاردان بهداشتی و تکنسین داروخانه را در مراکز مربوطه بر عهده بگیرند .

تبصره ۴ :

جهت مراکز بهداشتی درمانی ابنو ، دلخان ، راشک ، هرایجان ، دالین ، هماشهر ، خلیلی- شهری شماره یک ( رئیسی ) ، جوزکنگری ، کمهر هر کدام یک نفر ماما قرارداد منعقد می گردد

نتیجه آزمون مورخ ۲۷/۱۱/۹۵ اعلام می گردد و با تعداد ۱۰ نفر از داوطلبین که بیشترین امتیاز را کسب نموده اند بر اساس دستورالعمل بیمه روستایی تمدید قرارداد خواهد شد .

داوطلبان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۶۷۲۴۰۸۵ تماس بگیرند.