استخدام سازمان تامین اجتماعی در استان های بوشهر و مرکزی در سال 95

مهلت ثبت نام: 20 الی 24 بهمن 95

زمان برگذاری آزمون: جمعه 29 بهمن 95

استخدام سازمان تامین اجتماعی

دانلود نمونه سوالات استخدامی تامین اجتماعی

اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی : معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی از استخدام پیمانی نیروی انسانی مورد نیاز در استانهای بوشهر و مرکزی در سالجاری خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، رحیم اردلان با اعلام این خبر گفت: سازمان تامین اجتماعی به منظور تکمیل کادر بیمارستان عسلویه و درمانگاه دلیجان، نیروی انسانی مورد نیاز خود را به دلیل نگهداشت و وضعیت جغرافیایی با رعایت اصل بومی گرایی از بین متقاضیان با اولویت بومی شهرستان و در صورت عدم تکمیل ظرفیت از متقاضیان بومی استان از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش جذب می کند.
وی افزود: داوطلبان استخدام می توانند در صورت احراز شرایط حسب مفاد آگهی استخدامی که متعاقبا از طریق سایت رسمی سازمان به نشانی WWW.Tamin.ir و روزنامه های محلی منتشر خواهد شد، نسبت به ثبت نام از روز چهارشنبه مورخ ٢٠/ ١١/ ٩۵ لغایت یکشنبه مورخ ٢۴ /١١/ ٩۵ اقدام و مدارک مربوطه را صرفا به صورت حضوری در بازه زمانی مذکور به نشانی های مندرج در آگهی ارائه نمایند.
اردلان در ادامه افزود: آزمون کتبی استخدام پیمانی سازمان تامین اجتماعی در روز جمعه مورخ ٢٩ /١١ /٩۵ به صورت همزمان در مرکز استانهای فوق الذکر برگزار خواهد شد.
(داوطلبان گرامی توجه فرمایند هرگونه اطلاع رسانی در خصوص آزمون استخدامی، صرفا از طریق سایت این سازمان معتبر و قابل استناد است)

به کانال آگهی های استخدامی رسمی بپیوندید