استخدام دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در دی ماه 97

استخدام دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه

خبر 18 دی 97:

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت حیدریه در نظر دارد در راستای تامین نیروی انسانی متخصص و متعهد مورد نیاز خود، مطابق مفاد دستورالعمل اجرایی برگزاری آزمون استخدامی مصوب هیات امناء، یک نفر واجد شرایط در رشته کارشناس بهداشت محیط را از طریق فراخوان در فضای رقابتی، شناسائی و با در نظر گرفتن اولویتهای مربوطه و پس از برگزاری آزمون مصاحبه (عمومی و تخصصی)، پس از احراز صلاحیت های عمومی براساس قانون گزینش کشور و همچنین با در نظر گرفتن سایر شرایط ذیل، بصورت قرارداد پزشک خانواده جهت مرکز بهداشتی و درمانی شهری روستایی شبانه روزی دولت آباد (شبکه بهداشت و درمان زاوه) دعوت به همکاری نماید

با توجه به اینکه فراخوان منتشره به منزله شناسائی متقاضیان میباشد، بدیهی است ثبت نام در این فراخوان هیچ گونه تعهدی را جهت بکارگیری برای دانشگاه ایجاد نمی نماید. لذا در صورت نیاز پس از طی مراحل قانونی، از بین متقاضیان و با عنایت به مفاد فراخوان، دعوت به همکاری صورت می پذیرد. خواهشمند است مفاد فراخوان را بصورت دقیق مطالعه و سپس نسبت به ثبت نام اقدام نمایید .

تذکرات :

۱- انعقاد قرارداد بصورت یکساله می باشد و در صورت رضایت از نحوه خدمتی و نیاز، قرارداد تمدید خواهد شد .

۱- سهمیه استخدامی به متقاضیان “بومی شهرستان” درصورت برخورداری از شرایط مندرج در فراخوان، به ترتیب نمره فضلی آزمون مصاحبه اختصاص می یابد. در صورتیکه ظرفیت مورد نیاز از بین متقاضیان استخدام “بومی شهرستان” تکمیل نگردد، پذیرش تا تکمیل ظرفیت و همچنین انتخاب افراد ذخیره از بین متقاضیان با اولویت “بومی استان” و سپس متقاضیان “غیربومی” رشته شغلی کارشناس بهداشت محیط به ترتیب نمره فضلی صورت می پذیرد .

۱- هرگونه اطلاع رسانی در خصوص زمان و محل برگزاری آزمون مصاحبه و … از طریق سایت اینترنتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت حیدریه انجام خواهد شد. لذا داوطلبین موظف هستند جهت آگاهی از اطلاعیه ها حداقل هر ۲۴ ساعت یکبار به سایت مراجعه نمایند .

ردیف آگهی رشته شغلی محل درخواست تعداد مورد نیازمرد / زن / هردو مدرک تحصیلی شرایط احراز
۹۴ کارشناس بهداشت محیط زاوه ۱ دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس در رشته مهندسی بهداشت محیط محل مورد درخواست: مرکز بهداشتی و درمانی شهری روستایی شبانه روزی دولت آباد

شرایط عمومی

۱/۱- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۲/۱- داشتن تابعیت ایران

۳/۱- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۴/۱- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم

۵/۱- عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روانگردان

۶/۱- نداشتن سابقه محکومیت جزایی م‍وثر

۷/۱- داشتن سلامت جسمانی، روانی و توانایی برای انجام کاری که برای آن به خدمت گرفته می شوند (طبق نظر کمیسیون پزشکی یا واحد طب کار دانشگاه و…)

۸/۱- داوطلبین تا قبل از پایان مهلت ثبت نام نباید مستخدم رسمی، پیمانی و قراردادی واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه، یا سایر دستگاه های دولتی و نهادهای عمومی غیر دولتی و یا بازنشسته و بازخرید خدمت آنان باشند .

شرایط اختصاصی

۱/۲- داشتن حداقل سن ۲۰ سال تمام و حداکثر ۳۵ سال تمام (ملاک محاسبه سن، حداکثر آخرین روز مهلت ثبت نام می باشد – تاریخ ۲۵/۱۰/۱۳۹۷)

* تبصره : موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبر، به حداکثر سن مقرر داوطلبان اضافه خواهد شد :

الف) سنوات شرکتی داوطلبانی که به صورت قرارداد تمام وقت در موسسه و سایر موسسات تابعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شرکتهای پیمانکاری تامین نیرو طرف قرارداد آنها (در قالب خرید خدمات نیروی انسانی) بصورت شرکتی به خدمت اشتغال دارند، به میزان خدمت غیررسمی آنها (تا سقف ۱۵ سال- طبق سابقه بیمه)

تبصره: داوطلبانی که به صورت قرارداد تمام وقت در موسسه و سایر موسسات تابعه وزارت متبوع و یا شرکتهای پیمانکاری طرف قرارداد آنها (در قالب خرید خدمات نیروی انسانی) به خدمت اشتغال داشته اند و در تاریخ آزمون با موسسه قطع همکاری نموده اند، حداکثر به میزان ۵ سال (طبق سابقه بیمه)

ب) جانبازان، آزادگان، همسر و فرزندان شهداء،‌همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد (۲۵%) و بالاتر، همسر و فرزندان آزادگان که حداقل یکسال و بالاتر سابقه اسارت دارند و رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه (دارندگان گواهی از معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین یا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یا معاونت توسعه مدیریت و منابع جهاد کشاورزی و یا ستاد مشترک نیروهای مسلح (درخصوص کارکنان پایور نیروهای مسلح و نیروهای وظیفه)) از شرط حداکثر سن معاف می باشند .

پ) افراد خانواده معظم شهداء (شامل پدر، مادر، خواهر، برادر) تا میزان ۵ سال

ت) رزمندگان دارای کمتر از شش ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه، به میزان مدت حضور در جبهه

ث) مدت خدمت سربازی انجام شده

ج) داوطلبانی که طرح خدمت نیروی انسانی (اختیاری) را به استناد قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان انجام داده اند به میزان انجام خدمت فوق

۲/۲- مشمولین خدمت پزشکان و پیراپزشکان در رشته مهندسی بهداشت محیط (دارای طرح اختیاری) که طرح خود را در سایر موسسات تابعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می گذرانند، در صورتی میتوانند در این آزمون شرکت نمایند که موافقت “انصراف از طرح” دانشگاه محل گذراندن طرح خود را ارائه نمایند .

نحوه ثبت نام

الف) تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی (تقاضانامه ثبت نام) :

ثبت نام متقاضیان صرفاً بصورت الکترونیکی و از طریق سایت اینترنتی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه صورت می پذیرد. لذا متقاضیان محترم می بایستی پس از مطالعه دقیق مفاد فراخوان، راهنمای ثبت نام و سایر موارد مرتبط با فراخوان که در همان صفحه قابل مشاهده می باشد، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند .

تذکر ۱ : لازم به ذکر است هر داوطلب تنها امکان یک بار ثبت نام را دارد. لذا امکان ثبت نام بعدی وجود نخواهد داشت و ثبت نام اولیه ملاک عمل می باشد .

ب) ارسال فایل عکس اسکن شده :

داوطلب می بایست یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر اسکن نموده و فایل آن را بر اساس شرایط ذیل آماده و از طریق سامانه آزمون ارسال نماید :

– عکس ۴×۳ که در سال جاری گرفته شده باشد (عکس تمام رخ) .

– عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG باشد .

– اندازه عکس اسکن شده باید حداقل ۳۰۰×۲۰۰ و حداکثر ۴۰۰×۳۰۰ پیکسل باشد .

– تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد .

– حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلو بایت بیشتر باشد .

– حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد .

– حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد .

تذکر ۱: اسکن عکس از روی کارتهای شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و …) قابل قبول نمی باشد و داوطلبان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند .

تذکر ۲ (مهم): در صورت ارسال عکس غیرمعتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب میگردد. با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون های قبلی، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که در کافی نت ثبت نام می کنند رخ داده است، تاکید میگردد چنانچه ثبت نام خود را توسط کافی نت ها انجام می دهید، علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف داوطلب، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد .

پ) ارسال فایل فیش بانکی اسکن شده (با حجم کمتر از ۲۰۰ کیلو بایت) .

ت) ارسال فایل اسکن شده مدارک دال بر ایثارگری (با حجم کمتر از ۲۰۰ کیلو بایت) .

تذکر ۱: ثبت نام فقط از طریق سایت صورت می پذیرد. لذا از ارسال مدارک به صورت دستی و یا مراجعه حضوری جهت درخواست شغل خوداری نمایید. بدیهی است به درخواست های دستی و حضوری هیچ گونه ترتیب اثری داده نخواهد شد. ضمناً در صورت لزوم دریافت اصل مدارک، متعاقباً اعلام خواهد شد .

تذکر ۲: متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت نام، کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند .

تذکر ۴: مبلغ  ۳۳۰/۰۰۰ ریال معادل سی و سه هزار تومان به عنوان حق شرکت در آزمون مصاحبه عمومی و تخصصی داوطلبان به حساب شماره ۲۱۷۸۱۴۱۷۷۳۰۰۷ بنام درآمدهای غیر درمانی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه نزد بانک ملی شعبه شهرداری تربت حیدریه پرداخت نموده و اسکن فیش پرداختی را در محلی که در سامانه ثبت نام اینترنتی مشخص شده است، بارگذاری نمایید. ضمناً فیش پرداختی در روز آزمون اخذ خواهد گردید .

تبصره ۱- به ثبت نام ناقص و یا ارسال مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی شود .

مهلت ثبت نام آزمون

متقاضیان محترم میتوانند از روز دو شنبه مورخ ۹۷/۱۰/۱۷ لغایت پایان وقت روز سه شنبه مورخ ۹۷/۱۰/۲۵ نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام نمایند. با عنایت به محدودیت زمانی تا برگزاری زمان آزمون، مهلت ثبت نام به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد. لذا با توجه به احتمال ایجاد مشکل در پهنای باند در روزهای پایانی به علت حجم بالای ثبت نام، خواهشمند است در اسرع وقت و قبل از پایان مهلت اعلام شده، نسبت به ثبت نام اقدام نمائید .

۵- مدارک مورد نیاز در صورت درخواست ارسال یا ارائه اصل مدارک :

با توجه به اینکه در زمان آزمون هیچگونه مدرک و مستنداتی جهت بررسی صحت اطلاعات ثبت شده در فرم ثبت نام از افراد اخذ نمی گردد، لذا داوطلبان گرامی موظفند مدارک ذیل را قبل از برگزاری آزمون مصاحبه جهت بررسی ارائه نمایند. نحوه، زمان و آدرس محل تحویل مدارک متعاقباً اعلام خواهد شد.

· پرینت برگ ثبت نام در فراخوان

· ۲ قطعه عکس ۴*۳ با پشت زمینه سفید و پشت نویسی شده

· اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه (۱سری)

· اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه همسر(در صورت تاهل) (۱سری)

· اصل و تصویر کارت ملی پشت و رو (۱سری)

· اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی (۱سری)

· اصل و تصویر گواهی پایان طرح مشمولین خدمت پزشکان و پیراپزشکان (طرح اختیاری) (۱ سری)

· اصل و تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم پشت و رو یا گواهی که حداکثر تا آخرین روز مهلت ثبت نام آزمون، پایان خدمت نظام وظیفه را تایید نماید . (۱سری)

· اصل مدارک دال بر بومی بودن به همراه تصویر آن (۱سری)

· اصل مدارک دال بر ایثارگری حسب مورد از مراجع ذیربط

· در صورت نیاز به مدارک دیگر متعاقباً نوع مدارک و نحوه ارسال از طریق سایت اعلام خواهد شد .

* تذکر مهم در خصوص مدارک مورد نیاز:

با توجه به اینکه مدارک متقاضیان، قبل از برگزاری آزمون مصاحبه بررسی خواهد شد، لذا در صورتی که مدارک داوطلبان (به ویژه مدارک بومی بودن و …) مغایر با شرایط مندرج در این آگهی باشد، هیچ گونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از آزمون، اعلام نتایج اولیه و حتی در صورت پذیرش نهایی، امتیاز، اولویت، یا سهمیه مربوطه از داوطلب سلب خواهد شد و داوطلب حق هیچ گونه اعتراضی ندارد. ضمناً مدرک تحصیلی پذیرفته شدگان از مراجع ذیربط استعلام خواهد گردید و تطبیق اولیه انجام شده، ملاک قطعی بر اصالت مدارک نخواهد بود.

زمان برگزاری آزمون

آزمون مصاحبه عمومی و تخصصی در یک مرحله در روز دوشنبه مورخ ۹۷/۱۱/۰۱ برگزار خواهد شد. مکان و ساعت برگزاری آزمون از طریق سامانه جذب نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تربت حیدریه متعاقباً اعلام خواهد شد .

لازم به ذکر است شرکت در آزمون مصاحبه، به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان، قبل از اجرای آزمون مصاحبه توسط دانشگاه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

* تذکر بسیار مهم در خصوص تغییر اطلاعات ثبت نامی:

با توجه به اینکه در هنگام بررسی مدارک، هرگونه تغییر در اطلاعات وارد شده به نحوی که منجر به بهره مندی داوطلب از اولویت یا امتیاز مربوطه گردد، ممنوع می باشد و معرفی افراد جهت شرکت در آزمون مصاحبه صرفاً براساس اطلاعات ثبت نامی (خود اظهاری) داوطلبان و امتیازات و سهمیه های قانونی انتخاب شده توسط‌آنان صورت می گیرد، لذا لازم است ورود اطلاعات مذکور (انتخاب اولویت بومی، وضعیت ایثارگری، سنوات خدمت شرکتی و …) در فرم تقاضانامه ثبت نام اینترنتی (به خصوص اگر در کافی نت صورت می گیرد) با دقت و صداقت صورت گیرد، چرا که با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون های قبلی، امکان اصلاح اطلاعات مذکور در هنگام بررسی مدارک به هیچ وجه امکانپذیر نمی باشد.

مواد آزمون مصاحبه

برای سنجش اطلاعات عمومی و تخصصی داوطلبین، آزمون مصاحبه عمومی و تخصصی بشرح ذیل برگزار خواهد شد.

۱/۶- آزمون مصاحبه عمومی شامل معلومات و توانمندی های عمومی داوطلبین می باشد .

۲/۶- برای سنجش اطلاعات و توانمندی های تخصصی داوطلبین، آزمون مصاحبه تخصصی مرتبط با رشته شغلی کارشناس بهداشت محیط انجام خواهد شد.

تبصره ۱) سقف نمره آزمون مصاحبه (عمومی و تخصصی) ۱۰۰ امتیاز می باشد .

تبصره ۲) احتساب نمره نهایی شرکت کنندگان در آزمون مصاحبه براساس وزن هفتاد درصد (۷۰%) نمره آزمون مصاحبه تخصصی و سی درصد (۳۰%) نمره آزمون مصاحبه عمومی خواهد بود.

ضوابط بومی گزینی

اولویت جذب صرفاً با متقاضیان “بومی شهرستان” در صورت برخورداری از شرایط مندرج در یکی از بندهای ذیل و کسب حدنصاب نمره به ترتیب مجموع نمره فضلی آزمون مصاحبه اختصاص می یابد. در صورتیکه ظرفیت مورد نیاز رشته شغلی کارشناس بهداشت محیط از بین متقاضیان استخدام “بومی شهرستان” تکمیل نگردد، پذیرش بقیه افراد تا تکمیل ظرفیت و همچنین انتخاب افراد ذخیره از بین متقاضیان با اولویت “بومی استان” و سپس متقاضیان “غیربومی” رشته شغلی کارشناس بهداشت محیط به ترتیب نمره فضلی آزمون مصاحبه صورت می پذیرد.

داوطلب “بومی” که مشتمل بر بومی ” شهرستان” و بومی “استان” می باشد، فردی است که واجد یکی از شرایط مندرج در بندهای الف و ب ذیل باشند :

الف) شرایط مشمولیت بومی “شهرستان”:

۱- شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد .

تبصره) متولدین شهرستان زاوه در صورتیکه که شهر محل تولد، دولت آباد و یا بخش محل تولد ایشان یکی از بخش های ذیل باشد و یکی از کد رشته های شغلی که محل خدمت آن شهرستان زاوه می باشند انتخاب نمایند، بعنوان بومی محل تولد شناخته خواهند شد :

* بخش مرکزی (صفائیه)

* بخش سلیمان

۱- همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل یا بازنشسته) که شهرستان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد .

۱- داوطلب حداقل چهار (۴) سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و پیش دانشگاهی) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد .

۱- داوطلب، پدر، مادر و یا همسر ایشان حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت بیمه (در قبال اشتغال) در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشد .

ب) شرایط مشمولیت بومی “استان” :

۱- استان محل تولد داوطلب یا همسر وی با استان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد .

۲- همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل یا بازنشسته) که استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با استان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد .

۳- داوطلب حداقل چهار (۴) سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و پیش دانشگاهی) را به صورت متوالی یا متناوب در استان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.

۴- داوطلب، پدر، مادر و یا همسر ایشان حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت بیمه (در قبال اشتغال) در استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشد .

تذکرات مهم در خصوص اولویت بومی :

تبصره ۱) داوطلبان در صورتی می توانند از شرایط بومی اعلام شده برای والدین خود (موضوع بندهای ۲ و ۴ موارد الف و ب) استفاده نمایند که زمان تحقق موضوع (اشتغال، بازنشستگی یا پرداخت حق بیمه) مربوط به پس از تاریخ تولد داوطلبان باشد .

تبصره ۲) پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده (موضوع بند ۴ موارد الف و ب) صرفاً توسط یکی از موارد (یا پدر یا مادر یا همسر) قابل احتساب است .

تبصره ۳) در خصوص احتساب سنوات پرداخت بیمه (موضوع بند ۴ موارد الف و ب) صرفاً به پرداخت هایی که در قبال اشتغال فرد صورت گرفته باشد، لحاظ خواهد شد. (پرداخت بیمه روستایی، بیمه در قبال خدمات درمانی، بیمه دوران سربازی و … مورد قبول نمی باشد)

تبصره ۴) در خصوص بند ۴ شرایط “بومی شهرستان”، شهرستان محل خدمت (کارگاه) که بیمه بابت آن پرداخت شده است ملاک عمل می باشد (نه شهرستان و شعبه صادر کننده گواهی پرداخت حق بیمه)

تبصره ۵) در خصوص بند ۲ موارد “بومی شهرستان” و “بومی استان”، محلی که فرد در آن بازنشسته شده است ملاک عمل می باشد. (نه محل انتقال مستمری بازنشستگی)

تبصره ۶) مبنای استان و شهرستان برای تعیین بومی بودن، آخرین تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد .

۹- تذکرات

۱/۹- افراد بازنشسته و بازخرید شده و مستخدمین رسمی، پیمانی و قراردادی دانشگاه و سایر دستگاه های اجرایی، حق شرکت در این آزمون را ندارند .

۲/۹- شرکت کارمندان منفصل از خدمت و همچنین کارمندان اخراج شده توسط سایر موسسات و واحدهای تابعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این آزمون ممنوع می باشد .

۳/۹- شرکت داوطلبان دارای مدرک تحصیلی مرتبط و غیرمرتبط بالاتر از مدرک تحصیلی مندرج در آگهی جذب ممنوع و در صورت پذیرش و حتی پس از شروع بکار این افراد، قرارداد استخدامی فرد لغو و بالااثر و از نفرات ذخیره دارای شرایط احراز، جایگزین خواهد شد .

۴/۹- شرکت دانشجویان مقاطع تحصیلی بالاتر از مقطع تحصیلی آگهی شده (اعم از مرتبط یا غیر مرتبط با مدرک تحصیلی درج شده در آگهی) ممنوع می باشد .

۵/۹- دارندگان مدرک تحصیلی معادل، حق ثبت نام در این آزمون را ندارند و در صورت شرکت در آزمون، درخصوص پذیرش این افراد ترتیب اثر داده نمی شود .

* تذکر خیلی مهم :

داوطلبان صرفاً در صورتی می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنان به طور کامل و مشخص در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد (مطابق با جدول شغل محلها). لذا داوطلبان فاقد شرایط تحصیلی درج شده در آگهی، از ثبت نام جداً خودداری نمایند. بدیهی است در هر مرحله از فرایند جذب و بکارگیری مشخص گردد که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی آنها با شرایط ذکر شده در آگهی منطبق نیست و دارای پسوند و پیشوند کمتر و یا بیشتر از آنچه در آگهی اعلام گردیده است می باشد، از سایر مراحل استخدام حذف خواهند شد .

۶/۹- انتخاب داوطلبان به ترتیب بالاترین نمره کل ماخوذه در آزمون مصاحبه رشته شغلی کارشناس بهداشت محیط و با رعایت ظرفیت پیش بینی شده می باشد. در مواردی که نمره کل دو داوطلب یکسان و مازاد بر ظرفیت باشد، ابتدا نمره آزمون مصاحبه تخصصی ملاک انتخاب خواهد بود و در صورت برابر بودن نمره آزمون مصاحبه تخصصی، نمره آزمون توانمندی های عمومی ملاک انتخاب خواهد بود و در صورت برابر بودن نمره آزمون مصاحبه عمومی، انتخاب اصلح از سوی هسته گزینش دانشگاه، ملاک عمل قرار خواهد گرفت .

تبصره: در صورتی که انتخاب اصلح از سوی هسته گزینش دانشگاه مقدور نباشد، آزمون مصاحبه مجدداً برگزار و نتایج آن ملاک عمل قرار خواهد گرفت .

۷/۹- پس از برگزاری آزمون و استخراج نتایج اولیه، از میان داوطلبانی که با لحاظ اولویت های قانونی مندرج در آگهی و نمره آزمون مصاحبه، دارای رتبه بالاتری هستند، نسبت به انتخاب و معرفی یک برابر مورد نیاز به عنوان نتایج نهایی آزمون به هسته گزینش دانشگاه اقدام خواهد شد .

۸/۹- هرگونه اطلاع رسانی در خصوص آزمون از طریق سایت اینترنتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تربت حیدریه خواهد بود و داوطلبان اطلاعات مورد نیاز خود را از این طریق دریافت خواهند کرد. اسامی پذیرفته شدگان نهایی نیز از طریق سایت مذکور اعلام خواهد شد و پذیرفته شدگان اصلی پس از اعلام نهایی نتایج، می بایست در مهلت مقرر جهت تکمیل مدارک و طی مراحل جذب و بکارگیری به واحد استخدام دانشگاه مراجعه نمایند. بدیهی است در صورت عدم مراجعه پذیرفته شدگان جهت ارائه و تکمیل مدارک در مهلت مقرر و یا انصراف آنان، از پذیرفته شدگان ذخیره جهت شروع بکار دعوت به عمل خواهد آمد . (داوطلبان موظفند جهت اطلاع از آخرین اطلاعیه های مربوط به این آزمون، هر ۲۴ ساعت یکبار به سامانه جذب نیروی انسانی دانشگاه مراجعه نمایند)

۹/۹- چنانچه در هر یک از مراحل استخدام، خلاف اطلاعات اعلام شده توسط داوطلب محرز شود، مراحل طی شده کان لم یکن تلقی خواهد شد و در صورت صدور حکم استخدام، حکم و قرارداد فرد لغو و بلااثر می گردد .

۱۰/۹- باتوجه به این که ملاک ثبت نام از متقاضیان تکمیل فرم درخواست شغل اینترنتی می باشد لازم است در تکمیل آن نهایت دقت را به عمل آورده و هیچگونه اصلاحاتی پس از ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود .

۱۱/۹- ملاک محاسبه سن، تاریخ فراغت از تحصیل، تاریخ اخذ مدرک تحصیلی و تاریخ پایان خدمت نظام وظیفه یا تاریخ صدور کارت معافیت دائم داوطلبان، حداکثر آخرین روز مهلت ثبت نام (۲۵/۱۰/۱۳۹۷) می باشد .

۱۲/۹- استخدام پذیرفته شدگان نهایی آزمون که مراحل قانونی را طی نمایند، منوط به تایید توانمندی های جسمی، روانی، ذهنی و حرکتی افراد توسط کمیسیون پزشکی یا واحد طب کار دانشگاه و … می باشد .

مشاهده متن آگهی

ثبت نام در آزمون