استخدام دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در آذر 97

استخدام دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه

خبر 18 آذر 97:

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت حیدریه در نظر دارد به استناد مجوزه شماره ۳۳۷۹/۲۰۹/د مورخ ۲۰/۰۰/۱۳۹۷ معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان آموزش پزشکی، در راستای تامین نیروی انسانی متخصص و متعهد مورد نیاز خود، مطابق مفاد دستورالعمل اجرایی برگزاری آزمون استخدامی مصوب هیات امناء، تعداد ۹ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق فراخوان در فضای رقابتی، شناسائی و با در نظر گرفتن اولویتهای مربوطه و پس از برگزاری آزمون عمومی و تخصصی کتبی و مصاحبه تخصصی، پس از احراز صلاحیت های عمومی براساس قانون گزینش کشور و همچنین با در نظر گرفتن سایر شرایط ذیل، بصورت قرارداد کار معین دعوت به همکاری نماید. با توجه به اینکه فراخوان منتشره به منزله شناسائی متقاضیان میباشد، بدیهی است ثبت نام در این فراخوان هیچ گونه تعهدی را جهت بکارگیری برای دانشگاه ایجاد نمی نماید. لذا در صورت نیاز پس از طی مراحل قانونی، از بین متقاضیان و با عنایت به مفاد فراخوان، دعوت به همکاری صورت می پذیرد. خواهشمند است مفاد فراخوان را بصورت دقیق مطالعه و سپس نسبت به ثبت نام اقدام نمایید .

تذکرات

۱- انعقاد قرارداد بصورت یکساله می باشد و در صورت رضایت از نحوه خدمتی و نیاز، قرارداد تمدید خواهد شد .

۲- تمامی سهمیه مجوز استخدامی پس از کسر سهمیه ایثارگران، به متقاضیان “بومی شهرستان” درصورت برخورداری از شرایط مندرج در فراخوان و کسب حدنصاب نمره آزمون، به ترتیب نمره فضلی آزمون توانمندی های عمومی و تخصصی کتبی اختصاص می یابد. در صورتیکه ظرفیت مورد نیاز هر یک از رشته های شغلی مندرج در آگهی استخدام از بین متقاضیان استخدام “بومی شهرستان” تکمیل نگردد، پذیرش بقیه افراد تا تکمیل ظرفیت و همچنین انتخاب افراد ذخیره از بین متقاضیان با اولویت “بومی استان” و سپس متقاضیان “غیربومی” همان رشته شغلی به ترتیب نمره فضلی صورت می پذیرد .

۳- هرگونه اطلاع رسانی در خصوص زمان و محل برگزاری آزمون و مصاحبه، نحوه صدور کارت و … از طریق سایت اینترنتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت حیدریه انجام خواهد شد. لذا داوطلبین موظف هستند جهت آگاهی از اطلاعیه ها حداقل هر ۲۴ ساعت یکبار به سایت مراجعه نمایند .

ردیف آگهی رشته شغلی محل درخواست تعداد مورد نیازمرد / زن / هردو مدرک تحصیلی شرایط احراز
۸۶ کارشناس امور آموزشی تربت حیدریه ۱ دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس یا فوق لیسانس در یکی از رشته های علوم تربیتی(برنامه ریزی آموزشی) یا علوم تربیتی(تحقیقات آموزشی) یا علوم تربیتی(تکنولوژی آموزشی) یا علوم تربیتی(مدیریت آموزش عالی) یا علوم تربیتی(مدیریت و برنامه ریزی آموزشی) دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد: مدرک کارشناسی ارشد می بایست با مدرک کارشناسی مرتبط باشد .
۸۷ کارشناس علم سنجی و پایش علوم پزشکی تربت حیدریه ۱ دارا بودن مدرک تحصیلی فوق لیسانس در یکی از رشته های انفورماتیک پزشکی یا فناوری اطلاعات سلامت یا مدارک پزشکی یا مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی یا مدیریت فناوری اطلاعات پزشکی یا کتابداری در شاخه پزشکی یا کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد می بایست با مدرک تحصیلی کارشناسی مرتبط باشد .
۸۸ کارشناس تربیت بدنی تربت حیدریه ۱ دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس یا فوق لیسانس در یکی از رشته های تربیت بدنی یا تربیت بدنی و علوم ورزشی *دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد: مدرک کارشناسی ارشد می بایست با مدرک کارشناسی مرتبط باشد .
۸۹ کارشناس اقتصاد سلامت تربت حیدریه ۲ دارا بودن مدرک تحصیلی فوق لیسانس در یکی از رشته های اقتصاد بهداشت یا اقتصاد سلامت یا مدیریت خدمات بهداشتی درمانی مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد می بایست با مدرک تحصیلی کارشناسی مرتبط باشد .
۹۰ کارشناس فوریتهای پزشکی مه ولات ۱ دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس یا فوق لیسانس در یکی از رشته های پرستاری یا فوریت های پزشکی یا هوشبری مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد می بایست با مدرک کارشناسی مرتبط باشد. داشتن گواهینامه رانندگی با آمبولانس
۹۱ کارشناس تحلیل منابع و اقتصاد سلامت تربت حیدریه ۱ دارا بودن مدرک تحصیلی فوق لیسانس در یکی از رشته های اقتصاد بهداشت یا اقتصاد سلامت یا مدیریت خدمات بهداشتی درمانی مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد می بایست با مدرک تحصیلی کارشناسی مرتبط باشد .
۹۲ حسابدار مه ولات ۱ دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس یا فوق لیسانس در رشته حسابداری * دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد: مدرک کارشناسی ارشد می بایست با مدرک کارشناسی مرتبط باشد .
۹۳ حسابدار زاوه ۱ دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس یا فوق لیسانس در رشته حسابداری * دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد: مدرک کارشناسی ارشد می بایست با مدرک کارشناسی مرتبط باشد .

شرایط عمومی

۱/۱- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۲/۱- داشتن تابعیت ایران

۳/۱- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۴/۱- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم برای مردان

تبصره: در عنوان شغلی کارشناس فوریت های پزشکی، دارندگان کارت معافیت پزشکی، مجاز به شرکت در این آزمون نمی باشند .

۵/۱- عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روانگردان

۶/۱- نداشتن سابقه محکومیت جزایی م‍وثر

۷/۱- داشتن سلامت جسمانی، روانی و توانایی برای انجام کاری که برای آن به خدمت گرفته می شوند (طبق نظر کمیسیون پزشکی یا واحد طب کار دانشگاه و…)

شرایط اختصاصی

۱/۲- داشتن حداقل سن ۲۰ سال تمام و حداکثر ۳۵ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی و حداکثر ۴۰ سال سن تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد (ملاک محاسبه سن، حداکثر آخرین روز مهلت ثبت نام می باشد – تاریخ ۲۳/۰۹/۱۳۹۷)

* تبصره : موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبر، به حداکثر سن مقرر داوطلبان اضافه خواهد شد :

الف) داوطلبانی که به صورت قرارداد تمام وقت در موسسه و سایر موسسات تابعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شرکتهای پیمانکاری تامین نیرو طرف قرارداد آنها (در قالب خرید خدمات نیروی انسانی) به خدمت اشتغال دارند، به میزان خدمت غیررسمی آنها (تا سقف ۱۵ سال)

تبصره: داوطلبانی که به صورت قرارداد تمام وقت در موسسه و سایر موسسات تابعه وزارت متبوع و یا شرکتهای پیمانکاری طرف قرارداد آنها (در قالب خرید خدمات نیروی انسانی) به خدمت اشتغال داشته اند و در تاریخ آزمون با موسسه قطع همکاری نموده اند، حداکثر به میزان ۵ سال .

ب) مدت سابقه خدمت تمام وقت دولتی، حداکثر به میزان پنج سال .

پ)جانبازان، آزادگان، همسر و فرزندان شهداء،‌همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد (۲۵%) و بالاتر، همسر و فرزندان آزادگان که حداقل یکسال و بالاتر سابقه اسارت دارند و رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه (دارندگان گواهی از معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین یا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یا معاونت توسعه مدیریت و منابع جهاد کشاورزی و یا ستاد مشترک نیروهای مسلح (درخصوص کارکنان پایور نیروهای مسلح و نیروهای وظیفه)) از شرط حداکثر سن معاف می باشند .

ت) افراد خانواده معظم شهداء (شامل پدر، مادر، خواهر، برادر) تا میزان ۵ سال

ث) رزمندگان دارای کمتر از شش ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه، به میزان مدت حضور در جبهه

ج) مدت خدمت سربازی انجام شده

چ) داوطلبانی که طرح خدمت نیروی انسانی موظف (اجباری یا اختیاری یا در قالب تمدید طرح) را به استناد قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان انجام داده اند به میزان انجام خدمت فوق

۲/۲- مشمولین خدمت پزشکان و پیراپزشکان در رشته های دارای طرح “اجباری” می بایست دارای معافیت یا گواهی پایان انجام طرح خدمت مربوطه تا حداکثر آخرین روز مهلت ثبت نام باشند. (تاریخ ۲۳/۰۹/۱۳۹۷)

تبصره: در خصوص داوطلبانی که مدت طرح اجباری خود را به پایان رسانده و یا تا آخرین روز مهلت ثبت نام در این آزمون (تاریخ ۲۳/۰۹/۱۳۹۷) به پایان می رسانند و به استناد بخشنامه شماره ۸۵۴/۱۰۰ مورخ ۱۶/۰۷/۱۳۹۳ وزارت متبوع، نسبت به تمدید طرح آنان اقدام شود و همچنین داوطلبانی که به استناد بند ۱ بخشنامه شماره ۱۵۹۱/۲۰۹/د مورخ ۲۳/۰۵/۱۳۹۲ متقاضی انجام خدمات قانونی بدون احتساب ضریب منطقه خدمتی باشند، نیازی به ارائه گواهی “پایان طرح” نداشته و با ارائه گواهی “اشتغال به طرح” مجاز به شرکت در این آزمون می باشند. این دسته از داوطلبان می بایست پس از اعلام نتایج و قبولی در آزمون، نسبت به لغو خدمت طرح اختیاری خود اقدام نمایند .

۳/۲- مشمولین خدمت پزشکان و پیراپزشکان در رشته های دارای طرح “اختیاری” که طرح خود را در سایر موسسات تابعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می گذرانند، در صورتی میتوانند در این آزمون شرکت نمایند که موافقت “انصراف از طرح” دانشگاه محل گذراندن طرح خود را ارائه نمایند .

۴/۲- شرایط اختصاصی و ضوابط پذیرش رشته شغلی کارشناس فوریت های پزشکی :

درخصوص شغل کارشناس فوریت های پزشکی، علاوه بر شرایط فوق الذکر، داشتن شرایط ذیل نیز الزامی می باشد :

۱- داشتن سلامت کامل جسمانی و عدم ابتلا به بیماری های مزمن، واگیر و صعب العلاج مانند دیابت، فشار خون، آسم، نارسایی کلیه، بیماری های پیشرفته قلبی و مانند اینها .

۲- نداشتن صرع و هرگونه بیماری اعصاب و روان

۳- نداشتن تغییر شکل مادرزادی یا اکتسابی اسکلتی بخصوص اندام ها (که مغایر با توان فیزیکی پرسنل در رائه خدمت طبق شرح وظایف سازمانی باشد)

۴- داشتن قدرت تکلم طبیعی زبان (نداشتن لکنت زبان)

۵- داشتن قدرت بینایی و شنوایی کامل

نکته خیلی مهم: دارندگان کارت معافیت پزشکی سربازی، مجاز به شرکت در این آزمون نمی باشند و در صورت عدم رعایت این موضوع، از سیر مراحل آزمون حذف می گردند .

۶- داشتن قد ۱۶۵ سانتی متر و بالاتر

۷- داشتن شاخص توده بدنی BMI (Index Body Mass) کمتر از ۳۰ و بیشتر از ۱۹

تذکر: اندازه گیری قد و BMI اولین مرحله از مصاحبه رشته شغلی کارشناس فوریتهای پزشکی می باشد و در صورتی که داوطلب هر یک از این شرایط را احراز ننماید، از انجام سایر مراحل مصاحبه (تست آمادگی جسمانی، آزمایشات پاراکلینیکی و …) باز می ماند .

۸- داشتن گواهینامه رانندگی با آمبولانس (ب ۲) یا پایه دوم

نکته خیلی مهم: داوطلبان فاقد گواهینامه رانندگی با آمبولانس (ب ۲) یا پایه دوم، مجاز به شرکت در این آزمون نمی باشند و در صورت عدم رعایت این موضوع، از سیر مراحل آزمون حذف می گردند .

۹- داشتن آمادگی جسمانی و مهارت های بدنی برای امداد رسانی سریع و صحیح (بدین منظور پس از اعلام نتایج اولیه آزمون کتبی، از حداکثر ۳ برابر ظرفیت هر شغل محل، به ترتیب نمره فضلی و پس از اعمال امتیازات و سهمیه های قانونی، برای بررسی مدارک دعوت به عمل خواهد آمد و در صورت تایید مدارک، برای انجام آزمون آمادگی جسمانی دعوت به عمل خواهد آمد)

نکته: اولویت پذیرش در خصوص رشته شغلی کارشناس فوریت های پزشکی در شرایط برابر با فارغ التحصیلان رشته فوریت های پزشکی است .

نحوه ثبت نام

الف) تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی (تقاضانامه ثبت نام) :

ثبت نام متقاضیان صرفاً بصورت الکترونیکی و از طریق سایت اینترنتی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه به آدرس http://employment.thums.ac.ir صورت می پذیرد. لذا متقاضیان محترم می بایستی پس از مطالعه دقیق مفاد فراخوان، راهنمای ثبت نام و سایر موارد مرتبط با فراخوان که در همان صفحه قابل مشاهده می باشد، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند .

تذکر ۱ : لازم به ذکر است هر داوطلب تنها امکان یک بار ثبت نام را دارد. لذا امکان ثبت نام بعدی وجود نخواهد داشت و ثبت نام اولیه ملاک عمل می باشد .

ب) ارسال فایل عکس اسکن شده :

داوطلب می بایست یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر اسکن نموده و فایل آن را بر اساس شرایط ذیل آماده و از طریق سامانه آزمون ارسال نماید :

– عکس ۴×۳ که در سال جاری گرفته شده باشد (عکس تمام رخ) .

– عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG باشد .

– اندازه عکس اسکن شده باید حداقل ۳۰۰×۲۰۰ و حداکثر ۴۰۰×۳۰۰ پیکسل باشد .

– تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد .

– حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلو بایت بیشتر باشد .

– حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد .

– حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد .

تذکر ۱ : اسکن عکس از روی کارتهای شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و …) قابل قبول نمی باشد و داوطلبان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند .

تذکر ۲ (مهم) : در صورت ارسال عکس غیرمعتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب میگردد. با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون های قبلی، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که در کافی نت ثبت نام می کنند رخ داده است، تاکید میگردد چنانچه ثبت نام خود را توسط کافی نت ها انجام می دهید، علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف داوطلب، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد .

پ) ارسال فایل فیش بانکی اسکن شده (با حجم کمتر از ۲۰۰ کیلو بایت) .

ت) ارسال فایل اسکن شده مدارک دال بر ایثارگری (با حجم کمتر از ۲۰۰ کیلو بایت) .

تذکر ۱ : ثبت نام فقط از طریق سایت صورت می پذیرد. لذا از ارسال مدارک به صورت دستی و یا مراجعه حضوری جهت درخواست شغل خوداری نمایید. بدیهی است به درخواست های دستی و حضوری هیچ گونه ترتیب اثری داده نخواهد شد. ضمناً در صورت لزوم دریافت اصل مدارک، متعاقباً اعلام خواهد شد .

تذکر ۲ : متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت نام، کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند .

تذکر ۳ : مبلغ ۳۳۰٫۰۰۰ ریال معادل سی و سه هزار تومان به عنوان حق شرکت در آزمون عمومی و تخصصی داوطلبان به حساب شماره ۲۱۷۸۱۴۱۷۷۳۰۰۷ بنام درآمدهای غیر درمانی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه نزد بانک ملی شعبه شهرداری تربت حیدریه پرداخت نموده و اسکن فیش پرداختی را در محلی که در سامانه ثبت نام اینترنتی مشخص شده است، بارگذاری نمایید. ضمناً فیش پرداختی در روز آزمون بهمراه کارت شرکت در جلسه آزمون اخذ خواهد گردید .

تبصره ۱- به ثبت نام ناقص و یا ارسال مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی شود .

مهلت ثبت نام

متقاضیان محترم میتوانند از روز پنج شنبه مورخ 1397/09/15 لغایت پایان وقت روز جمعه مورخ 1397/09/23 نسبت به ثبت نام اینترنتی اقدام نمایند. با عنایت به محدودیت زمانی تا برگزاری زمان آزمون، مهلت ثبت نام به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد. لذا با توجه به احتمال ایجاد مشکل در پهنای باند در روزهای پایانی به علت حجم بالای ثبت نام، خواهشمند است در اسرع وقت و قبل از پایان مهلت اعلام شده، نسبت به ثبت نام اقدام نمائید.

زمان اخذ کارت ورود به جلسه و برگزاری آزمون

زمان اخذ کارت ورود به جلسه آزمون از طریق سامانه جذب نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تربت حیدریه متعاقباً اعلام خواهد شد .

لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون، به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان، پس از اجرای آزمون توسط دانشگاه مورد بررسی قرار خواهد گرفت .

* تذکر بسیار مهم در خصوص تغییر اطلاعات ثبت نامی:

با توجه به اینکه اعلام نتیجه اولیه (معرفی افراد برای بررسی مدارک) براساس اطلاعات ثبت نامی (خود اظهاری) داوطلبان و امتیازات و سهمیه های قانونی انتخاب شده توسط‌آنان صورت می گیرد و به دلیل اینکه در هنگام بررسی مدارک، هرگونه تغییر در اطلاعات وارد شده به نحوی که منجر به بهره مندی داوطلب از اولویت یا امتیاز مربوطه گردد، کل فرایند اعلام نتیجه را با اختلال مواجه می سازد، لذا لازم است ورود اطلاعات مذکور (انتخاب اولویت بومی، وضعیت ایثارگری، سنوات خدمت شرکتی و …) در فرم تقاضانامه ثبت نام اینترنتی (به خصوص اگر در کافی نت صورت می گیرد) با دقت و صداقت صورت گیرد، چرا که با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون های قبلی، امکان اصلاح اطلاعات مذکور در هنگام بررسی مدارک به هیچ وجه امکانپذیر نمی باشد .

۵- مدارک مورد نیاز در صورت درخواست ارسال یا ارائه اصل مدارک :

با توجه به اینکه در زمان آزمون هیچگونه مدرک و مستنداتی جهت بررسی صحت اطلاعات ثبت شده در فرم ثبت نام از افراد اخذ نمی گردد، لذا داوطلبان گرامی که اسامی آنها به عنوان پذیرفته شده اعلام خواهد شد، موظفند مدارک ذیل را جهت بررسی ارائه نمایند. نحوه، زمان و آدرس محل تحویل مدارک متعاقباً اعلام خواهد شد .

· پرینت برگ ثبت نام در فراخوان

· ۳ قطعه عکس ۴*۳ با پشت زمینه سفید و پشت نویسی شده

· اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه (۱سری)

· اصل و تصویر تمام صفحات شناسنامه همسر(در صورت تاهل) (۱سری)

· اصل و تصویر کارت ملی پشت و رو (۱سری)

· اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی (۱سری)

· اصل و تصویر گواهی پایان طرح مشمولین خدمت پزشکان و پیراپزشکان یا معافیت از آن (۱ سری)

· اصل و تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم (بجز معافیت پزشکی) پشت و رو یا گواهی که حداکثر تا آخرین روز مهلت ثبت نام آزمون، پایان خدمت نظام وظیفه را تایید نماید . (۱سری)

· اصل مدارک دال بر بومی بودن به همراه تصویر آن (۱سری)

· اصل مدارک دال بر ایثارگری حسب مورد از مراجع ذیربط

· در صورت نیاز به مدارک دیگر متعاقباً نوع مدارک و نحوه ارسال از طریق سایت اعلام خواهد شد .

* تذکر مهم در خصوص مدارک مورد نیاز:

با توجه به اینکه مدارک متقاضیان، پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون عمومی و تخصصی و اعلام نتایج اولیه آزمون، بررسی خواهد شد، لذا در صورتی که مدارک داوطلبان (به ویژه مدارک ایثارگری، بومی بودن، گواهی اشتغال بکار و …) مغایر با شرایط مندرج در این آگهی باشد، هیچ گونه حقی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از آزمون، اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی و حتی در صورت پذیرش نهایی، امتیاز، اولویت، یا سهمیه مربوطه از داوطلب سلب خواهد شد و داوطلب حق هیچ گونه اعتراضی ندارد. ضمناً مدرک تحصیلی پذیرفته شدگان از مراجع ذیربط استعلام خواهد گردید و تطبیق اولیه انجام شده، ملاک قطعی بر اصالت مدارک نخواهد بود .

زمان و نحوه برگزاری آزمون

زمان و مکان برگزاری آزمون از طریق سامانه جذب نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تربت حیدریه متعاقباً اعلام خواهد شد .

مواد آزمون

۱/۶- آزمون عمومی کتبی شامل: ۱- زبان و ادبیات فارسی ۲- معارف اسلامی ۳- ریاضی و آمار مقدماتی ۴- زبان انگلیسی عمومی ۵- هوش و توانمندی های ذهنی ۶- اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مبانی قانون ۷- فن آوری اطلاعات، در مجموع به تعداد ۹۰ سوال به صورت چهار گزینه ای با اعمال ضریب یک طراحی می گردد. ضمناً به ازای هر سه پاسخ غلط، یک پاسخ صحیح حذف خواهد شد.

تبصره ۱ : سئوالات معارف اسلامی مربوط به پیروان سایر مذاهب اسلامی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مطابق تعالیم و احکام فقهی آنان طراحی خواهد شد .

تبصره ۲ : اقلیت های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوالات معارف اسلامی معاف می باشند و نمره مکتسبه این داوطلبان براساس مجموع تراز شده سایر سئوالات محاسبه خواهد شد. بدیهی است زمان پاسخگویی به سئوالات عمومی این گروه از داوطلبان به نسبت تعداد سئوالات، کمتر خواهد بود .

۲/۶- آزمون کتبی تخصصی شامل سئوالات مرتبط با رشته شغلی مورد درخواست داوطلب به تعداد ۶۰ تا ۹۰ سئوال به صورت چهار گزینه ای با اعمال ضریب دو طراحی می گردد. ضمناً به ازای هر سه پاسخ غلط، یک پاسخ صحیح حذف خواهد شد .

تبصره ۱) سقف نمره آزمون برگزار شده (آزمون کتبی و مصاحبه) ۱۰۰ امتیاز می باشد .

تبصره ۲) با عنایت به اینکه این آزمون بصورت ترکیبی از آزمون کتبی و مصاحبه می باشد، صرفاً افرادی که حد نصاب نمره آزمون کتبی را اخذ نموده اند به آزمون مصاحبه دعوت خواهند شد .

تبصره ۳) حد نصاب نمره آزمون کتبی (عمومی و تخصصی) کسب حداقل ۵۰ درصد میانگین امتیاز (مجموع نمره عمومی و تخصصی آزمون کتبی) سه نفر دارای بالاترین امتیار آزمون در هر شغل می باشد .

تبصره ۴) در صورت عدم تامین نیروهای مورد نیاز در هر رشته شغلی، ممکن است حسب نظر دانشگاه حد نصاب نمره آزمون کتبی، تا تکمیل ظرفیت کاهش داده شود .

تبصره ۵) احتساب نمره نهایی پذیرفته شدگان براساس وزن هفتاد درصد (۷۰%) نمره کل آزمون کتبی (پس از احتساب سهمیه ها و ضرایب) و سی درصد (۳۰%) نمره مصاحبه خواهد بود .

۷- امتیازات و اولویت های قانونی و نحوه اعمال آنها :

سهمیه ایثارگران:

جهت اجرای ماده ۲۱ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، ۲۵% سهمیه آزمون (دو ردیف مجوز) به ایثارگران مشمول (جانبازان، آزادگان، همسر و فرزندان شهداء، همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر، همسر و فرزندان آزادگان دارای یکسال و بالای یکسال اسارت و خواهر و برادر شهید) براساس سازوکار ذیل اختصاص می یابد :

جذب ایثارگران معرفی شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران از محل سهمیه فوق، صرفاً از طریق شرکت در آزمون و رقابت بین فرزندان شاهد و ایثارگران مشمول (بیکار و غیردانشجو) انجام و از بین آنها براساس بالاترین نمره مکتسبه آزمون کتبی و آزمون مصاحبه پذیرش بعمل می آید. لذا کسب حد نصاب نمرات آزمون، رعایت شرط حداقل معدل و حداکثر سن برای داوطلبان مذکور (به استثناء خواهر و برادر شهید) در حد سهمیه تعیین شده الزامی نمی باشد .

تبصره ۱: در صورتی که دو نفر سهمیه اختصاص یافته به ایثارگران ۲۵% در یک رشته شغلی تک ظرفیتی، بالاترین نمرات آزمون کتبی و آزمون مصاحبه را در بین ایثارگران کسب نمایند، بدلیل عدم امکان پذیرش بیشتر از یک نفر در آن شغل محل، نفر دوم سهمیه ایثارگران ۲۵% از بالاترین نمرات مکتسبه در سایر رشته های شغلی پذیرش خواهد شد .

تبصره ۲: در صورت عدم شرکت داوطلبان ایثارگر در این آزمون، کلیه سهیمه آزمون در تمامی رشته های شغلی، به شرکت کنندگان آزاد اختصاص خواهد یافت .

۸- ضوابط بومی گزینی :

اولویت جذب صرفاً با متقاضیان “بومی شهرستان” در صورت برخورداری از شرایط مندرج در یکی از بندهای ذیل و کسب حدنصاب نمره به ترتیب مجموع نمره فضلی آزمون توانمندی های عمومی و تخصصی کتبی اختصاص می یابد. در صورتیکه ظرفیت مورد نیاز هر یک از رشته های شغلی مندرج در آگهی از بین متقاضیان استخدام “بومی شهرستان” تکمیل نگردد، پذیرش بقیه افراد تا تکمیل ظرفیت و همچنین انتخاب افراد ذخیره از بین متقاضیان با اولویت “بومی استان” و سپس متقاضیان “غیربومی” همان رشته شغلی به ترتیب نمره فضلی صورت می پذیرد .

داوطلب “بومی” که مشتمل بر بومی ” شهرستان” و بومی “استان” می باشد، فردی است که واجد یکی از شرایط مندرج در بندهای الف و ب ذیل باشند :

الف) شرایط مشمولیت بومی “شهرستان” :

۱- شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد .

تبصره الف) متولدین شهرستان تربت حیدریه در صورتیکه که شهر محل تولد، تربت حیدریه و یا بخش محل تولد ایشان یکی از بخش های ذیل باشد و یکی از کد رشته های شغلی که محل خدمت آن شهرستان تربت حیدریه می باشند انتخاب نمایند، بعنوان بومی محل تولد شناخته خواهند شد :

– بخش های مرکزی (بالا ولایت ، پایین ولایت)

– جلگه رخ (بالا رخ ، پایین رخ ، میان رخ)

– کدکن

– بایگ

تبصره ب) متولدین شهرستان زاوه در صورتیکه که شهر محل تولد، دولت آباد و یا بخش محل تولد ایشان یکی از بخش های ذیل باشد و یکی از کد رشته های شغلی که محل خدمت آن شهرستان زاوه می باشند انتخاب نمایند، بعنوان بومی محل تولد شناخته خواهند شد :

– بخش مرکزی (صفائیه)

– بخش سلیمان

تبصره پ) متولدین شهرستان مه ولات در صورتیکه که شهر محل تولد، فیض آباد و یا بخش محل تولد ایشان یکی از بخش های ذیل باشد و یکی از کد رشته های شغلی که محل خدمت آن شهرستان مه ولات می باشند انتخاب نمایند، بعنوان بومی محل تولد شناخته خواهند شد :

– بخش مرکزی

– بخش شادمهر

۲- همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل یا بازنشسته) که شهرستان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد .

۳- داوطلب حداقل چهار (۴) سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و پیش دانشگاهی) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد .

۴- داوطلب، پدر، مادر و یا همسر ایشان حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت بیمه (در قبال اشتغال) در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشد .

ب) شرایط مشمولیت بومی “استان” :

۱- استان محل تولد داوطلب یا همسر وی با استان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد .

۲- همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل یا بازنشسته) که استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با استان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد .

۳- داوطلب حداقل چهار (۴) سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و پیش دانشگاهی) را به صورت متوالی یا متناوب در استان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد .

۴- داوطلب، پدر، مادر و یا همسر ایشان حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت بیمه (در قبال اشتغال) در استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشد .

تذکرات مهم در خصوص اولویت بومی :

تبصره ۱) داوطلبان در صورتی می توانند از شرایط بومی اعلام شده برای والدین خود (موضوع بندهای ۲ و ۴ موارد الف و ب) استفاده نمایند که زمان تحقق موضوع (اشتغال، بازنشستگی یا پرداخت حق بیمه) مربوط به پس از تاریخ تولد داوطلبان باشد .

تبصره ۲) پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده (موضوع بند ۴ موارد الف و ب) صرفاً توسط یکی از موارد (یا پدر یا مادر یا همسر) قابل احتساب است .

تبصره ۳) در خصوص احتساب سنوات پرداخت بیمه (موضوع بند ۴ موارد الف و ب) صرفاً به پرداخت هایی که در قبال اشتغال فرد صورت گرفته باشد، لحاظ خواهد شد. (پرداخت بیمه روستایی، بیمه در قبال خدمات درمانی، بیمه دوران سربازی و … مورد قبول نمی باشد)

تبصره ۴) در خصوص بند ۴ شرایط “بومی شهرستان”، شهرستان محل خدمت (کارگاه) که بیمه بابت آن پرداخت شده است ملاک عمل می باشد (نه شهرستان و شعبه صادر کننده گواهی پرداخت حق بیمه)

تبصره ۵) در خصوص بند ۲ موارد “بومی شهرستان” و “بومی استان”، محلی که فرد در آن بازنشسته شده است ملاک عمل می باشد. (نه محل انتقال مستمری بازنشستگی)

تبصره ۶) مبنای استان و شهرستان برای تعیین بومی بودن، آخرین تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد .

۹- تذکرات

۱/۹- افراد بازنشسته و بازخرید شده و مستخدمین رسمی و پیمانی دانشگاه و سایر دستگاه های اجرایی، حق شرکت در این آزمون را ندارند .

۲/۹- شرکت کارمندان منفصل از خدمت و همچنین کارمندان اخراج شده توسط سایر موسسات و واحدهای تابعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این آزمون ممنوع می باشد .

۳/۹- شرکت داوطلبان دارای مدرک تحصیلی مرتبط بالاتر از مدرک تحصیلی شرایط احراز مورد نیاز مندرج در آگهی جذب ممنوع و در صورت پذیرش و حتی پس از شروع بکار این افراد، قرارداد استخدامی فرد لغو و بالااثر و از نفرات ذخیره دارای شرایط، جایگزین خواهد شد .

تبصره: در صورتیکه داوطلب در بدو استخدام دارای مدرک تحصیلی در مقطع بالاتر غیرمرتبط با مدرک تحصیلی درج شده در آگهی منتشره باشد، ملزم به ارائه تعهدنامه محضری مبنی بر عدم درخواست اعمال مدرک تحصیلی مربوطه پس از بکارگیری خواهد بود .

۴/۹- شرکت دانشجویان مقاطع تحصیلی بالاتر از مقطع تحصیلی آگهی شده (اعم از مرتبط یا غیر مرتبط با مدرک تحصیلی درج شده در آگهی) ممنوع می باشد .

۵/۹- دارندگان مدرک تحصیلی معادل، حق ثبت نام در این آزمون را ندارند و در صورت شرکت در آزمون، درخصوص پذیرش این افراد ترتیب اثر داده نمی شود .

* تذکر خیلی مهم :

داوطلبان صرفاً در صورتی می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنان به طور کامل و مشخص در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد (مطابق با جدول شغل محلها). لذا داوطلبان فاقد شرایط تحصیلی درج شده در آگهی، از ثبت نام جداً خودداری نمایند. بدیهی است در هر مرحله از فرایند جذب و بکارگیری مشخص گردد که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی آنها با شرایط ذکر شده در آگهی منطبق نیست و دارای پسوند و پیشوند کمتر و یا بیشتر از آنچه در آگهی اعلام گردیده است می باشد، از سایر مراحل استخدام حذف خواهند شد .

۶/۹- انتخاب داوطلبان به ترتیب بالاترین نمره کل ماخوذه در آزمون در هر رشته شغلی و با رعایت ظرفیت پیش بینی شده می باشد. در مواردی که نمره کل دو داوطلب در یک رشته شغلی یکسان و مازاد بر ظرفیت باشد، ابتدا نمره آزمون توانمندی های تخصصی ملاک انتخاب خواهد بود و در صورت برابر بودن نمره آزمون توانمندی های تخصصی، نمره آزمون توانمندی های عمومی ملاک انتخاب خواهد بود و در صورت برابر بودن نمره آزمون توانمندی های عمومی، انتخاب اصلح از سوی هسته گزینش دانشگاه، ملاک عمل قرار خواهد گرفت .

تبصره: در صورتی که انتخاب اصلح از سوی هسته گزینش دانشگاه مقدور نباشد، آزمون تخصصی کتبی مجدداً برگزار و نتایج آن ملاک عمل قرار خواهد گرفت .

۷/۹- پس از برگزاری آزمون و استخراج نتایج اولیه، فهرست اسامی ۳ برابر پذیرفته شدگان مرحله اول اعلام نتیجه آزمون، جهت بررسی صحت و سقم مدارک خود اظهاری در هنگام ثبت نام، از طریق سایت اینترنتی دانشگاه اعلام خواهد گردید. بدیهی است به میزان افرادی که به دلیل عدم ارائه مدارک مثبته از فهرست مربوطه حذف گردند، از سایر شرکت کنندگان در آزمون به ترتیب مندرجات آگهی دعوت بعمل خواهد آمد .

۸/۹- با عنایت به اینکه علاوه بر آزمون کتبی (عمومی و تخصصی)، آزمون مصاحبه (عمومی و تخصصی) نیز برگزار می گردد، در هر رشته محل از میان داوطلبانی که با لحاظ اولویت های قانونی مندرج در آگهی و نمره کل آزمون عمومی و تخصصی کتبی، دارای رتبه بالاتری هستند، به میزان ۳ برابر تعداد مورد نیاز (پس از بررسی و تایید مدارک)، جهت انجام مصاحبه دعوت خواهد شد و پس از انجام مصاحبه، نسبت به انتخاب و معرفی یک برابر مورد نیاز به عنوان نتایج نهایی آزمون به هسته گزینش دانشگاه اقدام خواهد شد .

۹/۹- هرگونه اطلاع رسانی در خصوص آزمون از طریق سایت اینترنتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تربت حیدریه خواهد بود و داوطلبان اطلاعات مورد نیاز خود را از این طریق دریافت خواهند کرد. اسامی پذیرفته شدگان نهایی نیز از طریق سایت مذکور اعلام خواهد شد و پذیرفته شدگان اصلی پس از اعلام نهایی نتایج، می بایست در مهلت مقرر جهت تکمیل مدارک و طی مراحل جذب و بکارگیری به واحد استخدام دانشگاه مراجعه نمایند. بدیهی است در صورت عدم مراجعه پذیرفته شدگان جهت ارائه و تکمیل مدارک در مهلت مقرر و یا انصراف آنان، از پذیرفته شدگان ذخیره جهت شروع بکار دعوت به عمل خواهد آمد . (داوطلبان موظفند جهت اطلاع از آخرین اطلاعیه های مربوط به این آزمون، هر ۲۴ ساعت یکبار به سامانه جذب نیروی انسانی دانشگاه مراجعه نمایند)

۱۰/۹- چنانچه در هر یک از مراحل استخدام، خلاف اطلاعات اعلام شده توسط داوطلب محرز شود، مراحل طی شده کان لم یکن تلقی خواهد شد و در صورت صدور حکم استخدام، حکم و قرارداد فرد لغو و بلااثر می گردد .

۱۱/۹- باتوجه به این که ملاک ثبت نام از متقاضیان تکمیل فرم درخواست شغل اینترنتی می باشد لازم است در تکمیل آن نهایت دقت را به عمل آورده و هیچگونه اصلاحاتی پس از ثبت نام قابل پذیرش نخواهد بود .

۱۲/۹- داوطلبان منحصراً مجاز به انتخاب یک شغل و یک محل جغرافیایی می باشند. در صورت عدم رعایت این موضوع، کارت ورود به جلسه آزمون جهت این افراد صادر نخواهد شد و این داوطلبان حق اعتراض نخواهند داشت .

۱۳/۹- ملاک محاسبه سن، تاریخ فراغت از تحصیل، تاریخ اخذ مدرک تحصیلی، تاریخ پایان خدمت نظام وظیفه یا تاریخ صدور کارت معافیت دائم داوطلبان (آقایان)، تاریخ اخذ گواهینامه رانندگی با آمبولانس (ب۲) یا پایه دوم و همچنین تاریخ پایان انجام طرح خدمت پزشکان و پیراپزشکان در رشته های دارای طرح “اجباری” حداکثر آخرین روز مهلت ثبت نام (۲۳/۰۹/۱۳۹۷) می باشد .

۱۴/۹- استخدام پذیرفته شدگان نهایی آزمون که مراحل قانونی را طی نمایند، منوط به تایید توانمندی های جسمی، روانی، ذهنی و حرکتی افراد توسط کمیسیون پزشکی یا واحد طب کار دانشگاه و … می باشد .

۱۵/۹- کسب و ارائه گواهینامه مهارتهای هفتگانه ICDL جهت کلیه پذیرفته شدگان نهایی آزمون الزامی می باشد .

۱۶/۹- از پذیرفته شدگان نهایی آزمون، تعهد محضری جهت اشتغال به مدت حداقل ۱۰ سال در شغل محل مورد تقاضا اخذ می گردد و در صورت عدم اجرای تعهد و یا انصراف از خدمت، حکم استخدامی آنان لغو و از وجود افراد ذخیره استفاده خواهد شد .

جهت ثبت نام اینجا کلیک نمایید