استخدام دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی و درمانی استان آذربایجان غربی

آخرین مهلت ثبت نام: 3 شهریور 96

استخدام دانشگاه علوم پزشکی ارومیه آذربایجان غربی

دانلود سوالات استخدامی دانشگاه علوم پزشکی

دانلود سوالات مصاحبه استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی

خبر 8 شهریور 96:

اعلام جزئیات برگزاری آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

با اطلاع داوطلبین گرامی شرکت کننده در آزمون بکارگیری نیروی شرکتی و پزشک خانواده می رساند کارت ورود به جلسه از مورخ ۹۶/۰۶/۲۱ لغایت ۹۶/۰۶/۲۳ از طریق همین سایت قابل دریافت می باشد .ضمنا تاریخ برگزاری آزمون روز جمعه مورخ ۹۶/۰۶/۲۴ خواهد بود و شماره داوطلبی و آدرس دقیق آزمون در کارت ورود به جلسه اعلام خواهد شد.


خبر 25 مرداد 96:

تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام دانشگاه علوم پزشکی ارومیه

 با توجه به تغییرات ایجاد شده در شرایط احراز بعضی از مشاغل و همچنین درج متمم آگهی استخدامی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه ، مهلت ثبت نام آزمون فوق تا مورخ ۹۶/۰۶/۰۳ تمدید می گردد.


خیر 14 مرداد 96:

دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی و درمانی استان آذربایجان غربی در نظر دارد به منظور انجام پاره ای از امور در حوزه بهداشت و درمان نسبت به شناسایی و معرفی نیرو جهت بکارگیری بصورت قرارداد برنامه طرح پزشک خانواده و شرکتی بر اساس مفاد قرارداد منعقده با شرکتهای پیمانکاری طرف قرارداد، طبق مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری آزمون مصوب هیات امناء از طریق برگزاری آزمون تخصصی و گزینش با شرایط مندرج در آگهی اقدام نماید.

به کانال آگهی های استخدامی رسمی بپیوندید

لازم به ذکر است آگهی های منتشر شده در گروه های شغلی مختلف دسته بندی شده اند، به عنوان مثال رشته شغلی پرستار در دو گروه بهداشت و درمان با شرایط متفاوت وجود دارد لذا داوطلبان گرامی توجه داشته باشند که در گروه شغلی مد نظر خود ثبت نام نمایند.

جهت دریافت آگهی آزمون گروه پزشک خانواده اینجا کلیک نمایید

جهت دریافت آگهی آزمون گروه بهداشت اینجا کلیک نمایید

جهت دریافت آگهی آزمون گروه پرستاری اینجا کلیک نمایید

جهت ثبت نام در آزمون اینجا کلیک نمایید