استخدام دانشگاه بجنورد در سال 98

استخدام دانشگاه علوم پزشکی بجنورد

دانلود جزوه و سوالات مصاحبه استخدامی

خبر 26 خرداد 98:
دانشگاه بجنورد در نظر دارد برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود در چارچوب آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیأت علمی و بر اساس مجوزهای اخذ شده از هیأت امنای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان خراسان شمالی، تعداد یک نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون کتبی (عمومی و تخصصی)، آزمون روانشناختی، مصاحبه عمومی و مصاحبه تخصصی و پس از طی مراحل گزینش بصورت عضو قراردادی برای خدمت در دانشگاه بجنورد به‌کارگیری نماید.
 ثبت نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه بجنورد به نشانیwww.ub.ac.ir از ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۳/۲۵ آغاز و تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۰۳ ادامه دارد. کلیه متقاضیان، باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند.
نکته ۱ : عضو قراردادی: فردی است که به موجب قرارداد منعقده با دانشگاه به منظور انجام وظایف مشخص برای مدت معین در چارچوب ضوابط و مقررات آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیأت علمی به‌کار گرفته می‌شود.
نکته ۲ : این نوع به‌کارگیری هیچ گونه تعهدی برای استخدام افراد توسط دانشگاه ایجاد نخواهد کرد.
زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون: کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۱۷ لغایت چهارشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۱۹ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت دانشگاه به نشانی www.ub.ac.ir قرار خواهد گرفت. آزمون در روز پنج شنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۲۰ در دانشگاه بجنورد واقع در خراسان شمالی- شهرستان بجنورد- کیلومتر ۴ جاده اسفراین برگزار خواهد گردید. نتایج اولیه آزمون متعاقباً از طریق سایت دانشگاه بجنورد به صورت پنج برابر ظرفیت اعلام و پس از طی مراحل آزمون روانشناختی،مصاحبه عمومی، مصاحبه تخصصی و گزینش توسط دانشگاه اسامی پذیرفته شدگان نهایی اعلام خواهد شد.