استخدام ادارات منابع طبیعی در نیمه دوم سال 96

استخدام ادارات منابع طبیعی

خبر 16 شهریور 96:

معاون امور اداری سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور خبر داد: جذب نیرو برای ادارات منابع طبیعی سراسر کشور در نیمه دوم سال ۹۶
معاون امور اداری سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری، گفت: در تلاش هستیم تا در نیمه دوم سال ۹۶ از طریق برگزاری آزمون سراسری برای ادارات منابع طبیعی در سراسر کشور نیرو جذب کنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج علی جعفری عصر امروز در گردهمایی  روسای ادارات امور اداری و پشتیبانی منابع طبیعی و آبخیزداری منطقه دو کشور که در یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: مسوولان منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد تلاش‌های زیادی برای حراست و حفاظت از منابع طبیعی این استان انجام می‌دهند.

به کانال آگهی های استخدامی رسمی بپیوندید


معاون امور اداری سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری با اشاره به کسب رتبه برتر این دستگاه در جشنواره شهید رجایی، افزود: کسب این رتبه در شاخص‌های عمومی توسط این دستگاه موجب افتخار است.
وی ضمن تقدیر از تلاش‌های نیروهای منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: تلاش این اداره کل می‌تواند به عنوان الگو مورد توجه برای سایر استان‌ها قرار گیرد.
این مسوول در ادامه به شرایط جذب نیرو در ادارات منابع طبیعی اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم تا در نیمه دوم سال ۹۶ از طریق برگزار آزمون سراسری برای ادارات منابع طبیعی در سراسر کشور نیرو جذب کنیم.
جعفری با بیان اینکه ادارات منابع طبیعی از جمله این استان با کمبود نیرو مواجه بوده و برخی از پست‌ها خالی است، گفت: جذب نیرو از موارد مورد توجه در ادارات منابع طبیعی در کشور است.
معاون امور اداری سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری پیگیری و تلاش برای مشکلات مسوولان و نیروهای منابع طبیعی در سراسر استان را از موارد مهم و مورد توجه سازمان بیان کرد و یادآور شد: سعی داریم تا با پیگیری‌های مداوم قسمتی از مشکلات را رفع و حل کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود پیگیری وضعیت نیروهای مشمول رای ۴۹۸ و هیات عمومی دیوان عدالت را از دیگر موارد مورد توجه سازمان عنوان کرد و بیان داشت: این موضوع نیز در حال انجام و بررسی است.
در ادامه هر کدام از مدعوین و روسای ادارات امور اداری و پشتیبانی منابع طبیعی و آبخیزداری حاضر در این گردهمایی به ارائه نظرات، بیان ظرفیت‌ها و مشکلات اداره خود پرداختند.
تغییر و تبدیل وضعیت نیروهای انسانی بر اساس پست‌های خالی، تعمیر و توسعه فضای اداری، ساماندهی بیمه تکمیلی کارکنان، پرداخت تسهیلات بانکی و حل مشکل کمبود خودرو از جمله موارد و موضوعات مطرح شده در این گردهمایی بود.

منبع: خبرگزاری فارس