استخدام وزارت ورزش و جوانان در سال 96

استخدام وزارت ورزش و جوانان

خبر 25 اردیبهشت 96:

25 هزار ورزشکار در کشور استخدام شدند

معاون توسعه منابع وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه طی سنوات اخیر ۲۵ هزار ورزشکار در حوزه ورزش استخدام شدند، گفت: طی چهار سال گذشته یک میلیون مترمربع به فضای ورزشی کشور افزوده شد.
به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی آقازاده غروب یکشنبه در آیین تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان استان سمنان به میزبانی سالن هلال احمر سمنان با بیان اینکه در دولت یازدهم یک هزار و ۲۰۰طرح ورزشی در کشور به بهره برداری رسیده است، ابراز داشت: طی سنوات گذشته فضای ورزشی کشور به یک میلیون مترمربع ارتقا پیدا کرد.

به کانال آگهی های استخدامی رسمی بپیوندید


وی افزود: با توجه به اینکه رویکرد نظام مبنی بر اقتصاد مقاومتی و توجه به اشتغال است لذا در وزارت ورزش و جوانان نیز تلاش شد تا با بهره گیری از ظرفیت ورزشکاران و قهرمانان در رشته های مختلف ورزشی ۲۵هزار نفر را طی سنوات گذشته استخدام کنیم و معتقدیم باید با همراهی مسئولان مربوط و دستگاه های اجرایی در راستای افزایش اشتغال حوزه ورزش گام های ارزشمندی برداریم.
معاون توسعه منابع وزارت ورزش و جوان با بیان اینکه اعتبارات ورزشی از ۳۵۰میلیارد تومان در سال ۹۳  با جهش ۱۰برابری به سه هزار میلیارد تومان در سال ۹۶ افزایش یافت که همین موضوع نشان می دهد دولت با رویکردی قهرمان پروری می کوشد تا استعدادهای جوانان شکوفا شود و بر همین اساس با اختصاص سرانه ورزشی امیدواریم بتوانیم در رسیدن به این هدف کوشا باشیم.
آقازاده در ادامه تصریح کرد: اعتبارات ورزشی کشور در سال ۹۴ با رقم یک هزار و ۴۰۰میلیون ریال مصوب شد که امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته بتوانیم طرح های نیمه تمام را طی سه سال آینده تکمیل و به بهره برداری کامل برسانیم تا هیچ طرح نیمه تمامی در کشور وجود نداشته باشد.
وی با بیان اینکه طی دو سال گذشته  ۳۵ میلیارد تومان از جوایز ورزشکاران در دولت پرداخت شده است، افزود: رویکرد نظام دولت همواره بر تکریم ورزشکاران است که با این رویکرد انگیزه ورزشکاران ارتقا و قهرمان پروری تقویت شد.
دراین مراسم از ورزشکاران نمونه استان سمنان تجلیل شد.