احتمال برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در تابستان 96

استخدام آموزش و پرورش

دانلود سوالات استخدامی آموزش و پرورش

دانلود جزوه و سوالات مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش

خبر 21 خرداد 96:

شاپور محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش‌و پرورش پانا در مورد وضعیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش عنوان کرد: هنوز تاریخ دقیق آزمون و سهمیه ها مشخص نشده است اما سعی داریم در تابستان این آزمون برگزار شود.

وی ادامه داد: وضعیت ۱۰ هزار نیروی استخدامی که سال گذشته در آزمون پذیرفته شده اند با اعلام ۶۰۰ نفر از تکمیل ظرفیت که از سوی سازمان سنجش تعیین شده تا تیرماه مشخص می شود.

سرپرست دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: بعد از گزینش این گروه و اعلام نتایج، مشمولان برای اعتراض فرصت دارند که البته جزییات بیشتر آن بعد از اعلام نتیجه و در تیرماه مشخص می شود.

محمدزاده اظهار کرد: بعد از انجام کارهای گزینشی پذیرفته شدگان با همکاری دانشگاه فرهنگیان دوره های مهارت آموزی از مهرماه آغاز می شود.

گفتنی است؛ سال ۱۳۹۵ آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای جذب ۱۰ هزار نیروی انسانی در حرفه معلمی برگزار شد و قرار بر این بود تا پذیرفته شدگان بعد از دوره یکساله به حرفه معلمی مشغول شوند که عنوان شده از مردادماه دوره های مهارت آموزی آنها آغاز خواهد شد.

یوسف نجفی معاون حقوقی و امورمجلس وزیر آموزش و پرورش ۱۶اردیبهشت ماه بود که از جذب ۱۵ هزار نفر از طریق برگزاری آزمون استخدامی خبر داده بود.

اسفندیار چهاربند رییس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش نیز ۲۵ اردیبهشت گفته بود برای جذب نیرو در سال ۹۶ هم مجوزهای لازم را اخذ کرده‌ایم و احتمالا تا پایان خرداد آزمون استخدامی ۱۰ هزار نفری دیگری را برگزار می‌کنیم.